Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M konkurssiin?

Vierailija
29.07.2018 |

En tiedä mitä siellä sekoillaan, mutta viimeiset 3 tilausta meni niin pieleen kuin voi! 2 pakettia kadonnut matkalla ja yhdessä väärät tuotteet. Olen selvittänyt asiaa yli kuukauden enkä vieläkään saanut rahoja takaisin. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimeen saa jonottaa aina 40 min vähintään. En tilaa enää ikinä mitään sieltä. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen.

Onko muilla huonoja kokemuksia? Vai onko minulla vain huono tuuri?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin reilu viikko sitten perjantaina ja sain paketin tiistaina. Ei ongelmia.

Vierailija
2/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoämmässä on nyt isot alet ja paljon tilauksia niin kömmähdyksiä yms voi sattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kolme viikkoa paketin saamisessa nyt kesällä. Ihan uskomatonta. Oli alet tai ei. Kyllä jotain on huonosti organisoitu, jos menee noin kauan. Eri asia jotkut maapallon toiselta puolelta tulevat paketit, silloin löytyisi ymmärrystä.

Vierailija
4/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin reilu viikko sitten perjantaina ja sain paketin tiistaina. Ei ongelmia.

Aika hyvin, jos tilasit 20.7. ja ne oli sulla jo 24.7. Tuolleenhan sen pitäskin mennä.

Vierailija
5/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ei varmaan ole konkurssiin menossa

Vierailija
6/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kolme viikkoa paketin saamisessa nyt kesällä. Ihan uskomatonta. Oli alet tai ei. Kyllä jotain on huonosti organisoitu, jos menee noin kauan. Eri asia jotkut maapallon toiselta puolelta tulevat paketit, silloin löytyisi ymmärrystä.

Taitaa se Posti siinä välissä olla konkurssin partaalla :)

Vierailija
7/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin, jos tilasit 20.7. ja ne oli sulla jo 24.7. Tuolleenhan sen pitäskin mennä.

Yllätyin itsekin siitä, miten nopeasti tuli perille. Tilausta tehdessä vielä erikseen mainittiin, että on ruuhkaa ja toimituksessa saattaa kestää normaalia kauemmin.

Vierailija
8/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä oikein hmlle jos menisi konkkaan. Tuskin silti. En ole itse enää tilannut, kun tilauksista puuttuu yli puolet tuotteista ja lähetys kestää kauan. Ja laatukin nyt on mitä on.

Vierailija
9/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko H&M vaatteet vielä miten laadukkaita? Mietin itse, että pitäskö lapselle ostaa H&M:stä vai Lindexiltä collegehousuja ja peruspaitoja. Mietin jonkun aikaa näiden kahden vaihtoehdon välillä, kunnes kallistuin Lindexiin.

H&M:llä on laajempi valikoima ja ihan kivan näköisiäkin vaatteita mutta koska olen kuullut niiden laadusta vaikka mitä, päätin että ehkä Lindexin vaatteet on meidän lapsen käytössä kestävämpiä vaikka valikoima olikin suppeampi.

Vierailija
10/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan UK:sta ja sieltä tulee nopeammin kuin jos tilaisin hm:sta. En tilaa sieltä enää mitään.

Vierailija
11/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko H&M vaatteet vielä miten laadukkaita? Mietin itse, että pitäskö lapselle ostaa H&M:stä vai Lindexiltä collegehousuja ja peruspaitoja. Mietin jonkun aikaa näiden kahden vaihtoehdon välillä, kunnes kallistuin Lindexiin.

H&M:llä on laajempi valikoima ja ihan kivan näköisiäkin vaatteita mutta koska olen kuullut niiden laadusta vaikka mitä, päätin että ehkä Lindexin vaatteet on meidän lapsen käytössä kestävämpiä vaikka valikoima olikin suppeampi.

Laatu vaihtelee mielestäni todella paljon. Jotkut t-paidat esim. näyttävät jo uutena jotenkin nyppyyntyneiltä ja muodottomilta, mutta ihan laadukkaan oloisiakin tuotteita löytyy, ainakin kaikkiin 100% pellavatuotteisiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Lastenvaatteista en osaa sanoa.

