Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olet käynyt? Mietin ekaa ulkomaan matkaa Turkkiin?

Vierailija
28.07.2018 |

Kerro missä olet käynyt.
Saa laittaa arvostelujakin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro missä olet käynyt.

No minä en ole kovinkaan monessa maassa lomaillut. Ainoastaan Euroopassa. Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Italia, Monaco, Ranska ja Kreikan eri saarilla. Lomalla on kiva olla, mutta aina on ollut kiva palata kotiinkin

Vierailija
2/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on tällä hetkellä minun mustalla listalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilia, Meksiko, USA, Kanada, Marokko, Egypti, Turkki, Romania, Slovenia, Slovakia, Unkari, Puola, Kypros, Italia, Kreikka, Espanja, Ranska, Hollanti, Itävalta, Sveitsi, Liechtenstain, Englanti, Saksa, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Intia, Vietnam, Kiina, Japani, Etelä-Korea, Singapore, Hong Kong, Filippiinit

Vierailija
4/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latviassa Riikassa. Hieno vanhakaupunki, upeita rakennuksia, halpaa ruokaa (ainakin kaikkialla muualla kuin just siinä turistirysäalueella, siinäkin kyllä jotkut paikat), alkoholi puoli-ilmaista (ja riikan balsami on hyvää, kannattaa ostaa tuliaisiksi), junalla pääsee hienolle rannalle, jos siis keskustassa oleilee eikä ole valmiiksi jo siellä alueella. Shoppailupaikoista en juurikaan tiedä, niin kauan ei oltu.

Eläintarhassa en suosittele käymään, näytti olot siltä ettei sitä toimintaa tarvitse tukea. Vähän virhe tehtiin kun sinne mentiin.

Vierailija
5/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro missä olet käynyt.

No minä en ole kovinkaan monessa maassa lomaillut. Ainoastaan Euroopassa. Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Italia, Monaco, Ranska ja Kreikan eri saarilla. Lomalla on kiva olla, mutta aina on ollut kiva palata kotiinkin

Aha. Minusta tää kuulostaa kyllä aika monelta maalta.

Vierailija
6/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Islanti, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Tsekki, Englanti, Irlanti, Skotlanti, Puola, Turkki, USA, Kanada, Jemen, Syyria, Jordania, Algeria, Marokko, Egypti, Ranska, Italia, Espanja, Portugali, Agentiina, Venäjä, Brasilia, Meksiko, Hollanti, Belgia, Lichtenstein, Monaco, Uruguay, Peru, Kreikka, Kroatia...

..kai ne tuossa oli.

Ehkä.

'

Olen matkustanut hvyin paljon työn vuoksi ja lomaillessa, mutten koskaan kaukoidässä, koska se ei kiinnosta. Ei pätkääkään.

Listalla ei ole Thaimaata, ei Kiinaa, Filippiinejä, Japania eikä muitakaan alueen maita.

Vierailija
7/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aika monessa maassa, mutta Turkkiin en lähtisi. Euroopassa on paljon parempiakin kohteita, jos etelän lomalle on menossa, esim. Kroatia ja Kreikka.

Vierailija
8/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa rodoksella ja Kosilla. Kyproksella useamman kerran. Italiassa, espanjassa, turkissa pari kertaa. Ruotsi, norja, viro ja venäjä.

Turkki on ihan ok rantalomakohde, mutta suosittelen siltä mieluummin menemään vaikka Kreikan saarille tai Kyprokselle.

Vierailija
9/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoilla hinnoilla on syy (terorabit)

Vierailija
10/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brasilia, Meksiko, USA, Kanada, Marokko, Egypti, Turkki, Romania, Slovenia, Slovakia, Unkari, Puola, Kypros, Italia, Kreikka, Espanja, Ranska, Hollanti, Itävalta, Sveitsi, Liechtenstain, Englanti, Saksa, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Intia, Vietnam, Kiina, Japani, Etelä-Korea, Singapore, Hong Kong, Filippiinit

Olen kateellinen! Tosi monessa kiinnostavassa maassa olet käynyt. Jos luet tätä keskustelua vielä niin voitko kertoa ikäsi?

Vierailija
11/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähdössä ekalle ulkomaanmatkalle, niin en suosittele Turkkia. Siellä saattaa tulla yllätyksenä ja ahdistaa jatkuva tuputtaminen ja myyminen länsituristeille, vaikka siellä onkin tosi kauniita paikkoja. Suosittelisin mielummin vaikka Kreikkaa, Italiaa tai Espanjaa. Siellä on sama Välimeri mutta kokemattomalle suomalaiselle sopivampi ympäristö.

Vierailija
12/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt: Espanja (myös Kanariansaaret), Ranska, Monaco, Kreikka, Gambia, Kroatia, Florida, Kiina, Viro, Ruotsi, Egypti, Venäjä... Itseäni ei Turkki kiinnosta yhtään ja valitsisin jonkun muun kohteen. Esim. Kroatia on aivan ihana.

Vierailija
13/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Ranskassa, Egyptissä, Kyproksella, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsissa ja Virossa. Kaikissa muissa paitsi Egyptissä ja Espanjassa olen käynyt monesti.

Syksyllä on luvassa matka Japaniin.

Parhaat maat ovat olleet Ranska ja Egypti. Varmaan siksi että olen ollut niissä omatoimi matkalla. Espanja oli tylsä.

Seuraavaksi haluaisin käydä Norjassa, Keniassa, Kroatiassa ja Etelä-koreassa.

Vierailija
14/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa maailman maissa, en jaksa luetella niitä ja sitten olen myös käynyt Marssissa.

Sinkkumies

Vierailija
15/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni takia matkustelen paljon ulkoavaruudessa.

Sinkkumies

Vierailija
16/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugal on ihana. Samoin Kreikan saarista Korfu ja Zakynthos erityisen upeet.

En tykännyt yhtään listallani ovat Israel, Kypros.

Vierailija
17/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin sijaan suosittelen Kroatiaa ja Montenegroa.

Vierailija
18/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen kylän naisten pimpsassa - setä

Vierailija
19/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan monet saaret, Italia, Espanja ja moni Kanarian saari, Ranska, Saksa, Itävalta, kaikki Pohjoismaat, Belgia, USA (Kalifornia ja Arizona), kaikki Baltian maat, Venäjä, Malediivit, Sri Lanka, Intia, Mauritius, Skotlanti, Turkki, Thaimaa.

Turkkiin ja Thaimaahan ei ole hinkua matkustaa toista kertaa. Haaveissa päästä joskus Väli-Amerikkaan sekä junareissulle Afrikassa.

Vierailija
20/29 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin laskemaan maita, joissa ole käynyt. Tässä pitäisi olla kaikki:

Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Belgia, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Romania, Espanja, Italia, San Marino, Vatikaani, Kreikka, Turkki, Israel, Englanti, Kiina, Hong Kong, Macau, Taiwan, Filippiinit, Singapore, Malesia, Indoneesia, Japani, Etelä-Korea, Australia, Kanada, Hollanti,

Thaimaa, Bulgaria, Kambodza, Irlanti.

Jokaisella maalla on omat hyvät ja huonot puolensa, joten suosittelen kaikkia maita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan