Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö suhteeseen, jossa kumppanillasi on seksisuhde toisaalla?

Vierailija
29.07.2018 |

Kumppanisi ei halua erota, vaan tahtoo jatkaa sekä suhdettanne, että uutta suhdettaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaisessa suhteessa. Pitkäaikaisen tyttöystäväni lisäksi minulla on nyt noin puolen vuoden ajan ollut seksisuhde toisen naisen kanssa. Tyttöystäväni tietää ja hyväksyy asian. Tämä toinen tapailemani nainen on tahollaan naimisissa, ja myös hänen puolisonsa hyväksyy suhteemme.

Alapeukuista huolimatta kukaan meistä ei mielestäni tee mitään väärää, ja olemme kaikki onnellisia.

Vierailija
22/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva sanoo jäävänsä suhteeseen mutta kuitenkin ne kakkoset haluavat olla vuosia suhteessa varatun kanssa.

Niinpä. Täällä kukaan ei jäisi, mutta veikkaanpa, että kun on yhteiset talot ja lapset, ihmiset miettivät kaksi kertaa ja jäävätkin suhteeseen, vaikka petetty oisi. Anonyymipalstalla on helppo huudella rinta rottingilla, oikeassa elämässä niellään ylpeys, annetaan olla, eikä huudella kylillä

Ei painanut edellisessä erossa lapset tai omaisuus eikä painaisi uudestaan. Kaikki eivät ole kynnysmattoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun talo olisikin miehen nimissä ja avioehto tehty. Moniko nainen lähtee vuokraslummeihin lasten kanssa? Jos omaisuus ei mene puoliksi.

Miksi sinä oletat ettei  naisella ole omia tuloja ja omaisuutta? Miksi kuvittelet että se seuraava osoite on automaattisesti  slummi? Mikä estää naista jättämästä lapsia miehelle?Jos nainen on täysin tuloton niin eihän hänen tarvitse maksaa elatusmaksuja.

Kertoo  kyllä sinusta varsin  karuja asioita tuollaisen kirjoittaminen.

Ei taloihin kannata kiintyä, se vasta tyhmää olisikin. Avioehdolla ei merkitystä koska ainakaan minä en ole koskaan mennyt kenenkään kanssa suhteeseen hänen rahojensa vuoksi.

Vierailija
24/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva sanoo jäävänsä suhteeseen mutta kuitenkin ne kakkoset haluavat olla vuosia suhteessa varatun kanssa.

Niinpä. Täällä kukaan ei jäisi, mutta veikkaanpa, että kun on yhteiset talot ja lapset, ihmiset miettivät kaksi kertaa ja jäävätkin suhteeseen, vaikka petetty oisi. Anonyymipalstalla on helppo huudella rinta rottingilla, oikeassa elämässä niellään ylpeys, annetaan olla, eikä huudella kylillä

Eikä niellä.Eikä jäädä suhteeseen. Taloja on maa täynnä, eikä  ainutkaan niistä ole niin ainutkertainen että sellaisessa asuisi pettäjän kanssa.

Vierailija
25/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei rakasta minua? Siinä ei paina lapset tai mikään muukaan, jos olen parisuhteessa minun pitää rakastaa puolisoani ja hänen minua, se on se juttu.

Ja se pettäjä ei ole ainoa ihminen maailmassa, vaikka ne niin luulee. Ex vaimoni ei voinut oikeasti käsittää sitä asiaa, että saisin vielä jonkun toisen. Se asia otti sitä niin paljon päähän, että rupesi häiriköimään uutta kumppania.

Vierailija
26/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en missään tapauksessa.

Vierailija
27/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Mieheni on sellaisessa tällä hetkellä tietämättään. Veikkaan, että hänellä on ollut omat retkensä, mutta ei jaksa kiinnostaa. Arki meillä kuitenkin sujuu hyvin ja ilmapiiri on hyvä. Jos mieheni jäisi kiinni suhteesta, todennäköisesti haluaisin jatkaa vielä muutaman vuoden.

Vierailija
28/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Mieheni on sellaisessa tällä hetkellä tietämättään. Veikkaan, että hänellä on ollut omat retkensä, mutta ei jaksa kiinnostaa. Arki meillä kuitenkin sujuu hyvin ja ilmapiiri on hyvä. Jos mieheni jäisi kiinni suhteesta, todennäköisesti haluaisin jatkaa vielä muutaman vuoden.

Mikäs ihmeen logiikka tässä nyt on?

Vierailija
29/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on suhde?

Vierailija
30/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on suhde?

Oli joo, tällä hetkellä se on jäissä. Ei minulla ole mitään syytä erota, niin kuin sanoin, arki sujuu hyvin. Talon myynti on käytännössä mahdotonta, ja haluan odottaa, että mies saa lainojaan vähemmäksi ja lapset pääsevät ohi pahimmasta murrosiästään. En ole kaveripiirissäni ainoa, joka näin ajattelee.

Vierailija
31/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä minä miehellä joka hyppää vieraissa, en todellakaan katselisi. Ihme kysymys. :D

Vierailija
33/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun talo olisikin miehen nimissä ja avioehto tehty. Moniko nainen lähtee vuokraslummeihin lasten kanssa? Jos omaisuus ei mene puoliksi.

Miksi juuri naisen pitäs lähteä lasten kans? Yhtä hyvin mies voi olla päähuoltaja.

Vuokraslummi? Suurin osa vuokra-asunnoista on siistejä ja mukavia. Mikä siinä okt:ssa niin ihanaa. Pihatöitä vaan riittää. Ei kiitos enää.

Vierailija
34/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ehkä sallisin että mies tapaa eksäänsä jonka kanssa jo lapsiakin. Mutten ketään muuta hyväksyisi.

Vierailija
35/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen suhde. Rakastan miestäni ja hän minua. Meillä on kaksi yhteistä lasta. Seksistä en enää välitä. Ei ole miehen syy, vaan että en vaan sitä kaipaa. Miehelläni on seksipainotteinen sivusuhdetta, mikä ei minua haittaa. Hän on hyvä isä eikä laiminlyö perhettä.

Vierailija
36/36 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hlökohtaisesti pidän ihmistä, joka käyttää lapsia tekosyynä jatkaakseen yhteiseloa häntä kunnoittamattoman (pettäneen) kumpppanin kanssa, kovin typeränä ja selkärangattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi