Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäykimmät häät, joissa olet ollut vieraana? Mielipiteitä meidän tulevista häistä

Vierailija
28.07.2018 |

Suunnittelemme häitä ja harkinnassa on puheita, viuluesitys ja tanssia sekä tarjoilujen suhteen yksi lämmin ateria + pieni kakkupala ja yksi kupponen kahvia tai teetä. Alkumaljoja on yksi onnitteluun, mutta muuten vieraille ei tarjoilla ilmaista viinaa. Mietimme maksullisia drinkkejä baaritiskistä. Haluamme häät nopeasti pois alta.

Mitä mieltä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeaa. Puheita ei jaksa kovin pitkiä ja montaa kuunnella, viuluesitys kuulostaa myös tylsältä, mikäli on joku yhtään pidempi soitanto (alkuun sitä jaksaa ihailla, mutta nopeasti kyllästyy, vaikka taitoa arvostaisikin - ellei kyseessä ole sitten jonkun serkun lapsen kiusallisen epävireinen jännittynyt yritelmä). Pieni pala kakkua ja pieni kakkupala kuulostaa jo v-tuilulta. Viinattomuus sinänsä ok, siihen en puutu. Toivottavasti edes lämmin ruoka on jotain muuta kuin ankeita kermaperunoita ja sitkeä possunleike.

Ammattiviulistit soittavat näillä näkymin häissämme eikä serkun lapset

Vierailija
22/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää maistraattiin. Ankeimmat häät oli ihan hienossa paikassa maalla, mutta ohjelma oli niin kuivaa ja ruokaa sai odottaa tuntikaupalla että koko häistä meni maku. Niin, ja ohjelmanumeroitakin sai odottaa. Se vasta kiusallista olikin. Pyydettiin sisälle "hääleikkeihin", sitten koko juhlaväki seurasi puoli tuntia kun jtn leikkiä valmisteltiin, kaikki eivät voineet osallistua ja leikki kesti sen minuutin. Ohjelmassa vielä luki että "leikkejä" ja leikkejä olikin vain se yksi lyhyt johon ei saanut edes kaikki osallistua. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheiden suhteen aikarajoitus, ellei ole joku täysin poikkeuksellinen puhe. Mikään ei ole tylsempää kuin kuunnella morsiamen äidin kehuja tyttärestään. Pari kolme minuuttia menee, mutta viiden minuutin jälkeen alkaa puuduttamaan.

Vierailija
24/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille anopille että teidän suhde ei ole mikään viihdenäytelmä ja että hän voi järjestää omat juhlat niin halutessaan.

Vierailija
25/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen baari loppuillasta on ok, mutta jos vain käteinen käy, niin tiedottakaa siitä jo kutsussa tms. että ihmiset osavat varautua.

Kuulostaa todella niukalta tarjoilulta ja jäykältä tilaisuudelta, luultavasti ihmiset poistuvat jo viuluesityksen aikaan.

Vierailija
26/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko järjestää kunnon häät tai ei häitä lainkaan.

Surkeita vieraiden kannalta ovat juuri pakkohäät joissa lasketaan joka suulla, motsiuspari on vaivaantuut, tylsistynyt tai ei haluaisi itse olla paikalla lainkaan.

Jos itsekin sanot, että haluatte hoitaa häät alta pois, niin ajattelevat silloin myös häåvieraat.

Jos häiden motiivi on tuo, niin veikkaan, että vieraat vaistoavatbtunnelman ja poistuvat paikalta niin pian kuin kehtaavat.

Minulle vieraana tulisi vaivaantunut olo.

Älkää pitäkö häitä ja vaivatko ihmisiä käyttämään aikaansa niihin.

Menkää naimisiin maistraatissa ja sanokaa suvulle, että häät meni jo.

Toisaalta jos olette vielä noin riippuvaisia vanhemmistanne onko järkeä edes mennä naimisiin?

Jospa aikuistuisitte vielä vähän aikaa?

Vierailija
27/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen baari loppuillasta on ok, mutta jos vain käteinen käy, niin tiedottakaa siitä jo kutsussa tms. että ihmiset osavat varautua.

Kuulostaa todella niukalta tarjoilulta ja jäykältä tilaisuudelta, luultavasti ihmiset poistuvat jo viuluesityksen aikaan.

Anopit haluavat järjestää häät maaseudulla, jonne ei kulje julkisia ja omalla autolla kulkeminen voi olla vaikeaa

Vierailija
28/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita vieraiden kannalta ovat juuri pakkohäät joissa lasketaan joka suulla, motsiuspari on vaivaantuut, tylsistynyt tai ei haluaisi itse olla paikalla lainkaan.

Jos itsekin sanot, että haluatte hoitaa häät alta pois, niin ajattelevat silloin myös häåvieraat.

Jos häiden motiivi on tuo, niin veikkaan, että vieraat vaistoavatbtunnelman ja poistuvat paikalta niin pian kuin kehtaavat.

Toisaalta jos olette vielä noin riippuvaisia vanhemmistanne onko järkeä edes mennä naimisiin?

Emme ole riippuvaisia vanhemmista, mutta emme halua katkaista välejä aapivanhempien kanssa ja niin käy jos kieltäydymme häistä. Parempi esittää onnellista, koska saamme ilmaiset juhlat eikä meistä kumpikaan aio olla naama mutrulla.

Vierailija
29/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole teidän ja appivanhempien suhteet kovin hääppöisellä tasolla jos suhteet menee poikki jos eivät saa järjestää kituhäitä !! Nolothan tuollaiset häät ovat ,varsinkin vieraille ja ketkä muutkaan niistä nauttivat ? On meitä moneen junaan näissä hääasioissakin ! Olen itse äiti ja anoppi mutten onneksi noin typerä kuin nuo appivanhemmat..... huh huh!

Vierailija
30/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annostellaanko se kakku jonkun toimesta suoraan lautaselle, vai miten varmistetaan että pala on pieni ja niitä otetaan vaan yksi?

Anoppien mielestä on parempi olla ruokkimatta ahmatteja ja turhaan lihottaa ihmisiä, joten joko kakkupalan leikkaa henkilökunta eikä kukaan vieraista saa ottaa mitään itse tai toinen vaihtoehto on yksi pieni leivos/vieras.

Ai tääkin aloitus taas keksitty juttu.

Vierailija
31/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole riippuvaisia vanhemmista, mutta emme halua katkaista välejä aapivanhempien kanssa ja niin käy jos kieltäydymme häistä. Parempi esittää onnellista, koska saamme ilmaiset juhlat eikä meistä kumpikaan aio olla naama mutrulla.

No sitten sun on täällä turha kysellä, paitsi jos haluat esittää tän ketjun anopille todisteeksi, että enemmän kakkua ja kahvia ihmisille! Anoppi vissiin on päättänyt kutsututkin?

Vierailija
32/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole teidän ja appivanhempien suhteet kovin hääppöisellä tasolla jos suhteet menee poikki jos eivät saa järjestää kituhäitä !! Nolothan tuollaiset häät ovat ,varsinkin vieraille ja ketkä muutkaan niistä nauttivat ? On meitä moneen junaan näissä hääasioissakin ! Olen itse äiti ja anoppi mutten onneksi noin typerä kuin nuo appivanhemmat..... huh huh!

On typerää haukkua muita. Et ole varmaan kaan ollut erilaisissa häissä?

Vierailija
33/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häistä en tiedä, mutta tämä aloituksesi on umpitylsä.

Vierailija
34/34 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tanssi pois.