Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttääkö muita tää helle?

Vierailija
27.07.2018 |

Mä en ole mikään helteenvihaaja, mutta nyt on viimenen viikko mennyt ihan makoillessa. Oon lomalla ja ihan rättipoikki, vaikka ei pitäis olla mitään syytä. Johtuuko tää jostain muusta kun helteestä, on mun kysymys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää - sinänsä tykkään helteestä, ei lämmössä mitään paha ole, mutta pitkään jatkuessaan se väsyttää minua todella kovasti, ja huonosti nukkuminen pahentaa tilannetta. Nukun siis aina aika huonosti - se ei välttämättä johdu helteestä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan pitkästä kuumuudesta johtuvaa väsymystä, tällaseen ei ole suomessa juurikaan tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja toinen lapsistani myös väsyy ja nuutuu selvästi lyhyelläkin ulkoilulla ja on noin yleisesti ottaen kärttyisämpi vaikka kotona maltillinen lämpötila.

Vierailija
4/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikään helteenvihaaja, mutta nyt on viimenen viikko mennyt ihan makoillessa. Oon lomalla ja ihan rättipoikki, vaikka ei pitäis olla mitään syytä. Johtuuko tää jostain muusta kun helteestä, on mun kysymys?

Mitä kaikkee sä oot lomalla puuhaillut?

Vierailija
5/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa pulssisi, se on ehkä tavallista korkeampi johtuen kuumuudesta, itsellä ainakin. Se väsyttää muun muassa.

Vierailija
6/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ennemminkin tuntuu, että saan ylimääräistä energiaa auringosta. Olen nukkunut huonommin kuin yleensä, mutta silti ei väsytä ja tekee mieli touhuta paljon enemmän kaikenlaista kuin kurjalla kelillä. Enkä siis ole edes lomalla.

Vierailija
7/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsytä, oikeastaan päinvastoin. En ole nukkunut päiväunia pitkään aikaan. Talvisin ja syksyisin tuntuu että nukun vaan (tosin olen masentunut ja päikkärit johtuvat aikalailla vain siitä). Kesäisin paljon parempi mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä