Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut itsesi tilanteesta, joista palstalla on avauduttu?

Vierailija
29.07.2018 |

Samaistua voi varmasti moniin kokemuksiin, mutta oletko tunnistanut oikeasti liittyväsi ko. tilanteeseen josta joku on täällä avautunut? Millainen tilanne ja kuinka toimit sen jälkeen "avautujan" suhteen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle lomalta paluu on aiheuttanut masennusta

mutta onneksi pian on syysloma

Vierailija
2/5 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut, erään sukulaiseni vaimo pyöri täällä muutama vuosi sitten. Kirjoitteli samoja paskajuttuja myös blogiinsa ja luuli, ettei kukaan meistä tiennyt blogin olemassaolosta. Käänteli kaikki asiat päälaelleen, väritteli kaikkea räikeästi ja kirjoitteli suoranaisia valeita.

Minusta kirjoitteli, että olen henkisesti jälkeenjäänyt vammainen, jota pitää suojella ulkomaailmalta enkä osaa kulkea edes ruokakaupassa ilman äitiä. Asuin oikeasti tuolloin yksinään ulkomailla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen varma, että mieheni (joka puheissaan syvästi halveksii av-palstaa ja sitä että minä harrastan tätä) teki jutun yhdestä tilanteesta joka juuri oli sattunut meillä. Olen vitivarma että oli hän, vaikka yleisellä tasolla asiaa kysyikin. Kieltää tietenkin asian olevan näin, mutta sattui liian sopivasti.

Tilanne oli se, että hän näki kuinka otin kuvakaappauksen käymästämme whatsapp-keskustelusta ja lähetin sen hyvälle ystävälleni. Vaihdettiin siinä ystävän kans just yhteisiä kuulumisia samaisessa sovelluksessa enkä jaksanu kirjoittaa juttua auki niin yksinkertaisuuden vuoksi pistin kuvan. Keskustelun sisältö ei ollut mitenkään arkaluontoinen tai ketään halveeraava, mutta mies siitä sitten veti herneet nekkuun ja kohta ilmestyi tänne tiedustelu asiasta, onko tällainen toiminta laitonta. Oli hieno keskustelu asiasta kyllä, enkä tietenkään voinu olla pikkasen roustaamatta, sen verran pirua on minussakin vaikka kiltti tyttö olen noin yleensä ottaen.

Jälkeenpäin asiasta ei ole pahemmin ollut puhetta. Päivittelin asiaa ystävän kanssa mutta mies ei ole kommentoinut oikein mitenkään. En sit tiedä, jos tämä olisi ollut laitonta että olisko ollut enempi puheenaihe, esim.jos olisi kettuunnuksissaan nostanut syytteen. Mutta minua lähinnä naurattaa koko juttu :)

Vierailija
4/5 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Um

Vierailija
5/5 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseäni, mutta kerran tunnistin yhden Pauliinan avautuvan täällä perheensä ongelmista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme