Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan gold diggeriksi?

Vierailija
29.07.2018 |

Olen menestyvän miehen korkeakoulutettu vaimo. Olen opiskellut pidemmälle kuin mieheni. En ole edustusrouva koska en halua mukaan mieheni työkuvioihin kuuluviin kissanristiäisiin vasta kuin äärimmäisen pakon edessä.

Olen tavallisen maatiaissuomalaisen näköinen nainen. Olen luonteeltani ujo mutta kykenen kuitenkin keskustelemaan vieraiden ihmisten kanssa sekä olen kohtelias muita ihmisiä kohtaan. En ala vääntämään tuntemattomien ihmisten kanssa uskonnosta, politiikasta tai rahasta. Käytöstapani ovat peräisin keskivertoa vanhanaikaisemmasta kotikasvatuksestani koska olen iäkkäiden ihmisten iltatähti.

En harrasta mitään kalliita merkkivaatteita ja meikkaan äärimmäisen vähän. En ole kiinnostunut koruista tai ylipäänsä mistään bling blingistä.

Kaikesta huolimatta tuntemattomat ihmiset suhtautuvat minuun kuin postimyyntivaimoon vaikka olen samanikäinen kuin mieheni. Ujouteni vuoksi en revittele somessa jne. Monet uudet ihmiset puhuvat minulle alentuvaan sävyyn. En viitsi korjata jos he tekevät räikeitä asiavirheitä keskusteluissaan. Moni vihjaa ihan suoraan, että olen gold digger. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä koko aikuisikäni.

Mistä tällainen suhtautuminen minuun johtuu?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomiestä luullaan kanssa, johtunee ikäerostamme. Hän on kokopäiväinen opiskelija (yliopisto), minä jo ajat sitten valmistunut ja koulutusta vastaavassa, suht hyväpalkkaisessa kokopäivätyössä. Johtunee varmaan myös siitä, että hän on ihan sairaan hyvännäköinen (mutta ujo introvertti). 

Mitä väliä, mitä muut ajattelevat... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän