Tasoteoriasta asiallista keskustelua tähän ketjuun kiitos
Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.
Ap?
Ap ei siis tiedä itsekään, mistä puhuu.
Juuri vastasin ks ylempi viestini kommenttisi yläpuolella.
Eli et tiedä mistä puhut. Asia selvä. Miksi tuhlaat ihmisten aikaa netissä idioottimaisuuksillasi?
Väität siis että kuvan naiset ovat samaa tasoa ulkonäöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ja sitten yksi suuri tekijä, itsetunto. Huono itsetunto pudottaa tasot nolliin, paitsi sillä ryhmällä joka ei osaa sanoa ei, ja joille seksi on ainoa itsetuntoa väliaikaisesti nostava asia.
Oletkohan nyt oikeasti mies?
Miehen itsetunto on kriittisen tärkeä naisen mielestä, naisen itsetunto ei ole tärkeä miehen mielestä. Noin yleisesti. Toki, auttaahan se naistakin, mutta ei mitenkään samalla painoarvolla.
Mun miehellä on vähän huono itsetunto kouluaikaisen kiusaamisen takia, mutta se ei kyllä ollut millään lailla ”kriittisen tärkeä” asia kun aloimme seurustella. En tosin itse ole sitä naistyyppiä, jonka tarvitsisi päästä olemaan jotenkin heikompi ja vietävissä, joten ehkä se vaikuttaa. Mies on mua myös muutaman sentin lyhyempi ja silti maailman paras valinta, omissa silmissäni hän on täysin hierarkian huipulta.
Mitään machokukkoilua tai egopaskaa en kestäisi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.
Ap?
Ap ei siis tiedä itsekään, mistä puhuu.
Juuri vastasin ks ylempi viestini kommenttisi yläpuolella.
Eli et tiedä mistä puhut. Asia selvä. Miksi tuhlaat ihmisten aikaa netissä idioottimaisuuksillasi?
Väität siis että kuvan naiset ovat samaa tasoa ulkonäöllisesti?
Mikä on sellaisen ihmisen taso, joka ei joko a) osaa suomea sen vertaa, että ymärtäisi kysymyksen tai b) kykene selittämään omaa "teoriaansa", josta haluaa "asiallista keskustelua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ja sitten yksi suuri tekijä, itsetunto. Huono itsetunto pudottaa tasot nolliin, paitsi sillä ryhmällä joka ei osaa sanoa ei, ja joille seksi on ainoa itsetuntoa väliaikaisesti nostava asia.
Oletkohan nyt oikeasti mies?
Miehen itsetunto on kriittisen tärkeä naisen mielestä, naisen itsetunto ei ole tärkeä miehen mielestä. Noin yleisesti. Toki, auttaahan se naistakin, mutta ei mitenkään samalla painoarvolla.
HAH! Eihän tällä palstalla muuta väitetäkkään kuin että jos nainen ei saa miestä, se on itsevarmuuden puutetta.
Sukupuolesta riippumatta hyvin epävarma ihminen harvoin onnistuu parisuhteessa, ellei luota tai kelpaa edes itsellensä, miksi joku muu luottaisi tai kelpuuttaisi.
Esimerkiksi ulkonäön, suloisuuden, hyväsydämisyyden takia. Syitähän on loputtomasti. Voi myös laukaista miehen suojeluvietin.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria yksinkertaistaa asioita vähän liikaa, toimiakseen suoraan käytännössä. Ihmien tai ihmiset ovat kuitenkin muutakin kuin vain osiensa summa.
Eivätkä ole. Täysin naurettava ja epätieteellinen väite. Mistä ne näkymättömät asiat tulevat summaan, jos eivät osista? Ovatko ne jotain yliluonnillista ja henkistä?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?
Kas, kaljuuntuva, lyhyt ja hieman ruma tasoteoriamiehemme on keksinyt uuden strategian :D
Ihmisessä ei todellakaan ole mitään muuta tärkeää kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mites kun mä olen ihastunut itseäni 19 vuotta nuorempaan mieheen, oon normaalin bmi:n ylärajoilla keikkuva vatsakas 45v perheenäiti, haluaakohan se mua? Hän on ihan hyvännäköinen, en itsekään ole mikään ruma, vaan ihan nätti.
No pakkohan sen 19 v nuoremman on sinusta uneksia :D . Teillä on varmaan ihan hirveästi yhteistäkin, sama elämänvaihe jne.
Tai sitten ei.
Ihmisillä voi olla paljon enemmän yhteistä eri ikäisinä, kuin kahdella samanikäisellä on, jopa nimenomaan sen elämänvaiheen suhteen. Eli hän siis haluaa minut, jos ne ovat suunnilleen samat, olen ihan hänen tasollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria yksinkertaistaa asioita vähän liikaa, toimiakseen suoraan käytännössä. Ihmien tai ihmiset ovat kuitenkin muutakin kuin vain osiensa summa.
Eivätkä ole. Täysin naurettava ja epätieteellinen väite. Mistä ne näkymättömät asiat tulevat summaan, jos eivät osista? Ovatko ne jotain yliluonnillista ja henkistä?
Naisten silmissä mahdollisuus loisia miehen lompakolla, aina ensitreffeistä alkaen on ainakin yksi tällainen asia. Muita en oikein keksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä. Naisten mielestä mies on tasokas, kun miehellä on tarpeeksi rahaa ja statusta.
Miesten mielestä taas nainen on tasokas jos on kaunis ja isotissinen, vaikka olisi luonteeltaan millainen kerberos ja tyhmä kuin saapas.
Tasoa taas laskee, jos naisella on seksikokemusta. Mitä enemään nainen on harrastanut seksiä, sitä alemmaksi hänen tasonsa vajoaa. Myös ikä laskee naisen tasoa. Olkoonpa vaikka kuinka kaunis, jos ikää on yli 25 vuotta, ei voi olla tasokas vaan on ongelmajätettä.
Näinkö? Päteekö kaikilla? Valtaosalla? Yli puolella miehistä? Vai ovatko nämä vain sinun omia henkilökohtaisia toiveitasi, pelkojasi ja epävarmuuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriasta esimerkki mies joka laihdutti 70 kiloa ja muuttui mallin näköiseksi. Tällä palstalla on ketju aiheesta. Miehen taso nousi mammojen silmissä.
Laihduttaminen on helpoin keino nostaa tasoaan. Kolme vaatekokoa pois ja treenattu kroppa, niin johan on varaa valita, eikä ikäkään ole näemmä este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten silmissä mahdollisuus loisia miehen lompakolla, aina ensitreffeistä alkaen on ainakin yksi tällainen asia. Muita en oikein keksi.
Kas, ap:ko se siellä? Eikös sinun pitänyt olla ruma nainen? Miten minusta haiskahtaa kovasti miesasiamieheltä? (Haju ei ole mitenkään miellyttävä, tiedoksi vain.)
Minä en usko mihinkään tasoihin. Eli että joku olisi tasokkaampi ihminen kuin toinen. On vain ihmisiä eri ominaisuuksilla, ja helpointa on, jos on samanlaiset arvot ja intressit. Jos ollaan molemmat rahakkaita, niin sovitaan paremmin yhteen ja päästään pienemmillä konflikteilla kuin jos toinen olisi köyhä. Sama ulkonäön suhteen: kiiltokuvapoika ottaa varmaan mieluiten hiuslisäke-rakennekynsi-tekoripsitytön ja urheilija urheilijan.
Elämä vaan on helpointa samanlaisen ihmisen kanssa. En ymmärrä, miksi noita asioita ajateltaisiin "tasoina". Se on minusta naurettavaa. Ikäänkuin yksi tai kaksi ominaisuutta määrittelisivät ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoreetikko puhuu epätieteellisyydestä. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, ap:ko se siellä? Eikös sinun pitänyt olla ruma nainen? Miten minusta haiskahtaa kovasti miesasiamieheltä? (Haju ei ole mitenkään miellyttävä, tiedoksi vain.)
Monetko treffit olet miehille maksanut ihan itse? Lapsellinen lällätyksesi on ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä. Naisten mielestä mies on tasokas, kun miehellä on tarpeeksi rahaa ja statusta.
Miesten mielestä taas nainen on tasokas jos on kaunis ja isotissinen, vaikka olisi luonteeltaan millainen kerberos ja tyhmä kuin saapas.
Tasoa taas laskee, jos naisella on seksikokemusta. Mitä enemään nainen on harrastanut seksiä, sitä alemmaksi hänen tasonsa vajoaa. Myös ikä laskee naisen tasoa. Olkoonpa vaikka kuinka kaunis, jos ikää on yli 25 vuotta, ei voi olla tasokas vaan on ongelmajätettä.
Näinkö? Päteekö kaikilla? Valtaosalla? Yli puolella miehistä? Vai ovatko nämä vain sinun omia henkilökohtaisia toiveitasi, pelkojasi ja epävarmuuksiasi?
Ei näin. Korjaan vähäsen.
Mitä enemmän naisilla on ollut ERI miehien kanssa seksiä. Kyse on AINA kumppanimäärästä, ei seksin määrästä.
Ikä on miltei yhtä kun ulkonäkö käänteisesti. Ikä ei ole oma, riippumaton kategoriansa, ainakaan avainasemassa, vaan iän vaikutus ulkonäköön on se, mikä laskee tasoa.
Nämä eivät ole ap:n tai minun henkilökohtaisia mieltymyksiä, vaan pätee valtaosaan miehistä. Ihan niin kuin miesten pituus ja status vaikuttaa naisiin.
Todellisuudessa rajoitteita tulee sitten monista syistä, ja se oikea kumppani johon voi rakastua on yleensä lähellä omaa tasoa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mites kun mä olen ihastunut itseäni 19 vuotta nuorempaan mieheen, oon normaalin bmi:n ylärajoilla keikkuva vatsakas 45v perheenäiti, haluaakohan se mua? Hän on ihan hyvännäköinen, en itsekään ole mikään ruma, vaan ihan nätti.
No pakkohan sen 19 v nuoremman on sinusta uneksia :D . Teillä on varmaan ihan hirveästi yhteistäkin, sama elämänvaihe jne.
Tai sitten ei.
Ihmisillä voi olla paljon enemmän yhteistä eri ikäisinä, kuin kahdella samanikäisellä on, jopa nimenomaan sen elämänvaiheen suhteen. Eli hän siis haluaa minut, jos ne ovat suunnilleen samat, olen ihan hänen tasollaan?
Nyt odottelen vain hänen aloitettaaan :)
Tasoteoriaan uskominen on instant turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Jota ei koskaan tule, ja hyvä niin, koska perheen rikkominen on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Jota ei koskaan tule, ja hyvä niin, koska perheen rikkominen on törkeää.
Ei siinä menisi enää perhe rikki.