H&M konkurssiin?
En tiedä mitä siellä sekoillaan, mutta viimeiset 3 tilausta meni niin pieleen kuin voi! 2 pakettia kadonnut matkalla ja yhdessä väärät tuotteet. Olen selvittänyt asiaa yli kuukauden enkä vieläkään saanut rahoja takaisin. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimeen saa jonottaa aina 40 min vähintään. En tilaa enää ikinä mitään sieltä. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen.
Onko muilla huonoja kokemuksia? Vai onko minulla vain huono tuuri?
Kommentit (63)
Itsekin odotan jo kolmatta viikkoa vastaustaan mailiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisten mukaan heillä ei kyllä vahvasti mene. Suosittelen Zalandoa, kaikki toimii niin kuin pitää!
Miks tää sai alapeukkuja? Oon ton kanssa samaa mieltä. Monta kertaa oon zalandolta tilannu ongelmitta, mutta nyt mun h&m tilaus on ollu jo vaikka kuinka kauan käsittelyssä.. ei oo varmaan ikinä tulossa.
No laitatteko linkin siihen uutiseen? Mikä uutinen sitten onkaan....
huoh
Mulla on toiminut kaikki H&M:n kanssa hyvin. Ja esim. tänä kesänä sieltä on löytynyt esim. tosi paljon kivoja viskoosimekkoja kun taas esim. Zalandolla suunnilleen kaikki mekot tuntui olevan polyesteriä.
Käsittämättömän paskaa palvelua jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Zalando on ihan mahtava. Kaikki on mennyt aina putkeen ja tuotteet tulee MAX 5 pvän sisällä. Olen tilannut sieltäkin paljon. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa.
T. Se joka tilaa UK:sta paljon, en muista mun numeroa
Mulla taas juuri päinvastainen kokemus. H&M:ltä on tullut tuotteet aina tosi nopeasti, Zalandon paketteja taas olen saanut joka kerta odottaa ainakin kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko H&M vaatteet vielä miten laadukkaita? Mietin itse, että pitäskö lapselle ostaa H&M:stä vai Lindexiltä collegehousuja ja peruspaitoja. Mietin jonkun aikaa näiden kahden vaihtoehdon välillä, kunnes kallistuin Lindexiin.
H&M:llä on laajempi valikoima ja ihan kivan näköisiäkin vaatteita mutta koska olen kuullut niiden laadusta vaikka mitä, päätin että ehkä Lindexin vaatteet on meidän lapsen käytössä kestävämpiä vaikka valikoima olikin suppeampi.
Laatu vaihtelee mielestäni todella paljon. Jotkut t-paidat esim. näyttävät jo uutena jotenkin nyppyyntyneiltä ja muodottomilta, mutta ihan laadukkaan oloisiakin tuotteita löytyy, ainakin kaikkiin 100% pellavatuotteisiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Lastenvaatteista en osaa sanoa.
Mä ostin joskus lapselle vaateita H&M:ltä. Pari collegepaitaa oli totaalinen pettymys. Virttyneen oloisia jo uutena ja pääntie kamalan iso. Melkein lapsen olkapäät näkyi kaula-aukosta. Harmitti hieman silloin kun koulupaidoiksi olisin halunnut ostaa ne, mutta kotipaidoiksi jäi.
Miksi et palauttanut/vaihtanut niitä paitoja? Minä tilaan netistä paljon, eikä tulisi mieleenkään pitää epämieluisaa tuotetta ja maksaa siitä. Palautan aina jos en olekaan tyytyväinen malliin tai materiaaliin, kuvista ja tuotekuvauksesta niitä on toisinaan hankala päätellä.
Meillä on ainakin H&M collegehousut kestänyt hyvin, ne mitkä on luomupuuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
Firma tekee pari miljardia euroa voittoa vuodessa.... Ei se taida olla konkursiin ihan heti menossa vaikka joku sun rätti olisi hukassa.
Ei muuten tee ja tää firma julkaiseen tuloksensa kruunuissa (sek)
Ongelmahan on se, että firma yrittää tahkoa voittoa työntekijöiden selkänahasta, nettikauppaa pyörittää todennäköisesti ainakin 50% liian vähän ihmisiä suhteessa jatkuvaan tilausmäärän kasvuun.
Onko teille suurikin ongelma käydä liikkeessä netistä tilaamisen sijaan? Onhan noita putiikkeja miltei joka kylässä.
Palautusrahija olen odottanut 2 kk
kyllä hyvinkin palveluiden takkuaminen voi oll merkki huonosta taloudesta. en yhtään ihmettelisi. T. Sijoittaa
Ai niin ja minun mielestä h&m ei ole enää pitkään aikaan myynyt kivoja vaatteita. Vaatteet on huonolaatuisia ja näköjään kokoja löytyy vain minikokoisille ihmisille. Suomalaiset mammat kuitenkin ei ole missään catwalk mitoissa
Todella tylyä asiakaspalvelua. Trustpilotissa myös aikamoista tarinaa heistä. En osta sieltä enää koskaan mitään!
en ole saanut pakettia ja eivät vastaa meiliin...
Vierailija kirjoitti:
Sain vastauksen 2 viikon odottelun jälkeen ja oli niin tyly viesti, että meinasi tulla itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vastauksen 2 viikon odottelun jälkeen ja oli niin tyly viesti, että meinasi tulla itku.
mitä siinä sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä siinä sitten oli?
Kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla herkkä
Eivät vastaa ainakaan sähköposteihin
Taitaapi olla posti joka tökkii koska juuri eilen tuli hm paketti perille mutta ei postin kuljettamana vaan schenkerin.
Zalando on ihan mahtava. Kaikki on mennyt aina putkeen ja tuotteet tulee MAX 5 pvän sisällä. Olen tilannut sieltäkin paljon. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa.
T. Se joka tilaa UK:sta paljon, en muista mun numeroa