Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaisesta puhelinnumerosta.

Vierailija
28.07.2018 |

Mulla salainen numero. Jos joku saa sen selville ja kysyy numeron omistajaa numerotiedustelusta, finderista tms, niin kerrotaanko ?
Ja toinen kysymys: Jos mä soitan jollekin kenellä ei mun numeroa tallennettu, niin näkyykö mun numero sen näytöllä, kelle olen soittanut?

Tangjuu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa selville numeron haltijaa tiedustelusta, ja kyllä numerosi näkyy soittajalle ellet ole puhelimen asetuksista laittanut numeronlähetysestoa päälle.

Vierailija
2/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrota.

Numerosi näkyy vastaanottajan näytöllä, jollet ole tehnyt omaan puhelimeesi valintaa siitä, että numerosi ei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vastaanottaja ottaa mun numeron ylös ja yrittää selvittää mun henkilöllisyyttä, sekö ei onnistu?

vähän jankkaan joo, aiamsori. -ap

Vierailija
4/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos vastaanottaja ottaa mun numeron ylös ja yrittää selvittää mun henkilöllisyyttä, sekö ei onnistu?

Ei onnistu paitsi jos poliisi haluaa tietää nimesi.

Vierailija
5/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vastaa, jos minulle soittaa "numero salattu."

Tosin tämä voi aiheuttaa vaikeuksia.  En vastannut viime viikolla tuollaiseen numeroon.  Tämä "numero salattu" soitti jotain kolme kertaa, viimein vihaisena vastasin.  Se oli sairaalasta, jonne olin menossa toimenpiteeseen.  He halusivat vielä tarkistaa erään asian, jotta toimenpide voidaan tehdä.

En tykkää näistä salatuista numeroista.  Varsinkaan sairaalalla ei pitäisi sellaisia olla.  En ymmärrä, mitä salattavaa siinä on, että sieltä soitetaan, eikö se päinvastoin ole potilaalle tärkeätä, että hän näkee puhelun tulevan sairaalasta, ja jos asia kerran vielä on tärkeä. 

No, en välttämättä vastaa mihinkään muuhunkaan tuntemattomaan numeroon.  Ne on lähes poikkeuksetta olleet lehtimyyjiä. 

Mutta joo, jos teet asianmukaiset varmennukset, niin vastaanottajan puhelimessa näkyy vain, että "salattu numero" soittaa. 

Vierailija
6/6 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset