Nainen, ajatko partasi?
Kommentit (10)
En aja annan sen kasvaa. Seksuaalinen erottelu on pahasta. Olen muuten kaunis karvainen hieman kalju typykkä.
Nypin, jonka osalta tarve alkoi reilusti yli 40v:na. Arvata saattaa että karvaa kasvaa suht hyvin muutenkin, kulmakarvat ovat erityisen tuuheat ja tummat. Niitäkin siis saa olla usein nyppimässä.
Viiksien ajelua olen joskus miettinyt, mut pelottaa että ne kasvaa tummempana takaisin. Tiiän, tiiän... Ei ne kasva, mut silti pelottaa.
Leukaan ja huulten yläpuolelle kasvaa yksittäisiä tummia ja aika paksuja karvoja. Nypin niitä. Veikkaan että kasvojen alueella saan iän myötä nyppiä/ajaa enemmänkin. Olen 43 v. En ole muualta erityisen karvainen esim säärikarvat ovat vaaleat ja huomaamattomat.
Partaa ei onneks kasva, mutta jonkun verran tummia viiksihaivenia on (vaaleiden lisäksi), en ajele niitäkään, vaan valkaisen.
Nypin, kunnes pakko. Mulla kasvaa aina muutama paksumpi kova "piikki" haivenien joukossa, ja niitä tykkään räpeltää stressileluna.
T. 34 v.
Sokerilla oon vetänyt. Se on totta että kun sheivaa, karvat muuttuu rautalangaksi.
N51
En aja, mutta nypin yksittäisiä mustia karvoja päivittäin. Olen 46-vuotias. Mulla on tumma, karhea hiuslaatu ja karvaa kasvaa ties missä. Leuassa, kaulalla, navan alla.. Mutta olen terve eli haitta on ainoastaan kosmeettinen. Niin paljon huonomminkin voisi olla asiat.