Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin omituinen maailmankuva

Vierailija
28.07.2018 |

Mitä tuo Sieppi oikein ajattelee? Vinkuu Iltalehdessä että joku mies oli lähettänyt hänelle osoitteen ja rahaa ja odottaa vierailua. Itse kuitenkin julkaisee hyvin provosoivia mainoskuvia itsestään. Onko se koiran syy jos puree kun sitä ärsytetään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lähetit rahaa?

Vierailija
2/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ääliö? Tai sehän nyt on itsestään selvää, että olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta tästä kaikesta me too kohusta ja siitä että itse olen nainen, Olen kyllä vahvasti sitä mieltä että naisella on itsellään vastuu omasta käytöksestään ja sen mahdollisesti seurauksista. Taitaa Siepin tytöllä olla pikku rahasta puutetta kun piti mennä taas avautumaan iltalehdelle. No eiköhän kohta taas nähdä sitten mukavia ulkomaan kuvia!

Vierailija
4/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia juttuja voisi itsekin keksiä jos ei muuta syytä ole olla julkisuudessa.

Vierailija
5/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolimatta tästä kaikesta me too kohusta ja siitä että itse olen nainen, Olen kyllä vahvasti sitä mieltä että naisella on itsellään vastuu omasta käytöksestään ja sen mahdollisesti seurauksista. Taitaa Siepin tytöllä olla pikku rahasta puutetta kun piti mennä taas avautumaan iltalehdelle. No eiköhän kohta taas nähdä sitten mukavia ulkomaan kuvia!

Sinä et ole tainnut joutua raiskatuksi? Jos olisit, niin miettisit ehkä noita puheitasi tarkemmin. Vastuu käytöksestä on aina pelkästään sillä, joka käyttäytyy huonosti.

Vierailija
6/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka kulkee vähissä vaatteissa mutta ei se oikeuta ketään häiriköimään. Jos Siepin toiminta niin häiritsee niin ehkä häntä ei kannata silloin seurailla, ihan vinkkinä? 

Mutta itse ehkä ihmettelen sitä, että hänellä tuntuu aika usein nousevan metakka asioista, joissa hän kokee tulleensa väärinkohdelluksi. Ei varmastikaan ole kiva saada rahaa vastaan ja pyyntöä viettää aikaa tai muunlaisia viestejä. Mutta ei hän voi näihin kommentteihin vaikuttaa, vaikka kuinka toisi niitä julkisuuteen esille. Luultavasti entisestään se lietsoo tietynlaista porukkaa. Vain omaa käytöstä voi muuttaa. Hänellä on vaihtoehtona joko poistua julkisuudesta tai sitten vain kestää nämä kommentit. Häiriköt ei varmasti lopeta kommentointia, jos hän itse niin pyytää. Harmillista mutta totta. Julkisuudesta tulee varmasti aina lieveilmiöitä. Varsinkin jos on ns. nykyään pelkkä "sometähti" niin ei varmastikaan pelkkää positiivista kommenttia saa. 

En tarkoita että olisi hyväksyttävää toimintaa minkäänlainen typerä kommentoi, ei todellakaan. Mutta eipä sille myöskään mitään oikein voi tehdä niin kauan kuin mitään lakia ei rikota. Siispä tällaiset julkiset avautumiset on vähän turhia.  Kukaan ei pakota olemaan häntä julkisuudessa, jos hän kerran kiinnittää noin paljon huomiota julkisuuden negatiivisiin puoliin. Ymmärtäisin vielä julkkikset, jotka ovat esim. työnsä puolesta julkisesti esillä mutta käsittääkseni hän ihan vapaaehtoisesti jakaa omaa elämäänsä nettiin. 

Vierailija
7/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole tainnut joutua raiskatuksi? Jos olisit, niin miettisit ehkä noita puheitasi tarkemmin. Vastuu käytöksestä on aina pelkästään sillä, joka käyttäytyy huonosti.

Olen samaa mieltä mutta Entäpä jos se huonosti käyttäytyvä tulkitsee vahingossa väärin saamansa ärsykkeet? Tarkoitan että jos nainen levittelee sellaisia lorttokuvia itsestään, saa kyllä varautua tietynlaiseen palautteeseen. Melkeinpä uskaltaisin väittää että nainen suorastaan hakee tietynlaista palautetta.

Tiedätkö kun noita kommentteja saa ihan kaikki naiset, vaikka ei olisi mitään paljastelevia kuvia. Jopa kaupungilla kävellessään. Miksi yrität syyttää naisia omista törkeyksistänne?

Vierailija
8/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöjä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Kaverin osoite vaan reilusti julki ja nimi myös. Ei kusipäisyyttä tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
9/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että tämä ei ole täydellinen maailma, jossa voit hyppiä vaikka yöllä alasti rahapussi kädessä, eikä kukaan varmasti ryöstä eikä raiskaa. Joo, syy ei ole varsinaisesti ikinä sen raiskatun tai ahdistellun, mutta omalla toiminnalla pystyy vaikuttamaan tietyntyyppisten tapausten todennäköisyyteen, eikö? Jos jakelee kuvia itsestään puolialasti, ei voi olettaa että niitä katsovat vain tervepäiset tyypit tai ettei kukaan tee niiden perusteella johtopäätöksiä moraalistasi.

Vierailija
10/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törppöjä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Kaverin osoite vaan reilusti julki ja nimi myös. Ei kusipäisyyttä tarvitse kenenkään sietää.

Ehkä se viesti vielä julkaistaan, jos siitä maksetaan tarpeeksi.

Vierailija
11/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö se itse on lähettänyt nuo itselleen ja hakee huomiota.

Vierailija
12/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että tämä ei ole täydellinen maailma, jossa voit hyppiä vaikka yöllä alasti rahapussi kädessä, eikä kukaan varmasti ryöstä eikä raiskaa. Joo, syy ei ole varsinaisesti ikinä sen raiskatun tai ahdistellun, mutta omalla toiminnalla pystyy vaikuttamaan tietyntyyppisten tapausten todennäköisyyteen, eikö? Jos jakelee kuvia itsestään puolialasti, ei voi olettaa että niitä katsovat vain tervepäiset tyypit tai ettei kukaan tee niiden perusteella johtopäätöksiä moraalistasi.

Viisaita sanoja Juuri noin sanoisin jos olisin osannut!

Vierailija
13/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka kulkee vähissä vaatteissa mutta ei se oikeuta ketään häiriköimään. Jos Siepin toiminta niin häiritsee niin ehkä häntä ei kannata silloin seurailla, ihan vinkkinä? 

Mutta itse ehkä ihmettelen sitä, että hänellä tuntuu aika usein nousevan metakka asioista, joissa hän kokee tulleensa väärinkohdelluksi. Ei varmastikaan ole kiva saada rahaa vastaan ja pyyntöä viettää aikaa tai muunlaisia viestejä. Mutta ei hän voi näihin kommentteihin vaikuttaa, vaikka kuinka toisi niitä julkisuuteen esille. Luultavasti entisestään se lietsoo tietynlaista porukkaa. Vain omaa käytöstä voi muuttaa. Hänellä on vaihtoehtona joko poistua julkisuudesta tai sitten vain kestää nämä kommentit. Häiriköt ei varmasti lopeta kommentointia, jos hän itse niin pyytää. Harmillista mutta totta. Julkisuudesta tulee varmasti aina lieveilmiöitä. Varsinkin jos on ns. nykyään pelkkä "sometähti" niin ei varmastikaan pelkkää positiivista kommenttia saa. 

En tarkoita että olisi hyväksyttävää toimintaa minkäänlainen typerä kommentoi, ei todellakaan. Mutta eipä sille myöskään mitään oikein voi tehdä niin kauan kuin mitään lakia ei rikota. Siispä tällaiset julkiset avautumiset on vähän turhia.  Kukaan ei pakota olemaan häntä julkisuudessa, jos hän kerran kiinnittää noin paljon huomiota julkisuuden negatiivisiin puoliin. Ymmärtäisin vielä julkkikset, jotka ovat esim. työnsä puolesta julkisesti esillä mutta käsittääkseni hän ihan vapaaehtoisesti jakaa omaa elämäänsä nettiin. 

En todellakaan mitenkään seuraa sieppiä, mutta se sieppaa kun avaan lehden ja tämä tyhjäntoimittaja vinkuu siellä saamaansapalautetta, joka mielestäni on aivan itse aiheutettua.

Vierailija
14/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen "asking for it" -argumentti. Mitäs pukeuduit baariin mekkoon ja korkokenkiin, provosoit miehiä. Surullista, että jotkut edelleen ajattelevat noin.

Vierailija
15/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän monet näistä IG-tyrkyistä tarjoavat seuraa ja palveluksiaan miehille. Ehkäpä mies päätti tiedustella, jos tältäkin irtoaisi. Ehkä tarjottu summa oli nyt liian pieni.

Itse oikein tyrkyttämällä tyrkyttävät itseään kun muutakaan osaamista ei ole-seurauksia voi tällaisesta toiminnasta tietenkin syntyä. Huvittavaa tämä, kun eivät näe omassa toiminnassaan mitään korjattavaa, vaan ulkoistavat toiminnan miehen vastuulle. Seksin ostaminen on ihan laillista toimintaa ja jos joku julkaisee kuvia, joista saa käsityksen, että tällaista on tarjolla, on turha kiukutella jos tarjouksia tulee. Häiriköinti on eri asia ja sellaisesta ei tässä ole kysymys yksittäisenä tekona.

Vierailija
16/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Jos laittaa itsestään nettiin muka "aamuisen" alastonkuvan, joka on kaiken lisäksi kuvassa olevan kellon mukaan otettu puolenpäivän jälkeen, niin millaisen kuvan antaa itsestään?

Mitä tuolla kuvalla oikein ajetaan takaa, en ymmärrä? Työtarjouksia? Yksi tuli ja Sieppi suuttui.

Vierailija
17/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kannattaa varautua siihen, että kaikenmaailman pervot ottaa yhteyttä, jos julkaisee itsestään vietteleviä kuvia https://www.instagram.com/p/Blpj24JFKag/?taken-by=sarasieppi

Vai voiko Sara väittää että hän OIKEESTI olisi muka yllättynyt tai närkästynyt asiasta? Kaikki makea houkuttelee mehiläisiä.

Vierailija
18/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan haluaa kaikkien tietävän kuinka kuumana miehet häneen käyvät. Naamioi sen sitten sellaiseksi, että on muka kamalaa.

Tälläkin palstalla on nähty ketjuja, joissa joku valittaa kuinka elämä on niin rankkaa kauniina, kun miehet ihailee ja naiset kadehtii.

Vierailija
19/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kannattaa varautua siihen, että kaikenmaailman pervot ottaa yhteyttä, jos julkaisee itsestään vietteleviä kuvia https://www.instagram.com/p/Blpj24JFKag/?taken-by=sarasieppi

Vai voiko Sara väittää että hän OIKEESTI olisi muka yllättynyt tai närkästynyt asiasta? Kaikki makea houkuttelee mehiläisiä.

Joskus kyllä ehkä kannattaisi miettiä mitä niillä omilla kuvillaan haluaa viestittää. Ei sillä, että itsestäni kukaan vastaavia kuvia haluaisikaan nähdä :-D mutta ei kyllä tulisi mieleen edes lähipiirille tollasta kuvaa jakaa, saatikka laittaa julkiseen levitykseen. 

Hän on ilmeisesti stringit jalassa hotellin lakanoissa, miksi se pitää jakaa muille? 

Vierailija
20/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit tähän håråkuvaan ovat kahdenlaisia: miehet runkkkaavat ja kuolaavat, naiset arvostelevat miten joku kehtaa laittaa tuollaisia kuvia julkisuuteen ja sitten valittaa että rahaa tarjotaan. Ällöttävä tämä nainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi