Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylensyöminen ja ahmimiskohtaukset yksin ollessa :/

Vierailija
29.07.2018 |

Minulla siis tämä ongelma. Pakko vain turruttaa itsensä syömällä tupaten täyteen ja vaikka miten uskottelisin itselleni että tällä kertaa en tekisi niin, en vain pysty kohtaamaan sitä olotilaa jota koen. En vain kertakaikkiaan tiedä mitä tehdä.

Kärsiikö kukaan muu tästä samasta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhän on just kiva ahmia. Ihanaa, kun kukaan ei tule sanomaan, että hyi miten rasvaista ja epäterveellistä tms. Mielestäni minäkään en pakene mitään tunteita sillä (ainakaan enää), vaan se on oma salainen nautinto, kun kerrankin saa tehdä mitä huvittaa, eikä kukaan arvostele minua.

Joo, ei se tervettä tietysti ole.

Vierailija
42/44 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhän on just kiva ahmia. Ihanaa, kun kukaan ei tule sanomaan, että hyi miten rasvaista ja epäterveellistä tms. Mielestäni minäkään en pakene mitään tunteita sillä (ainakaan enää), vaan se on oma salainen nautinto, kun kerrankin saa tehdä mitä huvittaa, eikä kukaan arvostele minua.

Joo, ei se tervettä tietysti ole.

Sen hetken odottelu ja valmistelu on ihanan kutkuttavaa. Jalkapohjia ja sormenpäitä kihelmöi. Mahanpohjalla voi tuntua perhosia. Sitten kun se hetki tulee, voi unohtaa kaiken muun ympäriltään. Jopa ajankulun. Voi keskittyä vain siihen että saa nautinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tämä on kiinnostava aihe.

Mua mietityttää se, kun täällä puhutaan tosi paljon tunteista ja niiden käsittelystä ruuan avulla. Onko kellään pelkästään nälkä ja iso ruokahaku, jonka vuoksi ahmii? Mulla aina nälkä, en juuri tuu täyteen koskaan.

Vierailija
44/44 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön välillä yli ja esim leipää olen saattanut vetää paketillisen, kun se vain on hyvää. Mitään turruttamisen tarvetta tai nälkää se ei ole. Maistuu vain niin hyvältä. Samoin jogurtit on sellaisia, joita voisin syödä miten vain ja tietty herkut.

Välillä on ollut kausia, että olen syönyt päivittäin puoli kg irtokarkkeja. Ylipainoa on 10 kg. Olen kuitenkin välillä pystynyt lopettamaan ylensyömisen ja mässäiltyäni pystynyt syömään pari päivää rauhallisemmin. Pahimmillaan päivän energiansaanti on ollut jotain 4000 kcal. Mukava katsoa elokuvaa ja syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän