Miksi ihmiset laitatte likaiset laukkunne tai hienhajuiset jalkanne junassa istuimelle?
Se on kiva istua niillä paikoilla sitten, kun juna tulee täyteen.
Jos paljaat hikiset jalat tai sen paskaisen laukun voi siinä vaiheessa laittaa lattialle, niin miksi piti alun alkaenkaan pitää niitä toisen istumapaikalla?
Onko kyseessä pelkkä tyhmyys vai sekä tyhmyys että itsekkyys?
Kommentit (23)
en todellakaan laita laukkua lattialle, siinähän se vasta likaantuu.
On helpompi nostaa laukku istuimelta kuin lattialta lähtiessä. On mukavampaa istua pitämällä jalat ylempänä tuolin päällä kuin lattialla ainakin jos on pidempi matka.
Vierailija kirjoitti:
Sitten et varmaankaan pidä laukkua myöskään penkillä, sillä nehän ovat yhtä likaisia luin lattia, juuri edellä kuvatun käytöksen johdosta. Kuraa, hiekkaa, koiranpaskanjäämiä, persehikeä ja myös jalkahikeä.
Vierailija kirjoitti:
On helpompi nostaa laukku istuimelta kuin lattialta lähtiessä. On mukavampaa istua pitämällä jalat ylempänä tuolin päällä kuin lattialla ainakin jos on pidempi matka.
Jalkasi ovat varmaan sulotuoksuiset, ja joka tapauksessa sinulla on oikeus oman.mukavuutesi vuoksi sotkea muiden istumapaikkoja. Eikö?
Varaankin samasta syystä kuin lapset koirankakka- ja räkäkenkineen ostoskärryihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun laukku ole paskainen(!)
Kyllä siitä tulee, jos pidät sitä kurapenkillä.
Selvä provo. Ihan ihme ihmisiä joiden harrastus on keksiä aiheita joista vängätä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et varmaankaan pidä laukkua myöskään penkillä, sillä nehän ovat yhtä likaisia luin lattia, juuri edellä kuvatun käytöksen johdosta. Kuraa, hiekkaa, koiranpaskanjäämiä, persehikeä ja myös jalkahikeä.
Mulla jäi viimeks vähän persehikeä junanpenkkiin.
Laukku lattialla on köyhän merkki
Ap, siihen penkille ei ole tarkoitus levittää mitään eväitä/ nuolla sitä penkkiä. Ihmiset istuvat kaikenlaisilla pinnoilla, joten puhtaita nuo penkit eivät ole koskaan. Sukat/ laukku eivät sitä penkkiä yhtään enempää likaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, siihen penkille ei ole tarkoitus levittää mitään eväitä/ nuolla sitä penkkiä. Ihmiset istuvat kaikenlaisilla pinnoilla, joten puhtaita nuo penkit eivät ole koskaan. Sukat/ laukku eivät sitä penkkiä yhtään enempää likaa.
Paljaat järkyttävältä lemuavat jalat on kyseessä näillä helteillä, ei mitkään yksinäiset sukat.
Laukut ei nyt likaisuudesta tai puhtaudesta huolimatta muutenkaan kuulu penkille, paitsi jos niillä on oma matkalippu.
Miksi on niin vaikea käyttäytyä muut huomioiden yleisissä kulkuneuvoissa (ja liikenteessä, kaupoissa, kadulla, ravintolassa jne.)? Miksi pitää olla ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi likakammossaan hankkia omia kertakäyttöisiä suojia, jotka laittaa penkille ennen kuin istuu siihen.
Mulla on prse aina pskanen, laukku on kyllä puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on prse aina pskanen, laukku on kyllä puhdas.
Kyllä ollaan haistettu tuokin asia.
T. Kanssamatkustajasi
En todellakaan laske mun laatupaikkoja lattialle, eivätkä mun laukut todellakaan ole paskaisia, koska pidän laukun sylissä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan laske mun laatupaikkoja lattialle, eivätkä mun laukut todellakaan ole paskaisia, koska pidän laukun sylissä.
Laatulaukkuja, siis.
Sellaistakin olen junassa nähnyt, että ne hikiset, paljaat jalat laitetaan edessä istuvan selkänojalle, siihen päälle. Monenlaista avohoitopotilasta mahtuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole koskaan nähnyt noin likaisia penkkejä missään.
Odotan selitystä penkkienlikaajilta! Kyllä varmasti AV:n lukijoissakin näitä ihmisiä on.
Ap