Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne geenit tuntuu olevan 90% ja elintavat loput 10.

No minulla on käynyt huono tuuri geenilotossa: FH-tauti itsellä (+ kolesterolilääkitys lopun elämää), suvussa syöpiä, sepelvaltimotautia, reumaa ja vaikka mitä. Silti väitän, että suhteet on juuri toisin päin, sillä elintapoihin voin vaikuttaa itse. Olen perusterve ja liikunnallinen 5-kymppinen. 

Vierailija
222/244 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne geenit tuntuu olevan 90% ja elintavat loput 10.

No minulla on käynyt huono tuuri geenilotossa: FH-tauti itsellä (+ kolesterolilääkitys lopun elämää), suvussa syöpiä, sepelvaltimotautia, reumaa ja vaikka mitä. Silti väitän, että suhteet on juuri toisin päin, sillä elintapoihin voin vaikuttaa itse. Olen perusterve ja liikunnallinen 5-kymppinen. 

Nostan sulle hattua. Noin yritän sanoa kaikille tutuillekin, kun se pitää tutkimustenkin perusteella paikkansa. Elintavat ovat kaikki kaikessa, eihän geenilotossakaan voittanut voi ryypätä ja rellestää 100 -vuotiaaksi, vaan jossain vaiheessa kroppa luovuttaa. Ja juu, lähipiirissäkin tyyppitapauksina sisarukset, joista toinen on vaikuttanut sepelvaltimotautiin ehkäisevästi liikunnalla, ruokavaliolla ja muilla elintavoilla (juomattomuus, tupakoimattomuus, elämänasenne, uni). Sisarensa elänyt enemmän kuin pellossa ja se alkaa näkyä näin vähän yli 50 -vuotiaalla karusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pysyy jotenkin nuorekkaana vielä yli 45.v vaatii aikaa, vaivaa ja rahaa.

On jaksettava treenata lähes päivittäin.

On oltava tarkka syömisistään.

On käytävä hyvällä kampaajalla.

On pukeuduttava tyylikkäästi, silti trendikkäästi.

On osattava ehostaa itsensä oikein.

Hyvä kosmetologi tarvitaan.

On pidettävä mielensä virkeänä ja iloisena.

On turvauduttava pikku täytehoiyoihi yms.

Nuorekkaana voi pysyä, mutta parikymmpiseksi ei pääse. Rahaa palaa, jos oikeasti haluaa näyttää nuorekkaalta ja ikää yli 40.

Vierailija
224/244 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisellä voi olla jo hormonilääkitys vaihdevuosien takia. Se pitää nuorekkaampana.

Vierailija
225/244 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pysyy jotenkin nuorekkaana vielä yli 45.v vaatii aikaa, vaivaa ja rahaa.

--> Ei vaadi

--> Ei tarvitse, kun olet jo aiemmin luonut perustan terveellisillä elintavoilla. Itse hiihdän, juoksen ja pyöräilen 3 krt. viikossa. Muuten hyötyliikkumista ts. kävelyä.

---> Ei nyt mitenkään supertarkka. Toki, jos on teinistä saakka elänyt kuin pellossa, niin kyllähän se näkyy ja pakko skarpata. Itse oon hionut ruokavaliota, mutta en elä missään nälässä.

---> No jaa, en sanoisi noinkaan. Riippuu varmaan hiuslaadusta.

--> Hoikkuus antaa enemmän mahdollisuuksia pukeutumiseen. Persoonansa mukaan voi pukeutua, enkä jaksa uskoa, että tämän hetken 45 -vuotias pukeutuu kuin tämän päivän teini eli 90 -luvun kamalimpiin trendeihin.

---> Joo, auringonsuojakertoimilla varustetut tuotteet suositeltavia. Samoin luonnollisuus valttia.

---> Ei, jos on suojannut ihonsa UV -säteiltä.

--> Ruokavalio, liikunta, itsensä sivistys ja uteliaisuus sekä sosiaaliset suhteet pitävät mielen virkeänä.

--->Ei tarvitse, jos ei ole tupakoinut, juonut naamaansa kuluneeksi tai harrastanut jojoilua. Ruokavalio näkyy myös naamasta.

Nuorekkaana voi pysyä, mutta parikymmpiseksi ei pääse. Rahaa palaa, jos oikeasti haluaa näyttää nuorekkaalta ja ikää yli 40

----> Summa summarum. Ei pala.

Vierailija
226/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekkaana voi pysyä, mutta parikymmpiseksi ei pääse. Rahaa palaa, jos oikeasti haluaa näyttää nuorekkaalta ja ikää yli 40.

En usko että kovinkaan moni 40+ edes haluaa näyttää parikymppiseltä. Kunhan näyttäisi raikkaalta ja hyvältä eikä täysin valahtaneelta.

Vierailija
227/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas ei ole Sami Hedberg, tänään 40v. Esim veljeni joka on 50, näyttää paljon nuoremmalta kuin Sami.

Ylipaino vanhentaa. Samoin jojolaihdutus

Vierailija
228/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä "täydellisen ihon"? Eihän viisikymppisellä vielä ryppyjä ole.

Vierailija
229/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kiinni. Kaverini 47v näyttää parikymppiseltä heitukalta, vaikka ryyppää, valvoo ja polttaa, syö mitä sattuu. On hoikka ja pukeutuu nuorekkaasti, pitkät hiukset ja meikkaa.

Vierailija
230/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 43v ja samanlainen finninaama kun teininä. 

Vierailija
231/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä "täydellisen ihon"? Eihän viisikymppisellä vielä ryppyjä ole.

No onhan ku on mullakin.

N43.

Vierailija
232/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tälleen 68 vuotiaana 🤗..

Iloinen mieli,  elämälle utelias  luonne, liikunta, ystävät  , eikä mitään  riippuvuuksia , suht terveellinen ruokavalio. Ja pyrin ainakin olemaan kiitollinen vähästä .

Vierailija
233/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Valitettavasti et voi asiaan juurikaan vaikuttaa.

Tupakointi vanhentaa ihmistä ihan reippaasti. Tupakoiva 60 v. työkaveri luuli minua 35-40 v. tyttäriensä ikäiseksi. Olin tuossa vaiheessa itse 50 v.

Siis miten työkaverin tupakointi voi vaikuttaa sun ulkonäköösi?

Vierailija
234/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vanhentua, joudut valvomaan yöt.

Vierailija
235/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina pitää nuorekkaana, eikä nutturaa kiristä. 

Vierailija
236/244 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringon välttäminen ja siitä palkkiona kaunis iho ja toisten kauhistelevat ilmeet ja puheet kuinka sä voit olla noin kalpea

Olen kärsinyt koko elämäni tuosta ; "Miten sä olet noin kalpea" "Ota aurinkoa".  No en ottanut.  Nyt ne samat valittaa kuinka auringonotto on pilannut ihon. Tehnyt siitä paksun ja ruttuisen. Onneksi pidin pääni aikanaan, vaikka kaikki pilkkasivat. 

N. 55. 

Vierailija
237/244 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit vaikuttaa paljon enemmän kuin elämäntavat, vaikka muuta uskotellaan. 

Nim. Tupakkaa yli 20 vuotta ja brenkkua joka viikonloppu + lomat ja ikäistään nuoremman näköinen ja oloinen

Vierailija
238/244 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai tälleen 68 vuotiaana 🤗..

Iloinen mieli,  elämälle utelias  luonne, liikunta, ystävät  , eikä mitään  riippuvuuksia , suht terveellinen ruokavalio. Ja pyrin ainakin olemaan kiitollinen vähästä .

Hyvää syntymäpäivää 

Vierailija
239/244 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elintavat myös.

Vierailija
240/244 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja työkaverit usein kyselevät, miten hoidan ihoani. Olen jo vuosia pessyt kasvot Lidlin kasvopesuaineella ja rasvannut Nivean rasvoilla. Rahastakaan ei ole kiinni vaan olen vain laiska yrittämään enemmän ja nuuka.