Ruokavaliosi laihdutuksen aikana?
Vinkkejä otetaan vastaan! Itse olen löytänyt aika toimivan alle 1000 kalorin dieetin, eikä nälkä juurikaan tule kun on niin täyttävää:
Aamupalaksi:
300g maustamatonta rahkaa
1/2 banaani
10g chiansiemeniä
Vettä
Makeutusainetta (nestemäinen paras)
kcal: 275
Lounaaksi sama kuin aamupalaksi
Illallinen:
250g ohuita vihreitä papuja (tai jopa enemmän ja uunissa rapsakoiksi)
125g härkispyöryköitä
40g kevytmajoneesia
kcal: 432
Eli yhteensä 982 kaloria, ja on muuten täyttäviä nuo annokset. Ja vettä suosittelen laittamaan smoothien sekaan paljon. Ei muuten menisi aamulla alas vaikka ihan hyvän makuista se onkin. Myös mustikat sopii tosi hyvin, mutta mulla loppu ne ja oon itseasiassa unohtanut ostaa niitä lisää kun oon niin tottunut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole tappavampaa kuin syödä samaa ruokaa...
Rahka täyttää hyvin, samoin tonnikala-raejuusto. Ja minä syön paljon kanasalaattia, kolme leikettä täyttää vatsan.
Muita täyttäviä en ole oikein keksinyt.
Ei kai kukaan sanonut, että laihdutusruokavaliolla ollaan loppuelämä. Ihmiset kyllä muutenkin ylipäätään syö aika paljon samoja ruokia. Laihdutuksen jälkeen kalorit tietenkin nostetaan kulutuksen tasolle.
Tonnikalaa ja kanaa en pysty käyttää, sillä olen kasvissyöjä. Välillä laitan Risentan pavuista tehtyä spagettia, sillä se sisältää todella paljon proteiinia (44g/100g) verrattuna normaaliin täysjyväpastaan (13g/100g).
En minä pysty syömään samaa ruokaa kuin kolme kertaa peräkkäin. Toki syön samoja ruokia, mutta teen samaa ruokaa aikasintaan kolmen viikon päästä.
Minua tympii rahka jo tosi pahasti, vaikka syön sitä joka toinen päivä.Rahkankin voi tehdä eritavalla. Joko smoothien sekaan tai sitten hedeläsalaattiin sekoitettuna. Tänään ajattelin vielä syödä iltapalaksi rahkaa mustikoilla ja makeutusaineella. Se nestemäinen kartionmuotoinen on paras kaikista kokeilemistani. Maistuu ihan jälkkärille.
Olen laittanut vadelmia ja mustikoita ja ananasta, makeuttanut hermesetaksella. Hedelmiä en itse asiassa ole syönyt. Laihdutusta on siis takana kohta kaksi viikkoa.
Rahkan mössö rakenne lähinnä ällöttää.
Koklaa tota juomaa! Ja muista tehdä tosi litkua.
Pitänee kokeilla!
Koklaa tota juomaa! Ja muista tehdä tosi litkua.