Keksikää mulle jotain piristystä, ei syömistä, juomista eikä shoppailua, huomiseksi
Mies on kalareissulla ja mulla ei ole täällä kavereita. On jotenkin alakuloinen olo, kun on ollut paljon murheita. Kukaan ei ole kuollut, mutta muuta ongelmaa. Tänään olen ollut lomalla ja kävin kampaajalla ja jumpassa, ne piristi vähän. Tapahtumakalenteri ei oikein tarjoa minulle mitään, hyviä jumppia ei huomenna ole. Aamulla käyn varmaan uimassa, mutta en tykkää käydä sitten kun on paljon väkeä. Autoa ei ole nyt käytössä, polkupyörä on. En tarvitse mitään vaatteita tai tavaraa.
Kommentit (9)
Nauti yksinolosta.
:
Tee, mitä haluat tehdä.
Shoppaile jotain ihanaa (pientä tai suurta), syö hyvin lemppariasi ravintolassa.
Nuo on harkinnassa, mutta en ole varma, mitä on auki. Jotkut eivät ole lauantaina ja muutamassa olen käynyt jo.
Tee itsellesi manikyyri tai pedikyyri, osta kasvonaamio tai tee vaikka vartalokuorinta kahvinporoista, ruokasoodasta ja kookosöljystä.
Käy kirjastossa lukemassa lehtiä tai lainaamassa joku kirja, lue sitä puistossa eväiden kanssa.
Käy elokuvissa.
Aloita jokin käsityöprojekti vaikka joululahjaksi.
Löytyykö läheltä joku muu urheilulaji tai juttu, jota voi käydä kokeilemassa. Esim kanootti- tai polkuvenevuokraus, kiipeilypaikka, temppurata?
Tee pyörälenkki johonkin pikkukahvilaan iltapäiväkahviksi.
Etsi marjapaikka ja käy poimimassa vähäsen.
Tsekkaa, onko iltarasteja tms paikkakunnalla huomenna.
Mene kirjastoon lukemaan sarjakuvia.
Osta maalia ja tuunaa joku huonekalu.
Askartele joulukortteja.
Marjanpoiminta olisi kyllä kiva, mutta eksyn helposti. Pitää käydä kuitenkin katselemassa, tiedän vattupaikan, jos niitä olisi, se on tien varressa. Ehkä käyn katselemassa vähän marjoja ja jonkin kahvilareissun samalla. Iltarastit on täällä arkisin. Kiitti vinkeistä, ehkä saan jotain näistä irti.
Askartelusta en tykkää. Kirjaston lainausosa ei ole täällä lauantaisin auki, mutta mulla on pari aiemmin lainattua romaania. Luen niitä yleensä iltaisin, tulee paremmin uni.
Museoon tai taidenäyttelyyn?