Meillä ei ole tällä hetkellä ollenkaan hoitoapua lasten kanssa
Ei huvita tehdä lasten kanssa mitään. Oon aina tykännyt lukea lapsille, nyt ei edes se huvita. Joku voi tulla nyt tähän viisastelemaan, että kyllä mekin pärjätään, vaikka meillä ei ole ikinä ollut yhtään hoitoapua. Ja niin mekin pärjätään. Itse asiassa en edes tällä hetkellä tiedä, mitä mä sitten tekisin, jos sitä olisi. Siis tavallaan en kaipaa lainkaan. Mutta väsynyttä menoa tämä on silti.
Ja hei, ei tarvitse kirjoittaa, että lasten hankkiminen on vapaaehtoista, oon lukenut tältä palstalta niin monta sellaista viestiä, että pointtinne on tullut perille. Myös lapsiperheiden asioista lukeminen on ihan vapaaehtoista. Jos ei kiinnosta keskustella lapsiperhearjesta, niin onhan täällä varaa valita joku muu keskustelu.
Kommentit (50)
Ei meilläkään, niin että älä ylvistele
Vierailija kirjoitti:
Onko puoliso kuitenkin? Vuorotelkaa, toinen lasten kanssa johonkin että toinen saa hetken hengähtää.
No käytännössähän se on sitä, mutta koko ajan on huono omatunto siitä, että nyt mä taas jätin sen sinne ja lähdin itse pois. Mies ei juuri harrasta. Ja ei se pari tuntia ihan hirveästi friskaa.
Ai niin: unhohdin sanoa: en halua sitten ainuttakaan neuvoa. Eikä ole pakko kommentoida muutenkaan. Kunhan halusin saada sanottua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään, niin että älä ylvistele
Ai, en tiennytkään, että tää oli joku kilpailu.
Ap
Onko varaa palkata hoitaja vähäksi aikaa? Saisit sillä aikaa tehdä jotain omia juttuja. Tai vaikka kotitöitä. Olen itse kokenut siivoamisenkin yllättävän rentouttavaksi, kun sen saa tehdä rauhassa ilman lapsia, eli ilman keskeytyksiä ja omiin ajatuksiin uppoutuen. Pienen tauon jälkeen jaksaa taas jonkin aikaa paremmin lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko varaa palkata hoitaja vähäksi aikaa? Saisit sillä aikaa tehdä jotain omia juttuja. Tai vaikka kotitöitä. Olen itse kokenut siivoamisenkin yllättävän rentouttavaksi, kun sen saa tehdä rauhassa ilman lapsia, eli ilman keskeytyksiä ja omiin ajatuksiin uppoutuen. Pienen tauon jälkeen jaksaa taas jonkin aikaa paremmin lasten kanssa.
Ei ole, kun pidimme lomaa (olemme yrittäjiä). Puolen vuoden päästä hoitoapumme tulee takaisin, mutta en mä edes odota sitä. Ei enempää neuvoja, kiitos.
Ap
No voi kyynel, kyllä sulla on rankkaa ja ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puoliso kuitenkin? Vuorotelkaa, toinen lasten kanssa johonkin että toinen saa hetken hengähtää.
No käytännössähän se on sitä, mutta koko ajan on huono omatunto siitä, että nyt mä taas jätin sen sinne ja lähdin itse pois. Mies ei juuri harrasta. Ja ei se pari tuntia ihan hirveästi friskaa.
Ai niin: unhohdin sanoa: en halua sitten ainuttakaan neuvoa. Eikä ole pakko kommentoida muutenkaan. Kunhan halusin saada sanottua.
Ap
Et halua ainuttakaan neuvoa ja kirjoitat ajatuksesi kitenkin keskustelupalstalle?
Eipä meilläkään aikoinaan ollut lastenhoitoapua. Toiset isovanhemmat vanhoja ja sairaita ja toiset kiireisiä uraohjuksia. Itse lapsemme hoidettiin, onneksi ovat jo aikuisia.
Kunhan halusin minäkin tämän sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmasti taas on aivan mahtavaa siellä.
Ap
Otsikon perusteella melkein aina on hoitoapua, juuri nyt ei ole, joten ei jaksa lukea edes satuja. No voivoi sentään, kyllä on pahasti asiat maailmassa.
Onneksi tilanne on tilapäinen, huomenna lapset ovat taas päiväkodissa 9 tuntia ja perhetyöntekijä käy siivoamassa. Kyllä sinä pärjäät, kun yhteiskunta on tukena jopa maksutta. Etsi netistä jotain kivoja kuvia ja mene kynsihuoltoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, suunnittelen tässä itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et halua ainuttakaan neuvoa ja kirjoitat ajatuksesi kitenkin keskustelupalstalle?
Eipä meilläkään aikoinaan ollut lastenhoitoapua. Toiset isovanhemmat vanhoja ja sairaita ja toiset kiireisiä uraohjuksia. Itse lapsemme hoidettiin, onneksi ovat jo aikuisia.
Ei kai keskustelupalstan tarkoituksena ole saada ja vastaanottaa neuvoja? Vai onko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella melkein aina on hoitoapua, juuri nyt ei ole, joten ei jaksa lukea edes satuja. No voivoi sentään, kyllä on pahasti asiat maailmassa.
Onneksi tilanne on tilapäinen, huomenna lapset ovat taas päiväkodissa 9 tuntia ja perhetyöntekijä käy siivoamassa. Kyllä sinä pärjäät, kun yhteiskunta on tukena jopa maksutta. Etsi netistä jotain kivoja kuvia ja mene kynsihuoltoon.
Harhoja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai keskustelupalstan tarkoituksena ole saada ja vastaanottaa neuvoja? Vai onko?
Ap
Ei kun tänne on tarkotus oksentaa randomia kuraa ja toivoa, että kukaan ei kommentoi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko. Yleensä itsetuhoinen ihminen ei ole kiinnostunut latistamaan muita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei kun tänne on tarkotus oksentaa randomia kuraa ja toivoa, että kukaan ei kommentoi mitenkään.
Et vastannut kysymykseen. Kommentoida ei tosiaan ole pakko, jos ei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Haluatko tulla todistamaan toteutusta?
Palkkaa joku työtön hoitamaan lapsiasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Haluatko tulla todistamaan toteutusta?
En halua, mutta edelleenkään en usko.
Ap
tehkää lisää lapsia, kyllä se siitä iloksi muuttuu