H&M konkurssiin?
En tiedä mitä siellä sekoillaan, mutta viimeiset 3 tilausta meni niin pieleen kuin voi! 2 pakettia kadonnut matkalla ja yhdessä väärät tuotteet. Olen selvittänyt asiaa yli kuukauden enkä vieläkään saanut rahoja takaisin. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimeen saa jonottaa aina 40 min vähintään. En tilaa enää ikinä mitään sieltä. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen.
Onko muilla huonoja kokemuksia? Vai onko minulla vain huono tuuri?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin viime tiistaina (7.8) paketin ja tänään paketti perillä. Zalandolta tilasin viikko sitten perjantaina (3.8) ja samoin sieltä tuli paketti tänään. Eli hm oli nopeampi.
Plussana hm.lle se, että saa laskulla.
Zalando ei anna laskulle.Niin ja sille jollekki kyselijälle joka ihmetteli miksi ei käy liikkeessä, niin ihan siksi, että siellä ei aina ole kokoja.
Teini tarvitsee kokoa 32 liikkeestä saa yleensä vasta koosta 34 alkaen ( harvoin myös 32) ja itse tarviin kokoa 44 ja sitä myös harvemmin liikkeessä vaan loppuu kokoon 42. Meillä kyllä h&m liikkeet 5km ja 15km päässä kotoa.Itse tein juuri toissapäivänä tilauksen Zalandolta ja sain kyllä laskulle.
Niin en ymmärräkään sitä miksi en saa. Asiakaspalvelussa vaan sanoivat etteivät voi sille mitään ja kuulemma automaattiarvioin tekevät jokaisen tilauksen kohdalla. Mulla se lasku kohta harmaana eikä sitä voi valita.
Joskus reilu vuosi sitten vielä sain laskulle enää en.
En tiedä mistä johtuu. Maksut olen maksanut aina ajallaan, palauttanut olen sinne kaksi kertaa ekalla kerralla (n.6v sittrn) siksi,että tuli aivan väärä tuote väärää joka ja tokalla kerralla kengät oli pienempää kokoa kuin normaalisti eli palautin liian pienet ja tilasin kokoa isommat ( Tästä aikaa n. 3v.)
Nyt olen tilannut tuolta jo tänä vuonna useammalla satasella. Tulisi tilattua enemmän jos saisi laskulle. Nyt tilaan vain ne ihan varmat jutut. Joskus haluaisin sovittaa jotain, mutta jos on riski ettei olekkaan sopiva niin en tilaa koska en periaatteesta halua odotella sitten sitä rahojen palautusta.Millaiseen toimituspisteeseen tilaat? Zalandosta en saa laskua vaihtoehdoksi jos valitsen toimituspisteeksi pakettiautoomatin mutta jos valitsee esim. R-kioskin, nii laskuvaihtoehto on mahdollinen.
Olen tilannut viereiseen k-markettiin (noudetaan kassalta) olen testannut valita noutopaikaksi myös R-kioskin, mutta silti en saa laskulle.
En tiedä miksi, eikä asiakaspalvelustakaan tosiaan vastata muuta kuin miten eivät voi vaikuttaa ja laskutus kelpoisuus arvioidaan joka tilauksen yhteydessä uudelleen.
Laskulle ei siis edelleenkään mulle tipu tilausta zalandolta.
Tilasin vähän aikaa sitte 2xrintaliivit-setin H&Mstä ja sukkia. Sukat tulivat, rintaliivit ei. Sähköpostissa luki, ettei voi toimittaa. Sivuilla kuitenkin edelleen mahdollista tilata samat liivit samassa koossa. wtf...
Tilasin elokuun alussa paketin joka tuli reilun 2vk.n päästä tilauksesta. Tilasin 180e edestä, mutta palautin 80e arvosta ja maksoin sen 100e.
Nyt sivuilla näkyy, että toimitettu, mutta palautus ei sinne ole kirjautunut.
Maksuviivästys on kirjattu 3.9 😡 tuosta palautetusta paketista minkä arvo 80e. Ja puhelimeen tai sähköpostiin ei saa vastausta!