Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksostyttöjen nimien oikeinkirjoituksesta (Africa ja Asia)

Vierailija
28.07.2018 |

Haluamme antaa kaksostytöillemme kansainväliset nimet mm. siksi että miehenikin on ulkomaalaistaustainen. Africa ja Asia ovat itse asiassa hänen keksintönsä ja olen itsekkin tyytyväinen nimiin. Mietin vain tuota vielä Asiaa, että meneekö sekaisin asian kanssa, siis pienellä alkukirjaimella? Asumme siis Suomessa ja nimi siis äännetään periaatteessa Eisha, mutta se taas ei näytä hyvältä African kanssa. Mies ei ihan tajua ongelmaa, koska ei puhu suomea.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo varma näistä nimistä, itse mietin vain oikeinkirjoitusta. Kyllä nämä nimet on joka tapauksessa paremmat kuin jotkut Päivi ja Rauni, joita kukaan ei osaa lausua esim. miehen kotimaassa. Nuo siis olisivat nimiä omasta suvustani. Haluamme kansainväliset mutta silti vähän erikoiset nimet. Aysha menee taas väärään suuntaan, koska kumpikaan ei ole muslimi. Luultavasti Asia on lopulta paras muoto. AP

Vierailija
42/46 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa Nouvelle-Caledonie ja Guadaloupe. Parempia kuin Minea ja Olivia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole Suomesta, joten miksi sinun pitää suostua hänen typerään nimi-ideaansa, joka ei väkisinkään vääntämällä muutu hyvänkuuloiseksi? Selität hänelle, että nämä ei nyt toimi täällä Suomessa, jossa lapsenne tulevat kaiketi kasvamaan, vaikka kuinka olisivat cooleja siellä hänen maassaan.

Vierailija
44/46 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula, Laura, Maria ovat kansainvälisiä nimiä ja toimivat niin Suomessa kuin espanjankielisissä maissa. Asia ja Africa ovat hyvää materiaalia koulukiusaajille.

Vierailija
45/46 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Asian sijasta toisen tytön nimi voisi olla Toto?

Vierailija
46/46 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Asian sijasta toisen tytön nimi voisi olla Toto?

Koska se on ruma sana mieheni kotimaassa. Usko jo. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan