Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olet käynyt? Mietin ekaa ulkomaan matkaa Turkkiin?

Vierailija
28.07.2018 |

Kerro missä olet käynyt.
Saa laittaa arvostelujakin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, norja, tanska, saksa, hollanti, belgia, ranska, itävalta, viro, kreikka, espanja, venäjä, singapore, malesia, turkki, unkari, tsekki, kreikka.

Vierailija
22/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ne metsän tuhopolttajien kokoontumisajot ovat. Tiesittehän, että tämän kesän kaikki palon uhrit ovat teidän syytänne! TE lämmititte ilmaston, TE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, norja, tanska, saksa, hollanti, belgia, ranska, itävalta, viro, kreikka, espanja, venäjä, singapore, malesia, turkki, unkari, tsekki, kreikka.

Latvia unohtui. Listasin ihan mielenkiinnosta nää tähän. Paras on kuitenkin Suomessa.961

Vierailija
24/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latviassa Riikassa. Hieno vanhakaupunki, upeita rakennuksia, halpaa ruokaa (ainakin kaikkialla muualla kuin just siinä turistirysäalueella, siinäkin kyllä jotkut paikat), alkoholi puoli-ilmaista (ja riikan balsami on hyvää, kannattaa ostaa tuliaisiksi), junalla pääsee hienolle rannalle, jos siis keskustassa oleilee eikä ole valmiiksi jo siellä alueella. Shoppailupaikoista en juurikaan tiedä, niin kauan ei oltu.

Eläintarhassa en suosittele käymään, näytti olot siltä ettei sitä toimintaa tarvitse tukea. Vähän virhe tehtiin kun sinne mentiin.

Riiassa.

Vierailija
25/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Iso-Britannia, Saksa, Espanja, Italia ja Kreikka. Turkkiin menosta vielä haaveilen :) Tähän menessä olen Rooman reissua lukuun ottamatta tykännyt

Vierailija
26/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiataan!!

Vierailija
27/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt: Espanja (myös Kanariansaaret), Ranska, Monaco, Kreikka, Gambia, Kroatia, Florida, Kiina, Viro, Ruotsi, Egypti, Venäjä... Itseäni ei Turkki kiinnosta yhtään ja valitsisin jonkun muun kohteen. Esim. Kroatia on aivan ihana.

Mulle Turkki oli ihan.positiivinen yllätys. Kävin parjatussa Alanyassa. Ei suuremmin tyrkytetty eikä huudeltu: sain rauhassa kulkea. Naapurikylään menimme bussilla äitini kanssa. Tosi ystävällisiä.olivat niin bussikuskit kuin baarinpitäjät ja kauppiaat. Hotellihuone oli erittäin puhdas.

Vierailija
28/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ne metsän tuhopolttajien kokoontumisajot ovat. Tiesittehän, että tämän kesän kaikki palon uhrit ovat teidän syytänne! TE lämmititte ilmaston, TE!

Taidat olla katkera kun et ole itse päässyt mihinkään ja nyt yrität selittää itsellesi että olet yrittänyt pelastaa maailman ;)

Vierailija
29/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin Alanyassa yllätti meren likaisuus. Uimaan mennessä rantavedessä lillui muoviroskaa, pulloja, terveyssidekin tuli bongattua.. ällön likaista.

Basaarissa myyjät tuputtivat ja tyrkyttivät ja väkisin yrittivät repiä putiikkeihin ostamaan ylihintaisia feikkivaatteita ja laukkuja. En tykännyt.

Hotelli Kleopatra oli suht hyvä. Puhdas. All inclusive oli ja siitäkin sai muualla haukkuja, kun ei sit syödä koko aikaa ulkona. Röyhkeitä tyyppejä.

Retki tippukiviluoliin ja vesiputoukselle oli paras hetki matkassa.

Mee Kreikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi