Mitä KAHTA radiokanaa kuuntelet eniten?
Ja missä?
Vain kaksi saa sanoa.
Ja nyt ei saa vastata mitään spotifyita ja muita vaan radio.
Itse kuuntelen radiota vain autossa ja eniten soi suomipop ja hitmix.
Kommentit (102)
Yle Puhe pitkillä automatkoilla, Radio Classic lyhyillä automatkoilla ja keittiössä. Itse sitä luulee joskus olevansa originelli, niin hauskaa löytää täältä muitakin, joilla on sama maku.
Radio Helsinki. En kuuntele muita kanavia. Kuuntelen kotona hengaillessa ja puuhastellessa, esimerkiksi arki-iltaisin töiden jälkeen ja viikonloppuaamuisin. Joskus myös töissä.
Kuuntelen melkein pelkästään ykköstä ja vain satunnaisesti muita kanavia. Ykkösen huono puoli on, ettei kuule mitään uusia hittejä, jos kuuntelee aina sitä. Mutta sieltä vain tulee niin hyviä ohjelmia, että sitä on pakko kuunnella melkein aina.
Nova ja Suomipop on oikeastaan ainoat mitä edes kuuntelen. YleXn aamun kuuntelen sitten myöhemmin areenasta ilman musiikkia.
Radiokanaa? Mikäs se Radio Rockin aamuohjelman naisjuontajan nimi nyt olikaan?
Suomipopin Aamulypsyn ja muutoin mikä sattuu olemaan päällä... Suomipopin iltapäiväjuontajat on kaameita 😏
Rock ja City myöskin ja ihan kotona kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Morow ja RockAntenne Classic Perlen
Morow.com oli mullakin joskus. Nyk. Radio 88 fm israel ja toisena radio helsinki paitsi naisten kirjallisuus ja kulttuuri ja rappipaskaa ei
Haloo: Ap kysyi kahta radioKANAA, ettekä tätä parempia vastauksia saa aikaiseksi. Ihmiset, mikä mättää? Onko helle uuvuttanut vitsiniekat?
En kuuntele oikeastaan ikinä radioo "radiona", mutta kuuntelen Yle Areenasta esim. Tiedeykkösen ja Pörssipäivän ohjelmia. Veikkaan kuuntelemieni ohjelmien olevan Ylen Ykkönen ja Puheen.
Hirveintä ois joutua kuuntelemaan jotain mainoskanavaa mukahauskoinen jaajoineen ja ikuisesti soivine mamboineen. Suomipop ja Nova on pahinta, mitä voin kuvitella.
Olen kerran haastatellut kukkoa radio-ohjelmassa. Tämä tarina on tosi. Mutta radiokanoja en tunne.
En ole vielä kuullut ainuttakaan radiokanaa.Eiku olenpas, Aallon iltapäiväohjelmaa juontaa yksi Jenni-niminen radiokana
Järviradioa eniten. Rakastan Vivi Triballin lahjomatonta äänensävyä millä puhuu kuuntelijoille ja asiapitoisuutta. Kanavan jutut eivät perustu myöskään muille nauramiseen eikä pilkantekoon. Linjoille soittelevat vanhemmat kuuntelijat miellyttävät myös, eikä kenenkään ole pakko olla sanavalmis ja nokkela. Matin musiikkimakasiini soittaa mielenkiintoista vanhaa musiikkia, tulee esim tänään maanantaina viideltä. Jotenkin ihanan inhimillinen kanava. Toivottavasti ei mene nyt pilalle kun kuuntelijamäärät ovat kovassa nousussa. Itse olen kuunnellut jo kauan.
Jos JR ei kuulu niin varavaihtoehto on YLE Puhe tai YLE 1.
Vierailija kirjoitti:
Nostalgia ja Yle Puhe
Mulla tämä sama! Hyviä kanavia.
Radio Rock. Mitä muita kanavia?