Vierailija
12/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä siellä sekoillaan, mutta viimeiset 3 tilausta meni niin pieleen kuin voi! 2 pakettia kadonnut matkalla ja yhdessä väärät tuotteet. Olen selvittänyt asiaa yli kuukauden enkä vieläkään saanut rahoja takaisin. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimeen saa jonottaa aina 40 min vähintään. En tilaa enää ikinä mitään sieltä. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen.

Onko muilla huonoja kokemuksia? Vai onko minulla vain huono tuuri?

Ai että menee heti  konkkaan kun rouva ei saa tilauksiaan. Just just. Älä viitsi olla noin typerä.

Vierailija
13/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sen nimikin kertoo "Halpa&Mauton"

Vierailija
14/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 3.7. ja tuotteiden piti olla varastossa toimitusajalla max 8 pv. Kuitti lähetyksestä on tullut sähköpostiin tuon aikarajan sisällä, mutta vieläkään ei tuotteita ole tullut. Lähetyksen seuranta kertoo että lähteneet varastosta mutta posti odottaa edelleen lähetystä toimitettavaksi.

Varsinainen tarve oli ja meni jo, joten saa nähdä pidänkö tuotteita, jos ja kun ne joskus saapuvat. Aiemmin sieltä on tuotteet tulleet nopeasti, tuskin kuitenkaan konkurssia tulossa...

Vierailija
15/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä oikein hmlle jos menisi konkkaan. Tuskin silti. En ole itse enää tilannut, kun tilauksista puuttuu yli puolet tuotteista ja lähetys kestää kauan. Ja laatukin nyt on mitä on.

Sen mitä talouden uutisia seuraan niin h&m on kusessa myyntinsä kanssa ja varastojen arvot alkaa karkamaan käsisti, eli jäävät tavarat myymättä ja niistä tulee ongelmia. H&m on vuoden loppuun kaiketi aikaa ratkoa ongelmat tai sitten sitten voikin isot ongelmat rysähtää.

Vierailija
16/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin 3.7. ja tuotteiden piti olla varastossa toimitusajalla max 8 pv. Kuitti lähetyksestä on tullut sähköpostiin tuon aikarajan sisällä, mutta vieläkään ei tuotteita ole tullut. Lähetyksen seuranta kertoo että lähteneet varastosta mutta posti odottaa edelleen lähetystä toimitettavaksi.

Varsinainen tarve oli ja meni jo, joten saa nähdä pidänkö tuotteita, jos ja kun ne joskus saapuvat. Aiemmin sieltä on tuotteet tulleet nopeasti, tuskin kuitenkaan konkurssia tulossa...

miksi et pyydä rahoja takaisin?

Vierailija
17/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisten mukaan heillä ei kyllä vahvasti mene. Suosittelen Zalandoa, kaikki toimii niin kuin pitää!

Vierailija
18/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma tekee pari miljardia euroa voittoa vuodessa.... Ei se taida olla konkursiin ihan heti menossa vaikka joku sun rätti olisi hukassa.

Vierailija
19/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisten mukaan heillä ei kyllä vahvasti mene. Suosittelen Zalandoa, kaikki toimii niin kuin pitää!

Miks tää sai alapeukkuja? Oon ton kanssa samaa mieltä. Monta kertaa oon zalandolta tilannu ongelmitta, mutta nyt mun h&m tilaus on ollu jo vaikka kuinka kauan käsittelyssä.. ei oo varmaan ikinä tulossa.

Vierailija
20/63 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatu vaihtelee mielestäni todella paljon. Jotkut t-paidat esim. näyttävät jo uutena jotenkin nyppyyntyneiltä ja muodottomilta, mutta ihan laadukkaan oloisiakin tuotteita löytyy, ainakin kaikkiin 100% pellavatuotteisiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Lastenvaatteista en osaa sanoa.

Mä ostin joskus lapselle vaateita H&M:ltä. Pari collegepaitaa oli totaalinen pettymys. Virttyneen oloisia jo uutena ja pääntie kamalan iso. Melkein lapsen olkapäät näkyi kaula-aukosta. Harmitti hieman silloin kun koulupaidoiksi olisin halunnut ostaa ne, mutta kotipaidoiksi jäi.