Toinen nainen
Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.
Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.
Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.
Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.
En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.
Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.
Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.
Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.
Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?
Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi tuollaisessa tilanteessa, siis jos toinen nainen on tiennyt olevansa toinen nainen, mukavaa ottaa nauhalle ne miehen vakuuttelut siitä että rakastaa vain minua eikä toinen nainen merkitse mitään, ettei halua menettää mua jne. Pyytäisin nauhaa varten vielä kertomaan, mistä asioista mies ei pidä naisen ulkonäössä, luonteessa jne.
Sitten lähettäisin ne nauhoitteet toiselle naiselle ja onnittelisin valinnasta.
Ei varmaan olisi enää toinen nainen ottamassa miestä avosylin vastaan eron jälken.
Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on todella heikko, kun haluat toista tuolla tavalla lyödä. En mä ainakaan siinä tilanteessa haluaisi lyödä sitä toista naista... enkä kilpailla hänen kanssaan tai osoittaa jotenkin olevani häntä parempi saalis. Kyllä se huomioni olisi siinä miehen teossa - millainen mies hän on, voiko häntä enää arvostaa ja rakastaa. Koska miehestä se on kiinni, ei minusta tai siitä toisesta naisesta, meidän hyvyydestä tai huonoudesta.
Auts. Miten tässä lopulta kävi? Pahempaa olisi vain varmaan, jos kyseessä olisi ollut oma sisko tai tytär.
Oletko useinkin ollut tuossa tilanteessa?
Kerran ja vieläpä niin, että toinen nainen oli ystäväni. Mies petti minut miehenä, nainen ystävänä. Niillä perusteilla heitä arvioin.
Vähissä on uutisaiheet kun tää ketju on iltasanomissa luetuimpien listalla😂
Vierailija kirjoitti:
Vähissä on uutisaiheet kun tää ketju on iltasanomissa luetuimpien listalla😂
Joo, pitkä letka kommentteja peräjälkeen! :o Hävytöntä. Plagioinnistako jotkut palkkansa saavat? Helppo duuni metsästellä päivät palstailijoiden mielenkiintoisia tarinoita ja dramatisoida ne edelleen lehteen. Seuraava jutunaihesuositus toimittajalle: Tee juttu tästä!
Nyt mammat käritään hihat ja hoidetaan vielä tän pullamössö sukupolvenkin rästit kuleksimasta. Eiku keksiin aloituksia tässä mannapuuron hämmentämisen ohessa. My super power is oon av-mamma
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Jos nämä provohuutelijat voisivat nyt mennä vaikka hakemaan Alepasta sidukkaa ja jättää kommentoimatta tänne... Mä ainakin valitsen uskoa että AP:n tarina on totta, ja kommentoinnit ovat sen mukaisia. Tuntematta tätä AP:ta, ette te voi tietää onko tämä provo vai ei. Ja jos ei ole niin miettikää s**tana miten pahalta noi teidän kommentit AP:stä tuntuu kun elämästä muutenkin vedetty pohja alta!!!!
AP - jaksamista ja muista hengittää syvään. Elämä järjestyy aina jollain tavalla. <3
Nämä siiderivalaat ovat yleensä musIimimaahantunkeutujien perään. Eivät ole työelämässä. Äänestävät Vihreitä.
Onko sulla koskaan ollut yhtään omaperäistä ajatusta vai kopioitko kaiken niiltä, jotka typeryyksiään papukaijana toistelevat? Tai siis ajatteletko ylipäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä provohuutelijat voisivat nyt mennä vaikka hakemaan Alepasta sidukkaa ja jättää kommentoimatta tänne... Mä ainakin valitsen uskoa että AP:n tarina on totta, ja kommentoinnit ovat sen mukaisia. Tuntematta tätä AP:ta, ette te voi tietää onko tämä provo vai ei. Ja jos ei ole niin miettikää s**tana miten pahalta noi teidän kommentit AP:stä tuntuu kun elämästä muutenkin vedetty pohja alta!!!!
AP - jaksamista ja muista hengittää syvään. Elämä järjestyy aina jollain tavalla. <3
Nämä siiderivalaat ovat yleensä musIimimaahantunkeutujien perään. Eivät ole työelämässä. Äänestävät Vihreitä.
Onko sulla koskaan ollut yhtään omaperäistä ajatusta vai kopioitko kaiken niiltä, jotka typeryyksiään papukaijana toistelevat? Tai siis ajatteletko ylipäänsä?
Näköjään osui ja upposi :D Monta sidukkaa on tänään jo mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään osui ja upposi :D Monta sidukkaa on tänään jo mennyt?
Ja lisää papukaijamaisuuksia :) En täytä yhtään mainitsemistasi asioista....
Meillä mies pani kuukausia työkaveriaan meidän aviovuoteessa, ruokatunnilla monta kertaa viikossa kun lapset oli hoidossa ja minä töissä. Naapuri mulle tuli lopulta kertomaan ja yks päivä sitten sain heidät verekseltään kiinni. Meidän sängyssä olivat täydessä touhussa. Voin kertoa että en käyttäytynyt aikuismaisesti ja kadonnut hiljaa takavasemmalle. Mies katui ja katui ja suri ja otin takaisin, mutta vuotta myöhemmin selvisi että edelleen oli suhteessa työkaveriinsa. Ero tuli, jäin 4 lapsen yh:ksi ja mies asuu nykyään yhdessä työkaverinsa kanssa ja heille on tulossa vauva. Uusi emäntä ei siedä lapsiamme, joten minulle jäi kaikki hoidettavaksi.
miehesi on aivan täysi hirviö. siis HIRVIÖ. nyt lähdet ja elät oman elämäsi onnellisena, yhtä ihanana ihmisenä eteenpäin, menet seuraan joka sinua rakastaa ja kunnioittaa, joka ei ikinä loukkaisi. Tuollainen mies ei ansaitse muuta kuin räkäisyn päin naamaan. Menkööt nyt vaan takaisin vuokramökille leikkimään perhettä. Koska oikeaksi isäksi tuollaisesta tuuliviiristä ei ole. SInä et tosiaan halua lapsia tuon kanssa, ja hyvä että oikea luonne tuli tässä vaiheessa ilmi. Sinä ansaitset parempaa. Usko huviksesi, sen näkee jo kirjoitustyylistäsi vaikka olet ihan myrskyn keskellä.
En usko että toinenkaan nainen, lapsen äiti haluaa olla tekemisissä moisen sian kanssa nyt sitten jos kerran jäi kiinni? Vai oliko kertonut sille toiselle naiselle että on varattu? Siinäpä oksettava äiti-ihminen, toivottavasti ei viljele samaa moraalia lapselleen.
Sinä et tosiaan halua olla kuviossa mukana missä mies käy leikkimässä viikonloppuisää vieraalle lapselle, mutta ei voi sinulle olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
“Every day, think as you wake up, today I am fortunate to be alive, I have a precious human life, I am not going to waste it. I am going to use all my energies to develop myself, to expand my heart out to others; to achieve enlightenment for the benefit of all beings. I am going to have kind thoughts towards others, I am not going to get angry or think badly about others. I am going to benefit others as much as I can.” ― Dalai Lama
milloin 37v on ollut kaunis ja nuori?
ap kertoi itse pettäjä naisen iän?
37 on vanha l..ehmä?
2 vaihtoehtoa. Alkakaa kolmen kimppaan tai laita lusikat jakoon.
Ap on todennäköisesti sängyssä ns lahna ja toivoton tapaus muutenkin. Onhan se ihan turhaa takomista jos toinen lukee Seura lehteä samalla...Tälläisissä tapauksissa mies sitten hakee vähän viriilinpää ja akitiivisempaa jumppakaveria seurakseen.
Toivottavasti ap nyt ymmärtää ottaa ns kotiroolin ja osaa pitää edes kämpän ja talouden kunnossa.
Äijjä voi sitten salarakkaan kanssa laulatella lakanoita rauhassa ja hyvillä mielin, kun tietää että myös kotona on kaikki hyvin.
Entäpä jos pari tekisi pysyvän suhteen alettua sopimuksen, jossa yksi lipsahdus koko suhteen aikana sallitaan molemmille. Pitempiä suhteita ei mutta yhden yön/kerran lipsahdus kyllä. Toiselle ei saisi kertoa mutta myöskään huonoa omatuntoa ei tarvitsisi potea. Ihmismieli on heikko ja viihteellä ollessa saattaa harkintakyky pettää, varsinkin jos alkaa olla promilleja veressä ja vastapuoli hyvinkin halukas. Vahinkoja sattuu. Sivusuhteet on asia erikseen, silloin on kyse harkitusta toiminnasta ja niiden asioiden setvimiseen ei ulkopuoliselta yleensä toimivia ohjeita saa.
Syrjähypyt piristää arkista suhdetta.
Tuo kipinää vuosia kestäneeseen suhteeseen.
Muutenkin mukavaa vaihtelua.
Mun maailmani ei kaadu parisuhteen sivupolkuihin.
Nuorena maailmankuvani oli mustavalkoisempi.
Nyt 44vuotiaana nautin parisuhteestani ja sivusuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta saa hurvitella,mutta ei minun kanssa parisuhteessa olevana.
Mies käytti sanaa harrastimme seksiä,inä itse kirjoitin rakastelleet,en tiesä miksi. Pää on sekaisin ja ulosanti mitälie.
Asumisjärjestelyiden suhteen peli on selvä, omistusasunto on minun. Vain kesäasunto,jota rakennutamme ja vene ovat yhteisiä.
On niin epätodellinen olo, ja vastaukseksi sille joka kutsui selityksiä uskovaa idiootiksi. Minä olen39v aikuinen nainen, jolle mitkä tahansa sadut eivät uppoa.
Kiitos voimasta,sitä tarvitsen. Olen itsenäinen omillani tuleva nainen, en riippuvainen kenestäkään. Mutta tällainen saa veteläksi väkisin.
Odotan kauhulla iltaa.
Ap
Ihan kohtuullinen trolli, palstan taso huomioiden, mutta noihin yksityiskohtiin kannattaa jatkossa kiinnittää enemmän huomiota, ettei joudu selittelemään. Selittely vie aina pohjaa uskottavuudelta. Lisäksi hieman liian perusteellinen ja pitkä aloitus ihmiseltä, joka on juuri kokenut petetyksi tulemisen ja joka itsekin väittää olevansa tapahtuneesta aivan sekaisin.
Tästä huolimatta kuitenkin kohtuulliset pisteet palstan taso huomioiden, eli 2,5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta saa hurvitella,mutta ei minun kanssa parisuhteessa olevana.
Mies käytti sanaa harrastimme seksiä,inä itse kirjoitin rakastelleet,en tiesä miksi. Pää on sekaisin ja ulosanti mitälie.
Asumisjärjestelyiden suhteen peli on selvä, omistusasunto on minun. Vain kesäasunto,jota rakennutamme ja vene ovat yhteisiä.
On niin epätodellinen olo, ja vastaukseksi sille joka kutsui selityksiä uskovaa idiootiksi. Minä olen39v aikuinen nainen, jolle mitkä tahansa sadut eivät uppoa.
Kiitos voimasta,sitä tarvitsen. Olen itsenäinen omillani tuleva nainen, en riippuvainen kenestäkään. Mutta tällainen saa veteläksi väkisin.
Odotan kauhulla iltaa.
Ap
Ihan kohtuullinen trolli, palstan taso huomioiden, mutta noihin yksityiskohtiin kannattaa jatkossa kiinnittää enemmän huomiota, ettei joudu selittelemään. Selittely vie aina pohjaa uskottavuudelta. Lisäksi hieman liian perusteellinen ja pitkä aloitus ihmiseltä, joka on juuri kokenut petetyksi tulemisen ja joka itsekin väittää olevansa tapahtuneesta aivan sekaisin.
Tästä huolimatta kuitenkin kohtuulliset pisteet palstan taso huomioiden, eli 2,5/5
Mun mielestä ihan järkeenkäyvä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies pani kuukausia työkaveriaan meidän aviovuoteessa, ruokatunnilla monta kertaa viikossa kun lapset oli hoidossa ja minä töissä. Naapuri mulle tuli lopulta kertomaan ja yks päivä sitten sain heidät verekseltään kiinni. Meidän sängyssä olivat täydessä touhussa. Voin kertoa että en käyttäytynyt aikuismaisesti ja kadonnut hiljaa takavasemmalle. Mies katui ja katui ja suri ja otin takaisin, mutta vuotta myöhemmin selvisi että edelleen oli suhteessa työkaveriinsa. Ero tuli, jäin 4 lapsen yh:ksi ja mies asuu nykyään yhdessä työkaverinsa kanssa ja heille on tulossa vauva. Uusi emäntä ei siedä lapsiamme, joten minulle jäi kaikki hoidettavaksi.
Se olis niin viikko-viikko - systeemi, mutta ihailen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut kuitenkaan peukuttaa koska minua häiritsi kertomuksessa muutama seikka.
Onnistunut illanvietto kollegan kanssa ja loistava emännöinti esimerkkinä tästä kaikestako mies luopuisi on pintaa ja materiaa. Ihan kuin olisit tuntilaskutuksella pitopalvelun emäntä. No, useat liitot ovat. Minusta karseaa, olen nuorempi nainen ja ajatusmaailma on eri.
En myöskään pidä ajatuksesta, että pettäjän on ansaittava luottamus rakkaudenteoilla ja tavallaan löysässä hirressä sovitettava rikkomuksensa pitkällä aikavälillä.
Samoin en pitänyt ajatuksesta, että olit toisen naisen yläpuolella, potkujen mahdollisuus siinä hänelle uhkana ja pelotteena. Tuo on vain väärin tehty, kosto, vääryyttä kohdanneena jatkaa vääryyttä.
Pari kommenttia sinulle:
1. Kommentoinasi illanvieton suhteen paino oli sanalla muunmuassa.
2. Tässä olen eri mieltä. Menetetty luottamus todellakin pitää ansaita uudelleen, ei se tapahdu sormia napsauttamalla.
3. Mielestäni minulla oli oikeus tuntea ylemmyydentunnetta säilyttääkseni itsetuntoni. Ylemmyydentuntoa siitä, että mies kuitenkin itsestäänselvästi valitsi minut.Sille en voi mitään mitään, että nainen pelkäsi, minä en millään tavalla uhkaillut enkä siis jatkanut vääryyttä. Päinvastoin suhtauduin viileän kohteliaasti ja keskustelin asiallisesti, kun tilanne niin vaati. Hän vain tiesi, että asemani perusteella olisin siihen kyllä pystynyt. Mutta ei tullut mieleenikään kuten ei kertoa hänen miehelleenkään.
Kyse oli yhden yön jutusta, joten halusikokaan se nainen sitä sun miestä? Tuskinpa, jos kerran itsekin oli aviossa. Eiköhän se ollut pelkkä kännissä tapahtunut hairahdus. Sinä teit siitä suuren kilpailuasetelman, ilmeisesti paikataksesi kolauksen saanutta itsetuntoasi. Luulet yhä olevasi suuri voittaja, kun sait pidettyä petturimiehesi, johon norminainen ei koskisi tikullakaan. Taistelit miehesi itsellesi olemattomalta kilpailijalta. Ja miksi sä muuten sitä naista vihaat? Ei hän sulle ole uskollisuutta luvannut? Miehesi sen teki ja lupauksensa rikkoi? Mutta ymmärrän toki, että pakkohan sun oli se viha kohdistaa naiseen, kun kerran halusit miehesi pitää. Silti se kohde oli väärä. Mies sua petti, ei nainen.
Ja mitä tulee potkuihin, käsittääkseni työlaki ei tunne sellaista irtisanomisperustetta, jonka perusteella voit irtisanoa miehesi kanssa petiin päätyneen naisen. Voithan sä toki hekumoida ajatuksella, mutta tosielämässä se johtaisi korvauksiin. Ja siihen, että siellä työpaikalla sua lähinnä säälittäisiin selän takana. Mutta onhan se kiva unelma, kun voi ajatella antavansa toiselle naiselle potkut. Siinähän tuntee olevansa kovin vahva. Vaikka oikeesti tietää olevansa hyvin heikko, kun ei uskalla edes petturia pihalle pistää vaan roikkuu tässä viimeiseen asti.
Veikkaan, että miehelläsi on ollut näitä hairahduksia vuosien varrella useastikin. Miksei olis, kun kerran tietää että sä annat anteeksi ja vierität syyn naiselle.
Ja taas on sika sekoitettu johonkin sellaiseen mitä se ei todellakaan ole.