Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän väkivaltaisuus mennyt vaan pahemmaksi, en uskalla erota väkivallan pelon vuoksi

Vierailija
28.07.2018 |

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kohta puolitoista vuotta. Olen 28v ja tyttöystävä on 24v. Aluksi se alkoi ihan viattomasta, ja hän läpsi ns. leikillään. Kerran olin ylitöissä ja puhelimestani oli akku loppu niin en voinut ilmoittaa. Kun tulin kotiin niin hän heitti minua kukkamaljakolla naamaan niin kovaa että hammas meni melkein huulesta läpi.

Tämän jälkeen pahoitteli kovasti ja vannoi ettei enää ikinä hermostu niin. Sitten olikin väkivallatonta aikaa melkein puoli vuotta. Nyt viime viikoilla vanha käytös on taas tehnyt paluuta. Tein koneella työjuttuja enkä heti kuullut mitä hän huusi keittiöstä joten menin kysymään. Haukkui minut kuuroksi ja pamautti keittiön oven tahallaan kiinni niin että sormeni olivat välissä. Kolme sormea on vieläkin sinisen mustana.

Nyt en tiedä tuliko viimeinen niitti tässä. Meillä oli ystäviä kylässä ja tyttöystävä oli aika humalassa. Puhui ystäviensä kanssa jotain miesjuttuja. Pyysi minua käymään ja puristi kaikkien nähden kovaa haaroista, kommentoi jotain (ilmeisesti jonkun ystävänsä mieheen viitaten) "No ei sillä ainakaan näin pientä ole" ja kaikki nauroivat. Heidän lähdettyään pyysin selitystä ja anteeksipyyntöä. Vastaukseksi sain paistinpannun varpailleni.

Olen jatkuvasti varpaillani ja stressitilassa ja pelossa, mitä hän seuraavaksi keksii. En nuku kunnolla. Pelkään että hän sekoaa vaikka keskellä yötä ja saan vaikka puukosta seuraavalla kertaa.

Kun olen puhunut erosta hän sanoo aina että muuttuu eikä enää koskaan hermostu. Nyt se on nähty ettei se sana pidä. Sitten on uhkaillut että jos jätän hänet niin hän kertoo isälleen ja veljelleen että olen pahoinpidellyt häntä. Siitä porukasta ja heidän maineestaan kuultuani en ihmettele vaikka pääsisin vielä hengestäni.

Kaverit vähättelevät asiaa "annatko sä akan lyödä, no mitä väliä, eihän se edes tunnu missään"

Miten pääsen tästä helvetistä pois?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö raavaana miehenä saa sitä aisoihin? Pitele sitä vaikka sylissä poikittain mahallaan kunnes se rauhoittuu, siitä asennosta on hyvin vaikea ponnistaa pois.

Vierailija
22/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin otetaan miehiä satavarmasti! Tiedustele ap Nollalinjasta missä turvakodissa on tällä hetkellä vapaita paikkoja. Soita heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
24/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä , että naiset vähättelevät naisten miehiin kohdistamaa väkivaltaa

Vierailija
25/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla nyt fyysinen etulyöntiasema?

Senkun pakkaat kamat ja lähet. Puolusta itteäsi jos tarve. Mutta ihan liioittelua joku turvakoti ja lähestymiskielto.

Tommonen valittaminen ja kavereidesi kommentit kertovat että joko liioittelet, tai olet vain säälin kaipuussa.

No ei todellakaan pidä puollustautua ellei ole oma henki lähdössä, saa vielä itse syytteen.

Ap tsemppiä raskaaseen tilanteeseen, ja lähde! Ei tuo nainen muutu. Hae rohkeasti apua ja kaikki vammat pitää dokumentoida ja uhkailuviestit yms tallentaa.

Vierailija
26/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä ap joku luikku ja sun muijas nostaa 200-penkistä?

Vierailija
27/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet vain ne muutamat viestit jotka vähättelevät ja väität että niiden kirjoittaja on "naiset". Herää epäilys että olet itse aloittanut ketjun ja lisäksi kirjoittanut ne vähättelyviestit.

Vierailija
28/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Heti. Älä odota enää hetkeäkään.

Vierailija
29/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nuo vähättelijät ovat ylilaudalta karanneita trolleja. Täyspäinen ihminen ei vähättele väkivaltaa ikinä.

Vierailija
30/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö raavaana miehenä saa sitä aisoihin? Pitele sitä vaikka sylissä poikittain mahallaan kunnes se rauhoittuu, siitä asennosta on hyvin vaikea ponnistaa pois.

Ja kun tyttöystävä saa tästä muutaman mustelman, on ap äkkiä poliisien ja tuttujen mielestä sitten väkivaltainen naistenhakkaaja. Ja tätähän tapahtuu jatkuvasti

Vierailija
31/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti asiantuntija, mutta tuli mieleen, että jos nainen on noin arvaamaton ilman provosointia, varmasti hän voi olla vielä vaarallisempi jos saa samalla mitalla takaisin. Naisen mielessä se voi olla oikeutus vaikka tappamiseen, kun häntä kohtaan on tehty 'väärin' ja voi myös juoruta tyhmille sukulaisille, jotka uskovat valheita.

Pitäisi irrota suhteesta nopeasti ja ilman mitään provosointia. Jos on mahdollista äänittää ja kuvata mahdolliset keskustelut ja kohtaamiset sen jälkeen, niin tee se oman oikeusturvan kannalta. Mahdolliset uhkaavat viestit yms. pitää tietysti myös säilyttää.

Vierailija
32/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tässä oo sanonu että tollasta suhdetta kannattas jatkaa.

Tuskin se nainenkaan haluaa olla miehen kanssa joka ei pääse tilanteen tasalle vaan nyyhkyttää jossain vauvassa.

Vierailija
33/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukaa se heitti sua sillä kukkaruukulla ja miten iso se oli?

Vierailija
34/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet vain ne muutamat viestit jotka vähättelevät ja väität että niiden kirjoittaja on "naiset". Herää epäilys että olet itse aloittanut ketjun ja lisäksi kirjoittanut ne vähättelyviestit.

Hienoa naisspleinausta ja naisten miehiin kohdistaman väkivallan vähättelyä. "Miehii ei oikeesti niinku naiset pahoinpitele, ne on vaan sellasia mustamaalaamisyrityksii".

Vierailija
35/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin väkivaltaisen muijan, kun ei loppunut tavaroiden heittely ja nyrkkien.

Aina sai pitää toista hallintaotteissa, kun ei nyrkkien heiluttelu loppunut ja huutaa, että rauhoitu.

Kauhea akka, joka vaan ulisi ja uhosi.

Jätin hänet, enkä katsonut taakse!

Vierailija
36/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaukaa se heitti sua sillä kukkaruukulla ja miten iso se oli?

2,24 metrin päästä ,ruukun koko oli korkeus 19 cm ja halkaisija 10 cm.

Vierailija
37/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tajua tehneensä mitään väärää?

Vierailija
38/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä kohtaan on tehty 'väärin' ja voi myös juoruta tyhmille sukulaisille, jotka uskovat valheita.

Tyypillinen kommentti mieheltä.

Sukulaisetkin on tyhmiä...

Aivan

Vierailija
39/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö se sun tyttöystävä töissä?

Vierailija
40/99 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle miehelle tiedoksi: jättäkää nämä väkivaltaiset, mt-ongelmaiset naiset, älkääkä uskoko heidän krokotiilinkyyneliä, kun ovat mukamas pahoillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi