Kysyttävää 19-v futiskundilta, joka lähdössä terassille?
Vastailen jonkin aikaa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehessä tärkeintä? Voisitko olla vaikka nelikymppisen kanssa?
Urheilullinen, lihaksikas, huumorintaju, rehellisyys. Voisin harkita nelikymppistä, seksiin ainakin.
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
Eikö *yrvän lutkuttaminen ole raamatun vastaista ja sairasta?
Ilmastonmuutoksen kannalta erittäin hyödyllistä ihmiskunnalle ja saa vielä vähän extra protsku/aminohapot, niin jaksaa sitten fudistella.
Kumpi on parempi, oikein hieno keskitys maalinedustalle vai kauniilla naisella makea persander?
Vierailija kirjoitti:
Soiko lätkä-jätkä ville taustalla?
Ei todellakaan. Ei oo mun lempimusaa.
19-v futiskundi
oletko komea? kirjoitti:
Ketä kuuluisuuden henkilöä muistutat ulkonäöllisesti?
Moni sanoo, että näytän vähän Skamin Eveniltä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, oikein hieno keskitys maalinedustalle vai kauniilla naisella makea persander?
Hah hah, no se keskitys.
19-v futiskundi
Oli siisti ilta. Olin terassilla ja join pari kaljaa, kun yksi parikymppinen kundi alkoi silmäillä. Päädyttiin lopulta sen kämpille ja imuteltiin toisiamme huolella. Olisin halunnut panon, mutta se ei ollut valmis siihen. Vaihdettiin numeroita, joten ehkä tästä jotain vielä kehittyy.
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
Oli siisti ilta. Olin terassilla ja join pari kaljaa, kun yksi parikymppinen kundi alkoi silmäillä. Päädyttiin lopulta sen kämpille ja imuteltiin toisiamme huolella. Olisin halunnut panon, mutta se ei ollut valmis siihen. Vaihdettiin numeroita, joten ehkä tästä jotain vielä kehittyy.
19-v futiskundi
Meinaatko tänään mennä taas terskalle koittaa onneasi?
terassin terskalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Meinaatko tänään mennä taas terskalle koittaa onneasi?
Terska kyllä kelpaisi.
19-v futiskundi
On se joo : )