Eron jälkeen oli miellyttävä huomata kuinka menestynyt ja treenattu 45+ mies kiinnostaa nuorempia naisia
Aluksi tapailin vain omanikäisiä mutta naiset nuorentuneet kokoajan. Nyt ei enää 15 vuotta tunnu isolta ikäerolta. Naisilla menee ilmeisesti päinvastoin. Vähän aikaa kun sinkkuillut ei 15 vuotta vanhempi enää tunnu niin vanhalta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä oon kiinan keisari. Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin huolisin ikälopun ukonrähjän.
Ketkä hölmöt peukuttaa tätä?
Miesvihaprovo. Taas.Te vanhat miehet ette ole haluttavia. Sähkötuoli on paljon haluttavampi vaihtoehto.
Väitätkö ihan pokerilla nelivitosta vanhaksi?
Tarpeeks vanha oleen mun faija, eli vanha kuin taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä oon kiinan keisari. Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin huolisin ikälopun ukonrähjän.
Miesvihaprovo. Taas.Te vanhat miehet ette ole haluttavia. Sähkötuoli on paljon haluttavampi vaihtoehto.
Etkö oikeasti tajua kuinka karmea akka olet?
Valtava häpeä puolestasi.
No älä sitten vonkaa mua treffeille, kun tuut vastaan. Voin sanoa sulle päin naamaakin, että menen mieluummin teloitettavaksi, kuin treffeille kaltaisesi fossiilin kanssa.
No en varmasti vonkaa ;))
Siitä voit olla täysin varma.
Oksennuspussi pitäisi ottaa mukaan.
Muutenkin suosin täysjärkisiä naisia.Täysjärkiset nuoret naiset eivät lähde treffeille vaarien kanssa. ;)
Olet niin karmea vitsi että alat kuulostaa jo hauskalle ;))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten vonkaa mua treffeille, kun tuut vastaan. Voin sanoa sulle päin naamaakin, että menen mieluummin teloitettavaksi, kuin treffeille kaltaisesi fossiilin kanssa.
Muutenkin suosin täysjärkisiä naisia.Täysjärkiset nuoret naiset eivät lähde treffeille vaarien kanssa. ;)
Tuskin yhtä hauskalle vitsille kuin "komea ja charmikas 40+ mies" tai "miehet paranee vanhetessaan" 😂 karu totuus on, että nelikymppisellä ja sitä vanhemmalla miehellä ei ole mitään muuta käyttötarkoitusta kuin maksattaa drinkit baareissa.
Minulla on ollut korkeintaan 2-3 vuotta itseäni vanhempi mies ja viihdyn myös nuorempien miesten kanssa. Liian vanha mies vaan ei huumorintaju tai kiinnostuksen kohteet kohtaa millään tavalla.
5-vuotta vanhempi mies niin jutut muuttuu ja alkaa olla sitä setämies seliseliä, jutut on jaarittelua, itsekeskeistä ja kapea-alaista. Sitten ajatus ja liikkeellelähtö, aikaan saaminen hidastuu, riittää kun katson omaa isääni niin onhan se nyt jahkaamista kaiken suunnittelu. Lennossa ei voi vaihtaa suunnitelmia ja jutut on jo viisikymppisenä vanhojen juttujen muistelua. Kreikan lomalla pitää lähteä sille juoksu- tai pyörälenkille ja muu perhe joutuu sitten odottelemaan palautumista 2 päivää kun helle vei voimat. Joo, kiitos ei vanhemmat miehet ennen kuin itse on mummo. Ehkä 60-70 vuotiaana voin huolia 50-kymppisen miehen jos on ihan pakko.
Eikös tuo menopaussi ole jo 45:lla ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yhtä hauskalle vitsille kuin "komea ja charmikas 40+ mies" tai "miehet paranee vanhetessaan" 😂 karu totuus on, että nelikymppisellä ja sitä vanhemmalla miehellä ei ole mitään muuta käyttötarkoitusta kuin maksattaa drinkit baareissa.
Unohdit nimimerkkisi.
- Neiti Litrahuuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit nimimerkkisi.
- Neiti Litrahuuli
Vai litrahuuli :D kerro yksikin hyvä syy miksi en maksattaisi mun viskilasillisia jollain vanhalla ukonrähjällä? Säästyy omat rahat elektroniikkaan ;)
Jotkut naiset ovat kiukkuisia menestyneille keski-ikäisille miehille, koska miehet voivat tyydyttää tarpeensa niillä korteilla, mitä on annettu. Miehille kehittyy inhorealismi jo nuorena, koska miehillä ei ole varaa romanttisiin haihatteluihin kuten naisilla.
Naiselle taas on kunniakysymys olla se jahdattu objekti ja omaa vanhenemista on katkeraa myöntää, kun siinä naisen rooli muuttuu ja pitäisi itsekin osata jotain. Varhaiskeski-iässä selviytymisstrategiaksi riittää 'helppous', mutta myöhemmässä vaiheessa ei riitä, että avaa omat koivet välittömästi, vaan pitäisi myös saada mies tuulelle.
Miehen rooli ei muutu millään tavalla iän myötä; statuksen ja vallan rooli vain korostuu ja ulkonäön tärkeys vähenee.
Myös vanha nainen saisi seksiä rahalla, mutta harvemmin naisilla ylpeys kestää sitä roolien muutosta, vaikka lompakko kestäisi hyvin.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jotkut naiset ovat kiukkuisia menestyneille keski-ikäisille miehille, koska miehet voivat tyydyttää tarpeensa niillä korteilla, mitä on annettu. Miehille kehittyy inhorealismi jo nuorena, koska miehillä ei ole varaa romanttisiin haihatteluihin kuten naisilla.
Naiselle taas on kunniakysymys olla se jahdattu objekti ja omaa vanhenemista on katkeraa myöntää, kun siinä naisen rooli muuttuu ja pitäisi itsekin osata jotain. Varhaiskeski-iässä selviytymisstrategiaksi riittää 'helppous', mutta myöhemmässä vaiheessa ei riitä, että avaa omat koivet välittömästi, vaan pitäisi myös saada mies tuulelle.
Miehen rooli ei muutu millään tavalla iän myötä; statuksen ja vallan rooli vain korostuu ja ulkonäön tärkeys vähenee.
Myös vanha nainen saisi seksiä rahalla, mutta harvemmin naisilla ylpeys kestää sitä roolien muutosta, vaikka lompakko kestäisi hyvin.
Voi luoja. Miten sä voit edelleen olla noin kujalla normaaleista ihmissuhteista? Raha ja status merkkaa gold diggereille, mutta meille normaaleille nuorille naisille ei kelpaa vanhat miehet vaikka mitä maksaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset kaikissa ikäryhmissä pitävät seksuaalisesti vetävimpinä suunnilleen oman ikäluokkansa miehiä. Kyllä se harvinaisempaa on, että nainen innostuisi ensisijaisesti itseään 15 vuotta vanhemmista miehistä.
Äiti rakastui itseään 20 vuotta vanhempaan mieheen ja hylätty isä itseään 20 vuotta nuorempaan naiseen. Ymmärsin henkisen tason kannalta, koska miesten mieli kehittyy naisten mieltä hitaammin.
Isoisän ikäisen käreän ukkelin osallistuminen perhe-elämään oli tympeää ja isän tyttövaimon juttujen kuunteleminen huvittavaa.
Yksikään lapsi ei halua nähdä mitään tuollaista. Ei yksikään.
Heissan
Olin 20v naisena jo asunut 4 vuotta yksin , opiskellut lukion ja ammatin .
Ollut joka kesä töissä
Olisinko ollut "lapsivaimo"?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut korkeintaan 2-3 vuotta itseäni vanhempi mies ja viihdyn myös nuorempien miesten kanssa. Liian vanha mies vaan ei huumorintaju tai kiinnostuksen kohteet kohtaa millään tavalla.
5-vuotta vanhempi mies niin jutut muuttuu ja alkaa olla sitä setämies seliseliä, jutut on jaarittelua, itsekeskeistä ja kapea-alaista. Sitten ajatus ja liikkeellelähtö, aikaan saaminen hidastuu, riittää kun katson omaa isääni niin onhan se nyt jahkaamista kaiken suunnittelu. Lennossa ei voi vaihtaa suunnitelmia ja jutut on jo viisikymppisenä vanhojen juttujen muistelua. Kreikan lomalla pitää lähteä sille juoksu- tai pyörälenkille ja muu perhe joutuu sitten odottelemaan palautumista 2 päivää kun helle vei voimat. Joo, kiitos ei vanhemmat miehet ennen kuin itse on mummo. Ehkä 60-70 vuotiaana voin huolia 50-kymppisen miehen jos on ihan pakko.
Heissan
Se 20v tyttö joka joutui muuttamaan kotoa 16 vuotiaana on nyt 50v nainen
Ei ryppyjä, kaunis, hoikka, hyväpalkkainen työ, lapseton.
Tykkää nykymusiikista ja rockista.
Oon siis alinta kastia????
Papparaiset taas poistattaa urakalla viestejä, jotka eivät miellytä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vaarin? Kuinka sekaisin olet?
Nämä ketjut ilahduttavat minua aina, koska ne osoittavat, että Hopeakettu viettää jälleen kesäpäivää mammojen parissa netissä sen sijaan, että häiriköisi oikeita ihmisiä tuolla ulkona. Mitä enemmän näitä tulee, sen parempi.
Jumalauta tätä pitkästyttävää trollia. Vuorotellen esiintyy nelikymppisenä miehenä, jolla riittää vientiä nuorten naisten keskuudessa ja nelikymppisenä naisena, jota ei huoli kukaan muu kuin eläkeläinikäinen pappa.
Tajuatko, että tämä kuvitelmasi ei muutu todellisuudeksi, vaikka tekisit aiheesta tuhat "miellyttävää" aloitusta Vauva-palstalle?
Se on kyllä jännä juttu, että kaikki hopeaketut tuntuvat ainakin omien puheittensa mukaan olevan menestyviä, nuorekkaita, huumorintajuisia, treenattuja, hoikkia, lihaksikkaita... Tuolla tosielämässä niitä näkee todella harvoin. Ovatko ne kaikki koneitteinsa ääressä kirjoittelemassa mammapalstoille?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ootan täällä terdellä sheivaamaton pilu levällään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tapailin vain omanikäisiä mutta naiset nuorentuneet kokoajan. Nyt ei enää 15 vuotta tunnu isolta ikäerolta. Naisilla menee ilmeisesti päinvastoin. Vähän aikaa kun sinkkuillut ei 15 vuotta vanhempi enää tunnu niin vanhalta.
Ei kyllä minulla naisenkaan meni noin päin. Olin aluksi ihmeissäni, kun nuoret miehet ottivat yhteyttä, mutta nyt on jo pidempään ollut 12 vuotta nuorempi kumppani. Sinkkuna ehdin olla kuukauden, mutta se ensimmäinen juttu eron jälkeen oli kai laastarisuhde.
Vanha mummu pojan kanssa on aika ällöttävä yhdistelmä,eihän ne pysty edes lisääntymään.
Parisuhteet ja seksi ovat siis vain lisääntymistä varten? Eihän silloin mummujen kanssa pitäisi edes hopeakettujen vehdata... Entä ne, jotka jostain muusta syystä eivät kykene lisääntymään? Voi meitä mummuparkoja, seksi on meiltä siis kokonaan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi vanhempaa miestä. Mieluummin olisin sinkkuna kuin omaishoitajan paikkaa katselemassa. Mitä tekisin vanhemmalla miehellä, kun pidän seksistä.
Mitä tarkoitetaan vanhemmalla miehellä?
Itse olen 55v ja pidän kovasti seksistä varsinkin nuorempien naisten kanssa,minkäänlaista kyllästymisilmiötä siihen aiheeseen ei ole vielä tullut.
Väitätkö ihan pokerilla nelivitosta vanhaksi?