Siis vieläkö joku käy Hesburgerissa? Nyt kun on Burger King joka paikassa?
Kuka haluaa syödä ylihintaista majoneesilla kyllästettyä höttöpurilaista, kun voi saada Burger Kingin purilaista?
Kommentit (69)
Minä olin aika hämmentynyt kun pari kertaa Burger Kingiä testasin, miten hampurilaisista saakaan niin kuivia ja mauttomia ja miten ihmeessä siellä ei ole minkään MAKUISTA majoneesia edes lisäksi ostettavana? En ymmärrä miksi joku valitsee Burger Kingin. Ja se jätemäärä mitä ne saa tungettua lastenateriaan kun kuvittelet tilaamasi ruuan niin tuleekin pahvilaatikkoa ja kruunua ja jos sun vaikka mitä - ei sillä että noi muutkaan mikään ekoteko olisi.
Joka paikassa? 😂 Aika rajallista on sunkin elämä..... eipä juuri missään ole.
Kiistelkää nyt makuasioista verissä päin. :) Kerron oman mieltymykseni.
Burger Kingin hampurilaiset paistetaan avoliekissä. Ne ovat sen takia maultaan erilaisia kuin Mc Donaldsin ja Hesburgerin hampurilaiset. Meni vähän aikaa tottuessa makuun. Nyt ne menevät. Tarjoukset kympillä kaksi hampurilaista kaksine juomineen ja ranskalaisine perunoineen ovat hyvä juttu. Maha tulee täyteen kun yksin syö.
Pidän tällä hetkellä eniten Mc Donaldsin juustohampurilaisista. Käyn joskus Hesburgerissakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aika hämmentynyt kun pari kertaa Burger Kingiä testasin, miten hampurilaisista saakaan niin kuivia ja mauttomia ja miten ihmeessä siellä ei ole minkään MAKUISTA majoneesia edes lisäksi ostettavana? En ymmärrä miksi joku valitsee Burger Kingin. Ja se jätemäärä mitä ne saa tungettua lastenateriaan kun kuvittelet tilaamasi ruuan niin tuleekin pahvilaatikkoa ja kruunua ja jos sun vaikka mitä - ei sillä että noi muutkaan mikään ekoteko olisi.
Tiskillä on kyllä majoneesit ja dipit ihan esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskillä on kyllä majoneesit ja dipit ihan esillä.
Kyllä on joo. Eikä maistunut miltään se minkä ostin.
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingin kahvi on tosi pahaa eikä sen kanssa saa edes keksiä.
Huh se kahvi on aivan järkytyävää. Otin take away kahvin ja lähdin... yhden hörpyn otin ja loput kaadoin maahan. Ihan kaameeta. Hampurilaiset kuivia ja oudon makuisia...
Mitä luulet lounastunnilla, lähimmästä ostetaan. Aikaa 25 min.
No joo, ei ole burger king todellakaan joka paikassa.
Oma ranking:
1. Big King
2. Bic Mac
3. McFeast
4. Hesen Tuplajuusto
5. McQuarterpounder
6. Whopper -juustolla
7. Hesen kerroshampurilainen
Burger Kingin hampurilaisethan on just parhaita! Niissä on se liekin/käristymisen maku. Eikä liikaa majoneesia. Inhoan Hesen hampurilaisissa sitä kun ne ui löllössä. Jos pyytää ilman majoneesia niin nekin on ok.
Itse yritän valita aina kotimaisen vaihtoehdon.
Kun käyn hampparilla, valitsen kotimaisuuden vuoksi kotimaisen.
Vierailija kirjoitti:
Hesburger on suomalainen ketju. Tukekaa suomalaista!
Voisin tukeakin, jos niiden sapuskat ei maistuisi niin järkkypahalta. Hese on se viimeinen luukku, mistä syötävää hakisin, ei vaan mene alas.
Kävisin kyllä, mutta täällä Hesen alkukodissa on 1 bk ja 1 mäkkäri , siis todellakin tasan yksi kumpaakin. Hesen putkia on joka nurkalla.
Kyllä Hesen majoneesit ovat parhaita, kilpailijoilla paremmat ranskalaiset.
BK:n kanapalat on jees. hampurilaiset turhan kuivia.
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa on paljon paremmat kasvisruuat. Soijatortilla on parasta mitä mistään noista halvoista pikaruokapaikoista saa.
Mistä sait tuon ' halpa pikaruokapaikka'? Kiskovat ihan älyttömiä hintoja ei niin laadukkaista - eväistä. Sama kuin kaikki Suomessa halpana/ edullisena mainostetut kaupat/ tuotteet. Silkkaa ihmisten k*setusta.
Burger King on muuten hyvä paikka, mutta jestas se kahvi on pahaa! :O Ei Mäkkärinkin sumppikaan mitään herkkua ole, mutta Burgerissa vielä pahempaa. Jopa kahviaddikti mieheni, joka saa alas yleensä karmeimmatkin kahvit antoi periksi yhden huikan jälkeen.
Minusta Burger Kingin hampparit on pilattu sillä ihme makealla jutulla mitä ne tunkee niihin. Ei minusta sovi yhtään hamppariin. Hese on ykkösvalinta, jos ale kuponkeja löytyy. Mäkin hampparit ei täytä ellei ole jotain Grand Big Macia saatavilla. Oma ykkönen on megahampurilainen. Sillä saa nälän pois ja jos on kova nälkä niin tilaa kaksi tai jopa kolme niitä. Nykyisin käyn laadukkaassa noutopöytä ravintolassa syömässä jossa saa kympillä kunnon kotiruokaa ja runsaan salaattipöydän. Välillä hese/mäkki. Toisinaan kiinalainenkin on ihan jees vaikka en hirveästi koirasta ja käärmeestä tykkääkään.