Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kahvilassa saa istua sen kahvikupillisen tuomalla oikeudella?

Vierailija
28.07.2018 |

Esim. läppärin tai kirjan kanssa? Kauanko sitä on sopivaa pitää olohuoneenaan? Pelkkä kahvikupilliseen menevä aika tuntuu niin lyhyeltä. Toisaalta tuntuu kohtuuttomalta jäädä sinne asumaan, vaikka olisikin tyhjää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, oletko sillälailla kaunis nainen tai julkkis, että tuot perässäsi toisia asiakkaita, vai et.

Vierailija
2/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin kupissa on kahvia. Näin minusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirjastoon jos tarkoituksesi on vain maleksia.

Vierailija
4/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti, ihan mutua.

Vierailija
5/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon jos tarkoituksesi on vain maleksia.

Keitä kahvit kotona jos tarkoituksesi on vain juoda kahvia. Tulee halvemmaksi.

Vierailija
6/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvilassa on paljon tilaa eikä ruuhkaa niin vaikka koko päivän, eipä se silloin keneltäkään ole pois. Mutta jos on pahin ruuhka-aika ja jonossa asiakkaita jotka eivät mahdu pöytiin niin silloin olisi kiva jos ei ihan hirveän montaa tuntia istuttaisi siinä. Mutta tuskin sinua kukaan tulee häätämään. Y. Kahvilsn tarjoilija

Vierailija
7/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ostaa 1.5 litran vichypullon ja istua tonotat siellä vaikka tappiin asti!

Vierailija
8/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti ollut lähemmäs tuntia jos olen ostanut pelkän kahvin. Siihen toki vaikuttaa se, onko kahvilassa paljon muita asiakkaita tai virtaako sinne väkeä, silloin en kehtaa niin kauaa istua. Jos siellä on hiljaista ja vapaita pöytiä, niin olen ajatellut että en ainakaan vie pöytää muilta asiakkailta :) Joskus jos on alkanut tuntua siltä, että kehtaako enää istuskella, olen hakenut santsikupin  ja ongelma on sillä ratkaistu:D 

Vierailija
9/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maksimiaika pelkän yhden kahvin kanssa olisi 20 minuuttia. Tuskin edes niin kauaa istuisin, sillä kupillisen juomiseen ei niin paljon aikaa mene.

En ymmärrä ihmisiä, jotka raahaavat läppärin kahvilaan ja pystyttävät kahvilan pöytään oman kotitoimistonsa. Se on junttia. Ja sama koskee junan ravintolavaunua. Pahimmassa tapauksessa vielä äänet päälle niin että muutkin saavat nauttia tyhmien klippien äänistä.

Kyllä sitä epäjumalaa ehtii näpytellä ja tuijottaa kotona, töissä ja oppilaitoksessakin ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti, ihan mutua.

Sama. Tunti, joissain paikoissa kaksikin. Ei kahvilassa oikein kehtaa kauempaa istua ellei sitten osta lisää juotavaa.

Vierailija
11/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle maksimiaika pelkän yhden kahvin kanssa olisi 20 minuuttia. Tuskin edes niin kauaa istuisin, sillä kupillisen juomiseen ei niin paljon aikaa mene.

En ymmärrä ihmisiä, jotka raahaavat läppärin kahvilaan ja pystyttävät kahvilan pöytään oman kotitoimistonsa. Se on junttia. Ja sama koskee junan ravintolavaunua. Pahimmassa tapauksessa vielä äänet päälle niin että muutkin saavat nauttia tyhmien klippien äänistä.

Kyllä sitä epäjumalaa ehtii näpytellä ja tuijottaa kotona, töissä ja oppilaitoksessakin ihan tarpeeksi.

Kahvilat on mukavia paikkoja viettää aikaa ihmisten keskellä. Itse nautin siitä. Muuten voisin myös mennä kirjastoon, mutta kirjastoon ei saa viedä ruokaa ja juomia.

Vierailija
12/12 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilat on mukavia paikkoja viettää aikaa ihmisten keskellä. Itse nautin siitä. Muuten voisin myös mennä kirjastoon, mutta kirjastoon ei saa viedä ruokaa ja juomia.

Kirjastossa olisi kyllä kiva massuttaa omia eväitä kaikkien kuullen ja vähän murustaa ja rasvata kirjojen sivuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi