Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ajatko partasi?

Vierailija
28.07.2018 |

Miksi ja minkä ikäinen olet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja, mutta nypin yksittäisiä mustia karvoja päivittäin. Olen 46-vuotias. Mulla on tumma, karhea hiuslaatu ja karvaa kasvaa ties missä. Leuassa, kaulalla, navan alla.. Mutta olen terve eli haitta on ainoastaan kosmeettinen. Niin paljon huonomminkin voisi olla asiat.

Vierailija
2/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja annan sen kasvaa. Seksuaalinen erottelu on pahasta. Olen muuten kaunis karvainen hieman kalju typykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin, jonka osalta tarve alkoi reilusti yli 40v:na. Arvata saattaa että karvaa kasvaa suht hyvin muutenkin, kulmakarvat ovat erityisen tuuheat ja tummat. Niitäkin siis saa olla usein nyppimässä.

Vierailija
4/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksien ajelua olen joskus miettinyt, mut pelottaa että ne kasvaa tummempana takaisin. Tiiän, tiiän... Ei ne kasva, mut silti pelottaa.

Vierailija
5/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaan ja huulten yläpuolelle kasvaa yksittäisiä tummia ja aika paksuja karvoja. Nypin niitä. Veikkaan että kasvojen alueella saan iän myötä nyppiä/ajaa enemmänkin. Olen 43 v. En ole muualta erityisen karvainen esim säärikarvat ovat vaaleat ja huomaamattomat.

Vierailija
6/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa ei onneks kasva, mutta jonkun verran tummia viiksihaivenia on (vaaleiden lisäksi), en ajele niitäkään, vaan valkaisen.

Vierailija
7/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin.65

Vierailija
8/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin. 50.

Vierailija
9/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin, kunnes pakko. Mulla kasvaa aina muutama paksumpi kova "piikki" haivenien joukossa, ja niitä tykkään räpeltää stressileluna.

T. 34 v.

Vierailija
10/10 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilla oon vetänyt. Se on totta että kun sheivaa, karvat muuttuu rautalangaksi.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme