Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kuuntele kun puhun

Vierailija
14.04.2025 |

Olemme seurustelleet n.6 vuotta, emme asu yhdessä/näe päivittäin. Viime aikoina olen huomannut ettei mies kuuntele yhtään mitään puhun. Jos alan kertomaan jotain asiaa hän katsoo puhelintaan tai katsoo hajamielisen näköisenä johonkin tyhjyyteen. Tämä tuntuu tosi loukkaavalta ja kurjalta ja jos huomautan asiasta hän ärsyyntyy. Mitä tästä kuuntelemattomuudesta pitäisi tulkita? Tähän liittyy myös sellainen outous että kävellessämme ulkona hän kävelee edellä.. silloin en toki yritäkään keskustella mistään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tai neuvoja?

Vierailija
2/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, pistä itse huomio jäähylle samalla tavalla. Älä höpötä ja vastaa kysymykaiin kahdella sanalla. Kummasti rupeaa kiinnostamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Sanoitko sä jotain? 

Vierailija
4/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat onnellisempia sinkkuna.

Vierailija
5/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tuollaisessa suhteessa. Mitä välillänne on jos toista ei edes kiinnosta kuunnella mitä sanot?

Ja tuo edellä harppominen on jotain niin pimeää touhua ettei sitä voi ymmärtää millään. :D Noita pariskuntia näkee välillä ja aina alkaa naurattaa.

Vierailija
6/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yleensä narsismi tai joku muu luonnevika. Normaali ei tee noin. Oletko hänelle enemmän booty call ja saako hän sinulta palveluja? Ruokaa, huomiota jne?

Vierailija
7/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex sanoi suoraan ettei häntä kiinnosta kuunnella mitä mää puhun. Ja toinen ex todellakin harppoi aina pari metriä mun edellä, lisäsi vauhtia jos yritin kipittää rinnalle.

Vierailija
8/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut koskaan miestä, joka oikeasti kuuntelee?  Siihen kannattaa tottua.  Olen ollut yli 50 vuotta miehen kanssa, joka ei kuuntele, mutta sen sijaan kyselee koko ajan.  Jos menemme kävellen. pyörillä tai autoilla, hän menee aina edellä. Annan hänen päteä, koska silloin voin pistää hänet toimittamaan kaikki hankalatkin hommat.

Vierailija
9/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärit keksimässä tarinoitaan taas, hyvin näköjään lähteny aamu liikkeelle!

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
10/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä harppojat kuuluvat eksyttäjiin?  

Vierailija
11/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoit???

Vierailija
12/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, pistä itse huomio jäähylle samalla tavalla. Älä höpötä ja vastaa kysymykaiin kahdella sanalla. Kummasti rupeaa kiinnostamaan. 

Ja jos mies tekisi noin, se olisi henkistä väkivaltaa ja lapsellista käytöstä.

Ei mitään, näytätte hyvin miehille millaisia naiset ovat.

Vierailija
13/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies tekisi noin, se olisi henkistä väkivaltaa ja lapsellista käytöstä.

Ei mitään, näytätte hyvin miehille millaisia naiset ovat.

Sehän tekee jo, etkö lukenut aloitusta? Päätä pitäisi vain silittää, olette te "miehet" sellaisia tissiposkia. 

Vierailija
14/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulle tulee selittää asiat kuin 5 vuotiaalle lapselle taqi jos ei auta niin kirjallisena ranskalaisin viivoin ja imperatiivissa ilman tulkinnan varaa. Sitten hommat tehdään kuin nainen haluaa. En ymmärrä vihjeitä, sivulauseita tai ilmeitä. En te tätä ilkeyttäni, vaan aivoni on johdotettu näin. 

Vierailija
15/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Sanoitko sä jotain? 

Töh täh? Halusiko se seskiä?

Vierailija
16/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei yleensä puhu mitään järkevää joten ei miehen kannata kuunnella.

Vierailija
17/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit keksimässä tarinoitaan taas, hyvin näköjään lähteny aamu liikkeelle!

#miesvihanäkyväksi

Eikö sinun postauksesi ole suurinta mahdollista naisvihaa? Ja sehän taas johtuu siitä ettet saa minkäänlaista naista. Hah. Sinulla ei ole muuta seksielämää kuin oma kätönen.

Vierailija
18/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä harppojat kuuluvat eksyttäjiin?  

Perässä tulijat ovat jälkeen jääneitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä