G:Missä miehesi ja lapsesi on nyt näin vappuaattona?
Minun kaksivee on jo nukkunut puoli tuntia, jäi päiväunet välistä, nukkuu aamuun asti. Mies pelaa pleikkaria. Kohta käperrytään sohvalle kattoo telkkaria ja leffaa.
Selvä vappu tänäkin vuonna.
Ihanaa muuten, kun täällä av:lla on AINA JOKU! :)
Kommentit (29)
Minä ja täysi-ikäinen poika selvin päin, kohta katsotaan Amazing Race. Pienemmät lapset syövät äsken paistettuja munkkeja ja katselevat videoita ja leikkivät. Että tällaista täällä.
esikoinen mummolass, mies nukkuu vieressä ja minä koneella. Itse selvin päin, mies joi 1 tai 2 olutta.
poika 2kk nukkuu yläkerrassa, itse menossa nyt saunaan.
vanhempi lapsi kattoo piirrettyjä ja syö jätskiä ja vauveli kärryttelee tuossa tuolinsa kanssa...
Vauveli meni kyllä jo 19 jälkeen nukkumaan mutta heräs 20 aikaan... kiva kiva... eikä millään nukkumaan, leikkiköön nyt tuossa sitten.
isompi sai luvan myöös valvoa ja sai sen jätskin kun mein piti mennä tänään jätskikioskille mutta olen tosiaan vielä niin kipeä että en jaksa lähteä minnekkään... tulipa meille tosi kiva vappu, kaikkea muuta vaan suunniteltiin... =(
Aion renkkailla kanavalta toiselle, tekstailla kaverin kanssa ja syödä korvapuusteja :) Johan on vappu :))
Lapsi on oman isänsä luona ja mieheni on yövuorossa. Ihanaa kun ovat molemmat huomenna kotona : )
(minä pakenin niitä iänikuisia urheilujuttuja...), esikoinen tuli juuri pihalta kotiin, keskimmäinen kai rääkkää esikoista, kuopus yrittää nukkua.