Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä päivänä iltasanomien viikon työttömienparjauskirjoitus ilmestyy?

Vierailija
30.07.2018 |

Vai tuleeko niitä monta viikossa? Onnistuukohan nyt paremmin kuin viime viikolla, kun ihmiset eivät lähteneetkään mukaan jutun pääviestiin, että työttömät saavat mitään tekemättä paremman elintason kuin "minna".

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee.

Vierailija
2/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma miksi työtöntä/köyhää saa haukkua ja syyllistää loputtomasti miten tahtoo. Jos samalla tavalla kirjoittaisi vaikka mistä tahansa etnisestä ryhmästä niin oikeudessa olisi kunnianloukkauksesta, vihapuheesta ja ihmisryhmää vastaan yllyttämisestä. Mutta köyhä on lainsuojaton jonka saa nuijia maanrakoon:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän päivän lehdestä unohtunut?

Vierailija
4/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoihin aikoihin kuin koirista varoittava artikkelikin. 

Vierailija
5/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse lukea laiskoista työttömistä. Riittää kun seuraan heidän tekemisiään oikeassa elämässä.

Totuus on usein tarua laiskempaa.

Vierailija
6/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että syksyllä tulee taas oikea propagandavyöry, jolla pohjustetaan sitten uusia "aktivointitoimia" työttömille.

Vierailija
7/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ettekö tällä työllistymisasteella ole saaneet hankittua työpaikkoja?  Tuskin saatte ikinä, jos nyt ei nappaa.

Vierailija
8/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Ettekö tällä työllistymisasteella ole saaneet hankittua työpaikkoja?  Tuskin saatte ikinä, jos nyt ei nappaa.

Ei me, kun ollaan niin laiskoja. Odotellaan, että tulisi lisää keppiä. Olen kuullut, että edelleen kaikilla työttömillä on maassamme ollut ruokaa ja ihan ihmisasunnoissa asutaan. Eli kiristämisen varaa on.

Vierailija
9/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien lähestyessä, työttömien nöyryytysjuttuja tulee esiintymään enemmän. Mediassa rupeaa esiintymään "tyytyväistä ja sossun rahoilla elävää "Meeriä 55v, Jussia 27, Susannaa 17v. Kokoomukselta eivät keinot lopu. 😂😂😂😂

Vierailija
10/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalien lähestyessä, työttömien nöyryytysjuttuja tulee esiintymään enemmän. Mediassa rupeaa esiintymään "tyytyväistä ja sossun rahoilla elävää "Meeriä 55v, Jussia 27, Susannaa 17v. Kokoomukselta eivät keinot lopu. 😂😂😂😂

Ihan niinkun Tatu tässä joitakin vuosia sitten.

Vierailija
11/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistymisaste? Onhan se työllistymisaste saatu sellaisilla "1-3 kuukauden aikana yhden kerran yhtenä päivänä 1 tunti töitä" toimenpiteillä nousuun. Riittää siihen, ettei ole tilastojen mukaan työtön.

Vierailija
12/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja jokunen keskituloinen "minna", joka ei ollenkaan saa rahojaan riittämään kaikkeen siihen, mihin työttömät, jotka saavat kaiken ilmaiseksi.

Vierailija
13/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa ihmistä on 9 euron orjuutuksissa. Näinhän se työllistymisaste nousee.

Vierailija
14/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan kamalaa olla tänä päivänä työtön. Jo 2000-luvun alussa koin suurimmaksi esteeksi asennevamman ja sehän on vain pahentunut! Kun vielä tietää, että iso osa niistä työttömistä haukkuvista "korvaamattomista" ei todellakaan ole mitään ruudinkeksijöitä. He luulevat tekevänsä vaikeaa haastavaa työtä, kun se on heille itselleen liian haastavaa. Hyvä kokemus oli kuin sain nykyisen paikkani ja sanottiin, että soita edeltäjälle, kysy kysy ja tämä on niiin vaikeeta. No ei ole, ihan tavallsita työtä, jossa pärjää hyvin, jos on alan koulutus ja osaa lukea ja etsiä sekä soveltaa tietoa.

Vierailija
15/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat työttömät on menneet tänä vuonna töihin. Miksi palstamammat ei mene?

Vierailija
16/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat työttömät on menneet tänä vuonna töihin. Miksi palstamammat ei mene?

Ihan oikeisiin palkkatöihin vain palkattomiin kyykytyksiin?

Vierailija
17/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviin kokeilu-, kuntoutus- ja harjoittelupaikkoihin.

Vierailija
18/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v. työtön, lähihoitaja. Te-keskus määräsi minut,karenssin uhalla, 9€/päivä, erääseen yksityiseen vanhuspaikkaan töihin. Tämä paikka on yksityinen, voittoa tavoitteleva firma. Saan 9€/päivä, teen samoja töitä, mitä nämä ulkomaalaiset, ns. hoitajat, tekevät, täydellä palkalla. Olen koulutettu, mutta joudun tekemään 6kk. samoja töitä, te-toimiston karessin uhalla.

Vierailija
19/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt kesälomalla saa olla?

Vierailija
20/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v. työtön, lähihoitaja. Te-keskus määräsi minut,karenssin uhalla, 9€/päivä, erääseen yksityiseen vanhuspaikkaan töihin. Tämä paikka on yksityinen, voittoa tavoitteleva firma. Saan 9€/päivä, teen samoja töitä, mitä nämä ulkomaalaiset, ns. hoitajat, tekevät, täydellä palkalla. Olen koulutettu, mutta joudun tekemään 6kk. samoja töitä, te-toimiston karessin uhalla.

Miksi suostut? Et kai oikeasti tee töitä kunnolla? Laita nyt firman nimi julkisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän