Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin 200 euron silkkisen hellemekon. Ystävä suuttui

Vierailija
28.07.2018 |

Taivasteli ja hämmästeli mekon hintaa ja moitti minua tuhlariksi kun moiseen meni tuhlaamaan.
Kyllästyin kuuntelemaan jäkitystä ja huomautin, että hänkin voisi ostaa jotain kivaa jos ei tuhlaisi rahojaan tupakkaan, aski päivässä savuna ilmaan. Olen ennenkin huomannut, että tupakoitsijat valittavat rahapulaa, mutta silti pitää olla ääliö ja maksaa kalliisti oman terveyden tuhoamisesta. Idiootit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä "ystävä" tuo on ? Onneks olkoon uudesta mekosta ja nauti siitä ..ja kunnolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin halvalla sait?

Vierailija
4/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudesta mekosta, ostin alkukesästä kivan mekon joka oli jonkin verran kalliimpi, ei haittaa.

t. Kessuttelija

Vierailija
5/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on vain imbesillien hommaa.

Vierailija
6/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silkki paras materiaali kuumassa kun hikoillaan paljon? Mä kuvittelisin että se liimautuu ihoon kiinni.

Vierailija
7/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silkki paras materiaali kuumassa kun hikoillaan paljon? Mä kuvittelisin että se liimautuu ihoon kiinni.

Kyllä ne on ne "silkin näköiset" keinokuidut, jotka näin tekevät. Silkki ei hiosta edes paksummaksi neulottuna.

Vierailija
8/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noin halvalla sait?

Nyt on alennusmyynnit. Itsekin ostin pari viikkoa sitten 500 euron silkkimekon parilla sadalla.

Ei ap.

Vierailija
9/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkki ja villa on parhaat hellemateriaalit -ja parhaat pakkasmareriaalit. Ne ovat lämpimällä säällä ihanan viileitä ja kylmällä säällä lämpimiä. Lisäksi ne ovat ekologisia, täysin biohajoavia eivätkä tuhoa yhtään meriä.

Mutta kannattaa niiden kanssa silti käyttää alusmekkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi