Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli olevansa töissä

kusetettu
27.07.2018 |

Olen nyt muutaman kuukauden tapaillut erästä miestä, ja jo ihastunutkin melko syvästi. Eilen hän kuitenkin paljasti ettei oikeasti olekaan "virallisissa päivätöissä", vaikka oli niin tähän asti väittänyt. Eikä ole ollut vuosiin....Elää tuilla ja tekee oma pimeää bisnestään josta sanojensa mukaan tienaa n. 700 euroa kuukaudessa.

Olen ihan järkyttynyt! Miehestä ei ikinä uskoisi päälle päin että on pitkäaikaistyötön, enkä ole ikinä aikaisemmin tällaista edes tapaillut. Mies ei ole kertonut aikaisemmin koska ajatteli sen pelästyttävän minut pois ennen kuin olemme edes tutustuneet...

Onko kellään kokemusta tällaisesta? Onko tapailua mitään järkeä jatkaa, vai kannattaako koko mies unohtaa? Mies vaikuttaa kyllä muuten kaikin puolin hyvältä

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan tukien väärinkäyttö on jo itsessään turn-of. Puhumattakaan valehtelusta. Lopettaisin tapailun saman tien.

Yhteiskunnan tukien käyttö on itsessään turn off. En ottaisi miestä joka tarvitsee yhteiskunnan tukia elämiseen.

Vierailija
62/79 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan tukien väärinkäyttö on jo itsessään turn-of. Puhumattakaan valehtelusta. Lopettaisin tapailun saman tien.

Yhteiskunnan tukien käyttö on itsessään turn off. En ottaisi miestä joka tarvitsee yhteiskunnan tukia elämiseen.

Kuka nainen ottaisi? Tai ehkä korkeintaan kuukauden työttömyyden voisin hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkäaikaistyötön. Mun vaihtoehdot treffeillä ovat:

a) valehtelu, jos haluan jatkaa tapailua

b) totuus, jos haluan lopettaa treffit yhteen kertaan

Ehkä kannattaisi olla jotain muuta kuin pitkäaikaistyötön? Miksi kukaan nainen näkisi mitään tulevaisuutta kaltaisesi kanssa, kun työssäkayviä on treffikumppaneiksi? Äläkä sano, että olet hyvä ihminen. Et ole.

Kuten sanoin, ei näekään. Siksi valehtelen. Mulla on kyllä tarpeeksi kokemusta siitä mitä totuuden kertominen tekee. Ei auttanut vaikka olin välillä pätkätöissä. Tulos oli aina sama. Vaihtoehdot ovat siis yksinäisyys tai valehtelu. Tai tietenkin se työpaikka, mutta se ei aina ole itsestä kiinni.

Oikeasti pätevät ja toimeliaat tyypit työllistyy kyllä vuoden sisällä. Pitkäaikaistyöttömyys on ihan täysin itsestä kiinni, ja valitettavasi luuserit harvoin muita ihmisiä kiinnostavat..

Vierailija
64/79 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi olla jotain muuta kuin pitkäaikaistyötön? Miksi kukaan nainen näkisi mitään tulevaisuutta kaltaisesi kanssa, kun työssäkayviä on treffikumppaneiksi? Äläkä sano, että olet hyvä ihminen. Et ole.

Kuten sanoin, ei näekään. Siksi valehtelen. Mulla on kyllä tarpeeksi kokemusta siitä mitä totuuden kertominen tekee. Ei auttanut vaikka olin välillä pätkätöissä. Tulos oli aina sama. Vaihtoehdot ovat siis yksinäisyys tai valehtelu. Tai tietenkin se työpaikka, mutta se ei aina ole itsestä kiinni.

Oikeasti pätevät ja toimeliaat tyypit työllistyy kyllä vuoden sisällä. Pitkäaikaistyöttömyys on ihan täysin itsestä kiinni, ja valitettavasi luuserit harvoin muita ihmisiä kiinnostavat..

Tiedän. Status ja saavutukset ovat tässä maailmassa kaikki kaikessa. Siksi en aiokaan tätä palloa enää kauan tallata.

Vierailija
65/79 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oma vika jos mies tuossa tilanteessa valehtee koska eivät hyväksy työttömyyttä. Mieshän vain osoittaa olevansa alfa kun kaikki työssäkäyvät ovat käytännössä hänen alamaisiaan.

Vierailija
66/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Status ja saavutukset ovat tässä maailmassa kaikki kaikessa. Siksi en aiokaan tätä palloa enää kauan tallata.

Olet löytänyt ratkaisun. Hyvä sulle.

Vierailija
67/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärrän hyvin miksei mies heti kertonut asian oikeaa laitaa...eihän sitä nyt aluksi kaikkia negatiivisia puplia itsestään paljasteta

Vierailija
68/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän hyvin miksei mies heti kertonut asian oikeaa laitaa...eihän sitä nyt aluksi kaikkia negatiivisia puplia itsestään paljasteta

Miksi kertoi ollenkaan? Lopputulos totuuden puhumiselle nyt on jokaisen perusjärkevän tiedossa.

Vierailija
69/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies olisikin paljastanut olevansa monimiljonääri, mutta valehdellut tähän asti olevansa ihan keskituloinen? Tämä esimerkki siksi koska monet täällä sanovat että valehtelu on se pääasia tässä, eikä työttömyys sinänsä haittaa.

Väitän että miljoonaomaisuuden piilottaminen valehtelulla olisi annettu saman tien anteeksi ja sakset olisivat auki alle aikayksikön

Sellaisia naiset vain ovat, halusivatpa sitä tai eivät

Vierailija
70/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Miehen työttömyys on suuri ongelma ja naisen työttömyys vain elämänvalintakysymys joka pitää ymmärtää.

Vierailija
71/79 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies olisikin paljastanut olevansa monimiljonääri, mutta valehdellut tähän asti olevansa ihan keskituloinen? Tämä esimerkki siksi koska monet täällä sanovat että valehtelu on se pääasia tässä, eikä työttömyys sinänsä haittaa.

Väitän että miljoonaomaisuuden piilottaminen valehtelulla olisi annettu saman tien anteeksi ja sakset olisivat auki alle aikayksikön

Sellaisia naiset vain ovat, halusivatpa sitä tai eivät

Täytyy tunnustaa että onhan tuo totta kun sen noin päin kääntää

N29

Vierailija
72/79 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehellä tekee jos siitä ei ole tulevaisuudessa lapsia elättämään tai asuntoa hankkimaan??

Vierailija
73/79 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusetettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli ja tekee hämäräbisneksiä ja mietit vielä jatkaako? Alatko seuraavaksi varastoida kodissasi varastettua tavaraa?

Bisnes jota tekee ei itsessään ole mitenkään laitonta eikä siihen liity varastettu tavara...mutta veroja ei silti maksa ja nostaa tukia.

-AP

Laitonta se on tukien väärinkäyttökin ja veronkierto.

Vierailija
74/79 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehellä tekee jos siitä ei ole tulevaisuudessa lapsia elättämään tai asuntoa hankkimaan??

Ainahan voi hommata lapsen yksinhuoltajana ja jutella vaikka kissoille.

Vierailija
75/79 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen kanssa harrastetun seksin arvo tälle naiselle 0. Kumppanuuden ja yhteisten asioiden arvo 0. Rakkauden arvo 0.  Läheisyyden arvo 0.

Vierailija
76/79 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen kanssa harrastetun seksin arvo tälle naiselle 0. Kumppanuuden ja yhteisten asioiden arvo 0. Rakkauden arvo 0.  Läheisyyden arvo 0.

Varmasti miehen kommentti koska seksi mainittu ensimmäisenä

Sun kanssa harrastetun seksin arvo nyt ainakin on 0

Vierailija
77/79 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet siis rikollista. Ja mietit vielä että kannattaako? 

Vierailija
78/79 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoi näitä kommentteja. Kylläpä on hyveellisiä ihmisiä ketju täynnä. Onneksi itselläni lähipiirini on paljon suvaitsevampaa. Ja kaikille jankkaajille, jotka hokevat tuota tukien väärinkäyttöä, niin kyllä päättäjät ja valtio ovat loisijoita ja rikollista toimintaa täynnä. Vähäsen vain isommassa mittakaavassa. N. 68v.

Vierailija
79/79 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinä olet kuvitellut pitkäaikaistyöttömien näyttävän? Eivät he kaikki ole rähjääntyneitä renttuja vaan voivat olla hyvin siistejä eivätkä poikkea millään tavalla työssä käyvistä. Tai harvemmin työttömät tulevat vastaan joissakin Wurthin työtamineissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi