Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset 24-28v, minkälaista elämänne on tällä hetkellä?

Vierailija
29.07.2018 |

Olisi mielenkiintoista tietää :)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, työtön ja masentunut

Vierailija
22/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: asun tällä hetkellä avopuolisoni kanssa kolmiossa helsingissä mutta olemme muuttamassa ulkomaille (eurooppa) opintojen perässä nyt syksyllä. Mies aloittaa maisteriohjelman, minä aloitan kokonaan uuden korkeakoulututkinnon. Yksi korkeakoulututkinto takana. Ei lapsia. Häitä suunnitellaan muutaman vuoden päähän. Elämässä menee hyvin vaikka opintojen aloittaminen uudelleen jännittää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. 2 lasta 3 ja 5 vuotiaat. Naimisissa 5 vuotta. Omakotitaloa makseltu 4 vuotta. Opiskelin toisen ammatin lasten kanssa kotona ollessa, ja työt aloitan uudessa työssä elokuun alussa.

Vierailija
24/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minunkin elämä parin vuoden päästä samanlaisessa tilanteessa kuin monella täällä vastanneista. En ole vielä päättänyt mitä alaa alan korkeakoulussa opiskelemaan (avoimessa, koska en tule koskaan pääsemään pelkillä amiksen pisteilläni tai pääsykokeella sisälle minnekkään). Pisin deittailuni on kestänyt vain 8 kk, vaikka yritystä päästä parisuhteeseen on ollut kovasti. Hieman katkeroittaa kun kaikki ystäväni ovat jo olleet vuosien suhteissa tai juuri löytäneet sopivan parin itsellensä. Yksi kavereistani on puolisonsa kanssa odottamassa jo esikoistaan.

N23

Vierailija
25/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja ensimmäinen pätkätyöni loppui juuri ja seuraavista töistä ei ole tietoakaan.

N23

Vierailija
26/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukion opettajan virassa nyt kaksi vuotta, viikon päästä alkaa kolmas opevuoteni. Poikaystäväni kanssa olen seurustellut yhden vuoden. Asumme eri maissa ja näemme noin kerran kuussa, aina pidemmän aikaa kerrallaan. Suunnitelmissa on, että muutan muutaman vuoden sisällä hänen luokseen ulkomaille. Ei ole lapsia eikä lemmikkejä. Kissan haluaisin, mutta elämäntilanne ei nyt oikein sitä salli. Ei kai tässä sen kummempaa, ihan hyvin tuntuu menevän. :)

Vierailija
27/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 26, yritän opiskella itselleni toista ammattia. Olen 17-vuotiaasta sairastanut masennusta ja anoreksiaa + mun elämää varjostaa lääkeriippuvuus. Välillä ei meinaa jaksaa enää mutta toisaalta välillä on niitä parempiakin päiviä. Mä vaan pakotan itteni jaksamaan vaikka pelkään kuluttavani itteni totaalisesti loppuun.

Vierailija
28/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ja varsin mukavaahan se on. 8 vuotta naimisissa, lapset nyt tulevana syksynä koulussa jo molemmat. Vakityö molemmilla vanhemmilla. Itse esimiestyössä, joka tottakai myös raskasta välillä, mutta antoisaa. Talolainaa lyhennellään ja ihan perusarkea elellään :)

Vierailija
29/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija, äiti yhdelle lapselle.

Olen paljon ystävien ja perheeni kanssa ja teen mitä huvittaa.

Sain lapsen tosi nuorena, joten hän on jo aika iso ja elämä varsin miellyttävää kaikin puolin.

Ala jota opiskelen on myös yksi suurista intohimoistani ja harrastuksistani, eli en koe opiskeluakaan rankkana.

Hyvä tilanne ja juuri yhtenä päivänä auringossa maatessa oikein havahduin siihen tunteeseen, että mulla on kaikki.

Deittailu ja miehet yleisesti ei kiinnosta, mutta olen ihan valmis kaikkeen jos joskus kohtaan sopivan ihmisen.

Vierailija
30/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut; mites se seksielämä? Olisi kiva vertailla omiin kokemuksiin, kun olin ikäisenne mies.

Vierailija
31/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v nainen sinkku.  Asun kotona/asuntolassa, opiskelen erityisoppilaitoksessa mielenterveysongelmien vuoksi

Vierailija
32/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinto ja vakityö. Suunnittelen ulkomaillelähtöä kun ei ole vielä miestä ja lapsia haittana. Välivuoden jälkeen asunnon osto, naimisiin ja lapsia.

Vierailija
33/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut; mites se seksielämä? Olisi kiva vertailla omiin kokemuksiin, kun olin ikäisenne mies.

Ei ole seksielämää.

Olen ollut ikävuosina 18-26 kerran kaksi vuotta ilman seksiä ja nyt tulee kohta 1,5 vuotta.

Joku 9kk on ihan perus väli ilman seksiä.

Vierailija
34/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seksielämää.

Olen ollut ikävuosina 18-26 kerran kaksi vuotta ilman seksiä ja nyt tulee kohta 1,5 vuotta.

Joku 9kk on ihan perus väli ilman seksiä.

Okei eli vielä vähemmän kuin minulla tuossä iässä :D

Vierailija
35/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 26 en ole koskaan pannu miestä

Vierailija
36/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25. Seitsemän vuotta oltu yhdessä mieheni kanssa ja vuosi naimisissa. Ehkäisy jätettiin vuoden alusta.

Vakkariduuni, unelmissa vielä jossain kohtaa jatkokouluttautua.

Ihan perus nuoren naisen elämää elän mielestäni. Kavereiden kanssa paljon mennään. :)

Vierailija
37/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v, asun ulkomailla. Olen naimisissa (jotta sain oleskeluluvan mieheni asuinmaahan kun se ei ole EU-maa) muttei kukaan ulkopuolinen tiedä sitä.. Ajatuksena on kyllä järjestää häät joskus parin vuoden päästä, yhdessä ollaan oltu pari vuotta kuitenkin. Olen töissä ja opiskelin Suomessa korkeakoulututkinnon ja yritän etsiä enemmän täällä oman alani hommia. En ole varma mitä haluan tulevaisuudelta, lasten ja oman asunnon hankkiminen tuntuvat vielä jotenkin todella kaukaiselta ajatukselta. Nyt haluan keskittyä matkusteluun täällä ja elän ilman mitään kummempia suunnitelmia/sitoomuksia tulevaisuuden suhteen.

Vierailija
38/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksielämä on sinkkuudesta huolimatta tai ehkä nimenomaan siitä johtuen melko vilkasta. En harrasta yleensä satunnaisia kännipanoja, vaan mulla on muutama vakipano, joiden kanssa tulee harrastettua. Yleensä seksiä on 2-10 kertaa kuussa.

Vierailija
39/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti masentunut, kärsinyt oikeastaan jo 15 vuotta, terapiat, lääkkeet.. mikään ei kunnolla toimi. Oli 2 parempaa vuotta tuossa kunnes sairaistuin melko pahasti. Sairauteni takia seksiä en välttämättä voi koskaan harrastaa. 4 vuoden parisuhde myös päätyi vuosi sitten. Asun yksiössä, olen työtön, yksinäinen. Eli täydellinen epäonnistuja.

N.25

Vierailija
40/53 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v kahden lapsen äiti, onnellisesti avoliitossa lasten isän kanssa oltu kohta kymmenen vuotta. Vakituisessa työsuhteessa oman alan hommissa. Omasta talosta haaveillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi