Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M konkurssiin?

Vierailija
29.07.2018 |

En tiedä mitä siellä sekoillaan, mutta viimeiset 3 tilausta meni niin pieleen kuin voi! 2 pakettia kadonnut matkalla ja yhdessä väärät tuotteet. Olen selvittänyt asiaa yli kuukauden enkä vieläkään saanut rahoja takaisin. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimeen saa jonottaa aina 40 min vähintään. En tilaa enää ikinä mitään sieltä. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen.

Onko muilla huonoja kokemuksia? Vai onko minulla vain huono tuuri?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt konkkaan on menossa, mutta pörssikurssi on laskenut 350 ➡ 130 sek, onneksi en ole sijoittanut ko lafkaan ja tuotteitakaan en ole ostanut sitten opiskeluaikojen.

Vierailija
42/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeet ainakin pursuavat polyesteriä ja lörppyä puuvillaa, jota kukaan ei tule ostamaan. Ihmiset ovat havahtuneet tähän kuluttamisen älyttömyyteen ja tajuavat, että less is more. Eli ainakin keillä koululaisilla on muutama laadukas vaate, ja niillä mennään. H&M -havainnot teen, kun joskus sieltä jotain sukkia haen. Ne on ihan ok. Samoin kuin lasten aluspaidat. Mutta miten ihmeessä niillä on varaa liikkesisiin joka kulmassa ja pikkukylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut lastenvaatteita hm:stä, kun on ollut todella hyvät alet. Ei ongelmaa, paketit tulleet alle viikon päästä tilaamisesta. Edellisen tilasin viime sunnuntaina, saapui eilen.

Vierailija
44/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille suurikin ongelma käydä liikkeessä netistä tilaamisen sijaan? Onhan noita putiikkeja miltei joka kylässä.

_Miltei_. Kaikki ei niissä kylissä asu. Ja jos myymälä "omassa kylässä" on pieni, siellä ei ole samaa valikoimaa kuin netissä.

Ja jos haluamastani tuotteesta on vaikkapa tarvitsemani koko loppu, kehottaa myyjä ainakin täällä meidän kylässä katsomaan netistä, josko sieltä saisi tilattua oman koon.

Itse olen ollut H&M:n asiakas siitä lähtien kun postimyynti Suomessa alkoi. Myymälät tulivat tänne osaan Suomea vasta paljon myöhemmin.

Itsellä ei ole ollut kertaakaan ongelmia tilausten kanssa.

Laatu tuotteissa on vaihtelevaa, eikä netin kautta aina pysty kaikkea ennakoimaan. Onneksi on ilmainen palautus sekä toimitus club- jäsenille.

Vierailija
45/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan UK:sta ja sieltä tulee nopeammin kuin jos tilaisin hm:sta. En tilaa sieltä enää mitään.

Ensi vuoden alusta UKsta tilaaminen onkin mutkikkaampaa brexitin takia. Tulee helposti kalliiksi.

Vierailija
46/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautusrahija olen odottanut 2 kk

Oho, minä vasta kuukauden ja kyllä jo ärsyttää. Täytyy laittaa viestiä. Onneksi on kuitti palautuksesta ja käytin luottokorttia.

Vierailija
47/63 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautusrahija olen odottanut 2 kk

Oho, minä vasta kuukauden ja kyllä jo ärsyttää. Täytyy laittaa viestiä. Onneksi on kuitti palautuksesta ja käytin luottokorttia.

Tein virheen ja maksoin verkkopankki.

Vierailija
48/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin viime tiistaina (7.8) paketin ja tänään paketti perillä. Zalandolta tilasin viikko sitten perjantaina (3.8) ja samoin sieltä tuli paketti tänään. Eli hm oli nopeampi.

Plussana hm.lle se, että saa laskulla.

Zalando ei anna laskulle.

Niin ja sille jollekki kyselijälle joka ihmetteli miksi ei käy liikkeessä, niin ihan siksi, että siellä ei aina ole kokoja.

Teini tarvitsee kokoa 32 liikkeestä saa yleensä vasta koosta 34 alkaen ( harvoin myös 32) ja itse tarviin kokoa 44 ja sitä myös harvemmin liikkeessä vaan loppuu kokoon 42. Meillä kyllä h&m liikkeet 5km ja 15km päässä kotoa.

Vierailija
49/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkeet ainakin pursuavat polyesteriä ja lörppyä puuvillaa, jota kukaan ei tule ostamaan. Ihmiset ovat havahtuneet tähän kuluttamisen älyttömyyteen ja tajuavat, että less is more. Eli ainakin keillä koululaisilla on muutama laadukas vaate, ja niillä mennään. H&M -havainnot teen, kun joskus sieltä jotain sukkia haen. Ne on ihan ok. Samoin kuin lasten aluspaidat. Mutta miten ihmeessä niillä on varaa liikkesisiin joka kulmassa ja pikkukylässä.

ALV-yrittäjä täällä hei vaan moi!

HM ei maksa tiloistaan ostarissa yhtäpaljon kuin muut yritykset.

Tekevät kauppakeskusjohdolle ota tai jätä tarjouksen.

HM vetää ihmiset ostariin. me muut yrittäjät maksamme sit tästä onnesta heidänkin vuokraosuutensa korkeina liiketilan vuokrina:(

Vierailija
50/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin viime tiistaina (7.8) paketin ja tänään paketti perillä. Zalandolta tilasin viikko sitten perjantaina (3.8) ja samoin sieltä tuli paketti tänään. Eli hm oli nopeampi.

Niin ja sille jollekki kyselijälle joka ihmetteli miksi ei käy liikkeessä, niin ihan siksi, että siellä ei aina ole kokoja.

Teini tarvitsee kokoa 32 liikkeestä saa yleensä vasta koosta 34 alkaen ( harvoin myös 32) ja itse tarviin kokoa 44 ja sitä myös harvemmin liikkeessä vaan loppuu kokoon 42. Meillä kyllä h&m liikkeet 5km ja 15km päässä kotoa.

Itse tein juuri toissapäivänä tilauksen Zalandolta ja sain kyllä laskulle.

Vierailija
51/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärräkään sitä miksi en saa. Asiakaspalvelussa vaan sanoivat etteivät voi sille mitään ja kuulemma automaattiarvioin tekevät jokaisen tilauksen kohdalla. Mulla se lasku kohta harmaana eikä sitä voi valita.

Joskus reilu vuosi sitten vielä sain laskulle enää en.

En tiedä mistä johtuu. Maksut olen maksanut aina ajallaan, palauttanut olen sinne kaksi kertaa ekalla kerralla (n.6v sittrn) siksi,että tuli aivan väärä tuote väärää joka ja tokalla kerralla kengät oli pienempää kokoa kuin normaalisti eli palautin liian pienet ja tilasin kokoa isommat ( Tästä aikaa n. 3v.)

Nyt olen tilannut tuolta jo tänä vuonna useammalla satasella. Tulisi tilattua enemmän jos saisi laskulle. Nyt tilaan vain ne ihan varmat jutut. Joskus haluaisin sovittaa jotain, mutta jos on riski ettei olekkaan sopiva niin en tilaa koska en periaatteesta halua odotella sitten sitä rahojen palautusta.

Vierailija
52/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni lähdetty yli viikko sit postiautomaattiin, seurannassa lukee edelleen "posti ei ole vielä saanut...". Ennen tulivat max 2 päivässä automaattiin.

Vierailija
53/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:ltä ostaminen on ilmastorikos.

Vierailija
54/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä et saa muka Zalandosta laskulle? Itse en saa laskulle ainoastaan jos lasku on yli 1000€ mutta ihan hyvin tuossa perjantaina tilasin 890€ tuotteita laskulle. En jaksa maksaa heti ja odotella palautusrahoja kun olen niin vaatteissa kuin kengissä kahden koon välissä ja tilaan aina kaikkea kumpaakin kokoa.

Vierailija
55/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä et saa muka Zalandosta laskulle? Itse en saa laskulle ainoastaan jos lasku on yli 1000€ mutta ihan hyvin tuossa perjantaina tilasin 890€ tuotteita laskulle. En jaksa maksaa heti ja odotella palautusrahoja kun olen niin vaatteissa kuin kengissä kahden koon välissä ja tilaan aina kaikkea kumpaakin kokoa.

Ai olitkin jo vastannut ylempänä asiaan. Onpa outoa hommaa! Minulla nimittäin aina välissä unohtuukin Zalandon laskut ja silti maksumuistutuksista huolimatta saan tilattua laskulle.

Vierailija
56/63 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää ostaa sieltä yhtään mitään? Aivan kamalia tekokuiturättejä yök.

Vierailija
57/63 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusongelmat jatkuu yhä! Hemmetti soikoon.

Vierailija
58/63 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärräkään sitä miksi en saa. Asiakaspalvelussa vaan sanoivat etteivät voi sille mitään ja kuulemma automaattiarvioin tekevät jokaisen tilauksen kohdalla. Mulla se lasku kohta harmaana eikä sitä voi valita.

Joskus reilu vuosi sitten vielä sain laskulle enää en.

En tiedä mistä johtuu. Maksut olen maksanut aina ajallaan, palauttanut olen sinne kaksi kertaa ekalla kerralla (n.6v sittrn) siksi,että tuli aivan väärä tuote väärää joka ja tokalla kerralla kengät oli pienempää kokoa kuin normaalisti eli palautin liian pienet ja tilasin kokoa isommat ( Tästä aikaa n. 3v.)

Nyt olen tilannut tuolta jo tänä vuonna useammalla satasella. Tulisi tilattua enemmän jos saisi laskulle. Nyt tilaan vain ne ihan varmat jutut. Joskus haluaisin sovittaa jotain, mutta jos on riski ettei olekkaan sopiva niin en tilaa koska en periaatteesta halua odotella sitten sitä rahojen palautusta.

Millaiseen toimituspisteeseen tilaat? Zalandosta en saa laskua vaihtoehdoksi jos valitsen toimituspisteeksi pakettiautoomatin mutta jos valitsee esim. R-kioskin, nii laskuvaihtoehto on mahdollinen.

Vierailija
59/63 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALV-yrittäjä täällä hei vaan moi!

HM ei maksa tiloistaan ostarissa yhtäpaljon kuin muut yritykset.

Tekevät kauppakeskusjohdolle ota tai jätä tarjouksen.

HM vetää ihmiset ostariin. me muut yrittäjät maksamme sit tästä onnesta heidänkin vuokraosuutensa korkeina liiketilan vuokrina:(

Aivan höpöjuttuja. Voin kokemuksesta kertoa. Se että sinun tuoksykynttilä ja Himalajan suolalyhty-kauppasi ei vedä ihmisiä ei ole suuryritysten syytä. Ja fakta on se, että kauppakeskus täynnä "Miian saippuakauppa" ja kirppis tyylisiä kauppoja ei vedä ketään paikalle. Iso ketjuyritys samassa liikekeskuksessa voi monelle pienyritykselle tuoda leivän pöytään. Pitää ehkä omaa toimintaa tutkia ja syventyä siihen miksei kauppa käy, sen sijaan että muita sormella osoittelee.

Vierailija
60/63 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut joka ikisen tilauksen Zalandolta laskulla...