Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei taaskaan muistanut hääpäivää

Kaisla84
29.07.2018 |

Mies ei taaskaan muistanut hääpäivää. Kun sanoin että on hääpäivä tokaisi vain että se joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään heheh. Mikä juntti siitä on tullut.

Nyt ihmettelee että en oo niin hyväl tuulella.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko itse miestä?

Vierailija
2/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistitko itse miestä?

Eiku ap ajatteli, että kukahan tuo on tuossa aamukahvipöydässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et ole vaimomatskua, siksi unohti taas. Tänä vuonna yrität enemmän ehkä ens vuonna muistaa.

Vierailija
4/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistitko itse miestä?

Eiku ap ajatteli, että kukahan tuo on tuossa aamukahvipöydässä. 

Sitten lienee vähän turha itkeä.

Vierailija
5/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista meilläkään. Minä ostin eilen kakun (näillä helteillä ei jaksa leipoa). Eilen tuli 34v täyteen. 

Vierailija
6/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä muistit miestä muuta kuin muistuttamalla, että on hääpäivä? Ja nythän mies tietää sen, mikä siis on ongelma?

Vierailija
7/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän outo asetelma, että avioparista juurin toisen tulisi muistaa hääpäivä ja tehdä jokin ele sille toiselle. Yhdessähän siinä liitossa on oltu. Eikö olisi reilumpaa suunnitella jokin yhteinen juttu sille hääpäivälle? Sen aloitteesta, joka sen etukäteen muistaa.

Vierailija
8/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä surun päivää pitäisi joka vuosi muistella?

Vierailija
9/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi aloitus, hääpäivä onkin vasta ensi sunnuntaina, nyt kyllä hävettää.

Vierailija
10/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi käydä niin että kumpikin unohtaa vaikka vasta oli kahdeksas hääpäivä, tällä kertaa miea muisti, minä en. Ei siitä kriisiä oo aikaseksi saatu. Yhtä rakas tuo mies silti on ja minä hälle.❤

Avioliiton aikana on ollut niin paljon kaikkea vaikeaa (keskenmenoja, syöpä, uupumus, masennus, lapsen vakava sairaus, kuoleman pelkoa), että ei jaksa kriiseillä jos hääpäivä unohtuu, vaikka ikimuistoinen ja tärkee päivä oli ja onnellinen oon ku saan tuon ihanan miehen rinnalla kulkea.

Vierailija
11/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisla84 kirjoitti:

💪😂

Vierailija
12/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vähän outo asetelma, että avioparista juurin toisen tulisi muistaa hääpäivä ja tehdä jokin ele sille toiselle. Yhdessähän siinä liitossa on oltu. Eikö olisi reilumpaa suunnitella jokin yhteinen juttu sille hääpäivälle? Sen aloitteesta, joka sen etukäteen muistaa.

Juurikin näin. Minä yleensä sanon noin viikkoa aikaisemmin, että ensi viikolla, on midän hääpäivä. Mitäs kivaa tehdään yhdessä? Sitten mietitään, miten halutaan juhlistaa meidän hääpäivää. Olemme olleet naimisissa 26 vuotta ja joten monella tavalla on ehditty juhlia.

Joskus on tehty ulkomaanmatka, joskus juotu kotona pullakahvit.

Vierailija
13/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei kenellekään tulisi paha mieli (kuten ap:lle sekä hänen nolatulle miehelleen), on viisasta toimia kuten nro 5, joka osti kakun.

Nainenkin voi yllättää miehen positiivisesti ja laittaa pöydän koreaksi hääpäivän kunniaksi.

Lasit kuohuviiniä ja jopa pieni kiitoksen tapainen yhteisistä vuosista.

Unohteluun taipuvainen puoliso saattaa saada tästä muistijäljen ja kokea, että hääpäivä (tai muu merkkipäivä) onkin mukava asia, eikä syyllistämisen ja syyllistymisen väline.

Hyvää hääpäivän jatkoa ap! Onnittele vaikka sitä miestäsi - sopivalla tavalla - siitä, että hän on onnistunut saamaan kiinni niin mukavan vaimon :)

Vierailija
14/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisla84 kirjoitti:

Ai ai ai. Unohdit siis itsekin tuon tärkeän päivämäärän!

No, nyt on mahdollisuus korvta viikon päästä unohdukset :D

Vierailija
15/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä joku spammaa. Alkuperäinen Hääpäivä oli eilen ja mitään ei tehty vaikka muistutin. Taidan ostaa itse jotain itselleni tänään ihan vaan koska huvittaa.

Vierailija
16/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muisti aina jollain tavoin ekat 9 hääpäivää, kuten minäkin. Viisivuotispäivänä peräti kauniilla sormuksella. Tuli 10-vuotishääpäivä ja hommasin (palkkaani nähden) kalliin kellon ja kaiverrutin sen. Mies ei antanut edes korttia. Ei se ole montaa kertaa pitänyt sitä kelloakaan vaan aina on sykemittari ranteessa, myös juhlissa.

Sen jälkeen hääpäivä on ollut tunnetasolla minulle kamala. Ei muisteta enää puolin eikä toisin vaan vältellään aihetta.

Vierailija
17/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihääpäivää kirjoitti:

Mies muisti aina jollain tavoin ekat 9 hääpäivää, kuten minäkin. Viisivuotispäivänä peräti kauniilla sormuksella. Tuli 10-vuotishääpäivä ja hommasin (palkkaani nähden) kalliin kellon ja kaiverrutin sen. Mies ei antanut edes korttia. Ei se ole montaa kertaa pitänyt sitä kelloakaan vaan aina on sykemittari ranteessa, myös juhlissa.

Sen jälkeen hääpäivä on ollut tunnetasolla minulle kamala. Ei muisteta enää puolin eikä toisin vaan vältellään aihetta.

Olisiko hän pettänyt sinua tuolloin?

Vierailija
18/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihääpäivää kirjoitti:

Mies joutui odottamaan siis viisi vuotta oman lahjansa antamisen jälkeen, että sinä vaivauduit jotain hänellekin ostamaan.

Vierailija
19/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset taas vauhdissa