Naiset 24-28v, minkälaista elämänne on tällä hetkellä?
Kommentit (53)
25v nainen, opiskelen yliopistossa ja olen kihloissa. Teen samalla töitä.
Eipä mitään muuta. Mietin miehen kaa, että pitäisikö mennä naimisiin toukokuussa. :) kerro omasta tilanteesta.
Olen 27-vuotias sinkku. Asun yksikseni yksiössä. Haluaisin perheen ja parisuhteen, mutta eipä tässä kai mikään kiire vielä ole. 😊
Avoliitossa, kotona remontti päällä ja odotan ensimmäistä lastamme :) N 25
26 tuli just mittariin, naimisissa ja yks lapsi. Töitä teen aina ku tarjotaan, vakkariduunista voi vaan haaveilla.
Opiskelen yliopistossa, kuudes vuosi alkaa syksyllä. Opintoja vielä hiukan jäljellä ja lisäksi gradu vasta ihan aluillaan. Teen täysipäiväisesti töitä minkä vuoksi opinnot ovat venyneet, vaikka en sitä aikaisemmin itselleni myöntänytkään. Teen siis kolmivuorotyötä joka ei vaadi mitään koulutusta.
Olen parisuhteessa, juhlistamme pian 4-vuotispäiväämme. Olen korviani myöten rakastunut.
Asun pienessä yksiössä keskustassa ja poikaystävä muutaman kilometrin päässä omassa yksiössään. Jos muutamme yhteen, se ei tapahdu vielä ainakaan vuoteen. Ehkä emme muuta ollenkaan.
Haaveilen kissasta (tällä hetkellä liian pieni asunto) sekä hyvästä, vakituisesta työpaikasta. Ja siitä että jaksaisin pusertaa opinnot loppuun mahd. nopeasti.
N26
Valmistuin hiljattain yliopistosta. Sinkku. Erittäin hiljaista on miesrintamalla. Parisuhdetta kyllä toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 27-vuotias sinkku. Asun yksikseni yksiössä. Haluaisin perheen ja parisuhteen, mutta eipä tässä kai mikään kiire vielä ole. 😊
Minkä ikäisen miehen kelpuuttaisit parisuhteeseen ja perheen perustamiseen?
25 tulee pian täyteen. Töissä, yliopistossa pääaineen vaihtoa yritetään ensi vuonna. Ei lapsia, ei miehiä.
Valmistuin maisteriksi parisen vuotta sitten, olen 27. Oman alan vakityössä. Onnellisesti avoliitossa. Tuntuu, että elää elämänsä parasta aikaa kun elintaso on korkein koskaan ja terveys mahdollistaa liikuntaharrastukset.
26, valmistunut yliopistosta ja oman alan töissä. Määräaikanen soppari. Asun yksin ja haaveilen perheestä.
Mielellään yli 25-vuotiaan, muuten ei iällä niin väliä.
Kaksi lasta, avioliitto, oma koti ja eläimiä. Opiskelen itselleni toista ammattia. Harrastelen aina kun ehdin lempi lajiani. Ihan hyvää perus elämää, silti välillä ahdistaa ajatus jos sairastuisin vakavasti. Minulla on siis mitä luultavammin IBS, josta varmasti ajatukseni kumpuavat. Mitä itse?
N28
Vierailija kirjoitti:
Mielellään yli 25-vuotiaan, muuten ei iällä niin väliä.
Tämä oli siis vastaus siihen, kun kysyttiin että minkä ikäisen miehen kelpuuttaisin parisuhteeseen ja perheen perustamiseen
26, valmistunut ammattikorkeakoulusta pari vuotta sitten ja vakituinen työpaikka. Avoliitossa ja asumisoikeusasunto. Nyt ollaan alettu katselemaan tontteja omaa varten. Ei vielä lapsia.
Odotan tällä hetkellä esikoista, 26v olen. Vakkariduuni löytyy, mutta en viihdy töissä kovinkaan hyvin ja olisikin tarkoitus lähteä opiskelemaan kokonaan uutta alaa äitiysloman jälkeen. Ollaan miehen kanssa kihloissa ja suunnitellaan häitä 2019 vuoden syksylle. Olen tosi onnellinen tällä hetkellä ja elämä on hyvää just näin :)
Olen 26, yliopistotutkinto ja kolme vuotta vakituista työelämää takana työssä josta nautin, vaikka palkka aika pieni. Oma asunto. Pitkä parisuhde, ei asuta vielä yhdessä.
Ulkomaille muutto työn perässä edessä syksyllä.
Olen saanut toteuttaa itseäni, elämä tuntuu tällä hetkellä hyvin onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen miehen kelpuuttaisit parisuhteeseen ja perheen perustamiseen?
Minkä ikäisen?? Hassu kysymys.
Itse kysyisin luonteesta ja persoonasta.
Ollaanpas nyt rehellisiä. Ei teidän elämä kiinnosta, SEKSIelämä kiinnostaa. Varsinkin 24-28v sinkkujen seksielämä.
26-vuotias
Vuosi oltu naimisissa, oma omakotilo ja vakityö. Ei vielä lapsia.
Avoliitossa, 5 viikkoisen lapsen äiti.