Luulin yhtä miespuolista kaveriani homoksi
No ei ollutkaan. Miehellekin sanoin, et se on homo. Mites tän väärinkäsityksen nyt sit korjais ilman, et mies alkais syyttää mua valehtelusta? 😅
Kommentit (7)
Luuleminen ei ole tietoa. Et sä voi ihmisen ulkoisesta habituksesta tietää mikä saa stondaamaan.
Ihmettelen että mitä merkitystä sillä on mikä kaverisi on miehiään? Oli homo tai hetero niin so not. Tuollaiset juoruakat ovat pilanneet minunkin, 100% heteron, mahdollisuudet naismaailmassa, koska levitätte valeita että olisin homo. No mutta kun en ole.
Vierailija kirjoitti:
Kiipesikö selkääsi, vai mistä väärinkäsitys tuli ilmi?
Jutellessa tuli ilmi. Ollaan töissä tutustuttu ja viime aikoina nähty vapaallakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luuleminen ei ole tietoa. Et sä voi ihmisen ulkoisesta habituksesta tietää mikä saa stondaamaan.
En mä ulkoisesta habituksesta sellaista päätellyt. :D ihan muista syistä luulin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että mitä merkitystä sillä on mikä kaverisi on miehiään? Oli homo tai hetero niin so not. Tuollaiset juoruakat ovat pilanneet minunkin, 100% heteron, mahdollisuudet naismaailmassa, koska levitätte valeita että olisin homo. No mutta kun en ole.
En mä ole juorunnut. Mies vain kysyi joskus mikä se on miehiään, kun meillä on omat hellittelynimet toisillemme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole juorunnut. Mies vain kysyi joskus mikä se on miehiään, kun meillä on omat hellittelynimet toisillemme.
Ap
Taidat olla hieman simppeli? Mistä sait päähäsi että mies olisi ollut homo?
Kiipesikö selkääsi, vai mistä väärinkäsitys tuli ilmi?