Vtun naapuri naarmutti mun autoa đĄ
Penikka löi ovella mun auton kylkeen lommon đĄ saatana ettĂ€ vtuttaa!
Kommentit (27)
Ei kannata vittuuntua. LyöjÀn vanhempien autovakuutuksesta vaan korjaus. Pian se on hoidettu.
Vakuutus korvaa mutta silti ottaa aivoon
Sulla on verot maksamatta ja leima mennyt pitkÀksi, ymmÀrrÀn kyllÀ miksi oma tyhmyys harmittaa.
Oliko muuten kissan- vai koiranpenikka?
vtun naapuri on per*ereikÀ hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tÀtÀ ymmÀrrÀ. Vakuutus aina korvaa mutta on siinÀ vaivaa jÀrjestÀÀ se asia. PitÀisi saada lisÀkorvaus vaivannÀöstÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tÀtÀ ymmÀrrÀ. Vakuutus aina korvaa mutta on siinÀ vaivaa jÀrjestÀÀ se asia. PitÀisi saada lisÀkorvaus vaivannÀöstÀ!
Ei vaivannÀköÀ automaattisesti korvata, niitÀ pitÀÀ osata vaatia oma-aloitteisesti, mm puhelin- ja matkakulut, sekÀ ansionmenetykset.
Onko oikeasti ihmiset kateellisia autoista?
Suomessa taitaa olla nÀin?
Sama kÀvi mun autolle parkkipaikalla. Naapurin kakara potkaisi oven takapenkillÀ auki. Autooni tuli lommo oveen. NÀmÀ yritti ÀnkyttÀÀ, ettÀ ei se heidÀn autosta ole se jÀlki. No sanoin, ettÀ teillÀ on punainen auto ja tuossa lommossa on punaista maalia.
Pari pÀivÀÀ myöhemmin myönsi, ettÀ niin siinÀ kÀvi, ettÀ kakara potkaisi. Ovi meni korjattavaksi ja maalattavaksi. Lystin maksoi naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Sama kÀvi mun autolle parkkipaikalla. Naapurin kakara potkaisi oven takapenkillÀ auki. Autooni tuli lommo oveen. NÀmÀ yritti ÀnkyttÀÀ, ettÀ ei se heidÀn autosta ole se jÀlki. No sanoin, ettÀ teillÀ on punainen auto ja tuossa lommossa on punaista maalia.
Pari pÀivÀÀ myöhemmin myönsi, ettÀ niin siinÀ kÀvi, ettÀ kakara potkaisi. Ovi meni korjattavaksi ja maalattavaksi. Lystin maksoi naapuri.
Itse asiassa naapurin liikennevakuutus...
Eli ei bonusmenetyksiÀ, kun vahingon aiheuttaja ei ole kuski.
TÀtÀ moni ei tiedÀ ja hÀipyy vÀhin ÀÀnin paikalta. Tai sitten paperityö ahdistaa.
ĂrsyvttĂ€vintĂ€ on, jos joku kolhaisee autoa ja pakenee paikalta vĂ€hin ÀÀnin. Pkkohan se on korjata ja sitten menee omasta vakuutuksesta, kun ei ole silminnĂ€kijöitĂ€. Olen alkanut miettiĂ€, jos laittaisi autoon kamerat ja sitten kuvaamaan jokaiseen suuntaan, niin saisi pakenjiat kiinni ja maksumiehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naapurin liikennevakuutus...
Eli ei bonusmenetyksiÀ, kun vahingon aiheuttaja ei ole kuski.
TÀtÀ moni ei tiedÀ ja hÀipyy vÀhin ÀÀnin paikalta. Tai sitten paperityö ahdistaa.
Eikö ole omavastuuta ollenkaan?
MitÀ sitten? Ei se ole kuin peltilehmÀ.
Vierailija kirjoitti:
vtun naapuri on per*ereikÀ hahahaha
Life of penis:
my best friedn is a pussy
my neighbour is on asshole
and when i get excited, i throw up
Vierailija kirjoitti:
ĂrsyvttĂ€vintĂ€ on, jos joku kolhaisee autoa ja pakenee paikalta vĂ€hin ÀÀnin. Pkkohan se on korjata ja sitten menee omasta vakuutuksesta, kun ei ole silminnĂ€kijöitĂ€. Olen alkanut miettiĂ€, jos laittaisi autoon kamerat ja sitten kuvaamaan jokaiseen suuntaan, niin saisi pakenjiat kiinni ja maksumiehiksi.
Et saa kuvata jatkuvasti julkista aluetta niin, ettÀ kamera tallentaa sivullisten ja muiden autojen liikkeitÀ. Rekisterikilpien ja kasvojen jatkuva kerÀÀminen ja tallentaminen ilman perusteltua syytÀ tulkitaan EU:n tietosuoja-asetuksen vastaiseksi. Oikeus ja vakuutusyhtiöt voivat ottaa videon vastaan todisteena, mutta jos video on kuvattu laittomasti, voit itse joutua syytteeseen salakatselusta tai tietosuojarikoksesta.
NÀitÀ kÀynyt jokunen kerta, olen oppinut, ettÀ helpoimmalla pÀÀsee kun pitÀÀ vaikka vasaraa autossa mukana, ja sitten vaikka vetÀisee sillÀ talttapuolella sinne törpön persreiÀn autoon, toiselle puolelle vaikka pellistÀ lÀpi pari reikÀÀ - alkaa kummasti muistumaan muiden omaisuuden koskemattomuus!
Potki sen auto rusinaksi, se helpottaa