Tasoteoriasta asiallista keskustelua tähän ketjuun kiitos
Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.
Ap?
Esim.
Kukaan ei voi väittää että ulkonäöllisesti nämä kaksi nuorta naista olisivat samaa tasoa. Toinen heistä saisi seksisuhteeseen ja parisuhteeseen lähes kenet tahansa. Toista ei ottaisi yksikään tasokas mies suhteeseen ja seksiinkin vain pakon edestä. Ei varmaan tarvitse sanoa kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.
Ap?
Ap ei siis tiedä itsekään, mistä puhuu.
En usko, että aloittaja on nainen. Luulen, että aloittaja on tasoteoriosta ja naisenpuutteestaan palstalla jankkaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jäppinen toistaa sitä itsestäänselvyyttä, että kauniit ja menestyneet ihmiset pariutuvat useammin kauniiden ja menestyneiden kanssa, itsensä kaltaisten kanssa. Itsestäänselvää.
Siihen en ole saanut yhtään perustelua, miksi niiden kauniiden (naisten) pitäisi kelpuuttaa ruma ja aika ilkeäkin aloittaja, jonka elämä koostuu samasta jankkauksesta. Tai edes ruman naisen. Tasoteorian mukaan aloittajalle sopii ruma ja jankuttava nainen, mutta jostakin syystä se onkin ongelma?
Eikö ap ole nainen?
Minusta tasoteoriaan liittyy oleellisesti eri osa-alueet ihmisessä. Eli mä en nyt vain voi saada sitä komeinta, henkisesti kypsintä, jlointa miestä, ellen itse ole vastaavasti tasokas yhtä monella ja yhtä oleellisella osa-alueella. Aivan naurettavaa väittää, että joku epäkypsä rumilus kelpaisi sellaiselle miehelle.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ja sitten yksi suuri tekijä, itsetunto. Huono itsetunto pudottaa tasot nolliin, paitsi sillä ryhmällä joka ei osaa sanoa ei, ja joille seksi on ainoa itsetuntoa väliaikaisesti nostava asia.
Oletkohan nyt oikeasti mies?
Miehen itsetunto on kriittisen tärkeä naisen mielestä, naisen itsetunto ei ole tärkeä miehen mielestä. Noin yleisesti. Toki, auttaahan se naistakin, mutta ei mitenkään samalla painoarvolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jäppinen toistaa sitä itsestäänselvyyttä, että kauniit ja menestyneet ihmiset pariutuvat useammin kauniiden ja menestyneiden kanssa, itsensä kaltaisten kanssa. Itsestäänselvää.
Siihen en ole saanut yhtään perustelua, miksi niiden kauniiden (naisten) pitäisi kelpuuttaa ruma ja aika ilkeäkin aloittaja, jonka elämä koostuu samasta jankkauksesta. Tai edes ruman naisen. Tasoteorian mukaan aloittajalle sopii ruma ja jankuttava nainen, mutta jostakin syystä se onkin ongelma?
Joo, maalataanpa ap:n naispuolinen, tasoteorian mukainen vastine:
- vaatimaton ulkonäkö
- pitkä vaatimuslista muille, itseltä ei vaadi mitään, ei ainakaan henkistä
- pinnallinen
- epävarma ja huono itsetunto
- elämä koostuu nettipalstoilla valittamisesta, että miksi yhteiskunta ei toimita hänelle komeaa alusvaatemallia, tai siis laumaa näitä malleja, sama jankkaus vuodesta toiseen. Miksi tämä prinsessa ei kelpaa ap:lle? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap?
Juuri vastasin ks ylempi viestini kommenttisi yläpuolella.
No, mites kun mä olen ihastunut itseäni 19 vuotta nuorempaan mieheen, oon normaalin bmi:n ylärajoilla keikkuva vatsakas 45v perheenäiti, haluaakohan se mua? Hän on ihan hyvännäköinen, en itsekään ole mikään ruma, vaan ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
No, mites kun mä olen ihastunut itseäni 19 vuotta nuorempaan mieheen, oon normaalin bmi:n ylärajoilla keikkuva vatsakas 45v perheenäiti, haluaakohan se mua? Hän on ihan hyvännäköinen, en itsekään ole mikään ruma, vaan ihan nätti.
Go for it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap?
Esim.
Kukaan ei voi väittää että ulkonäöllisesti nämä kaksi nuorta naista olisivat samaa tasoa. Toinen heistä saisi seksisuhteeseen ja parisuhteeseen lähes kenet tahansa. Toista ei ottaisi yksikään tasokas mies suhteeseen ja seksiinkin vain pakon edestä. Ei varmaan tarvitse sanoa kumpi on kumpi.
Näillä naisilla tuskin on edes haaveissa samantyyppiset miehet, joten molemmilla on mahdollisuus omasta mielestään kovatasoiseen kumppaniin (jonka silmissä myös itse voi olla kovatasoinen). Joku alakulttuurin edustaja ei välttämättä kiinnostu tippaakaan mistään lehtikuvamallista ja toisinpäin, eli heille kovatasoinen tarkoittaa eri asioita.
Ymmärrätkö? Et voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan sen 19 v nuoremman on sinusta uneksia :D . Teillä on varmaan ihan hirveästi yhteistäkin, sama elämänvaihe jne.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ja sitten yksi suuri tekijä, itsetunto. Huono itsetunto pudottaa tasot nolliin, paitsi sillä ryhmällä joka ei osaa sanoa ei, ja joille seksi on ainoa itsetuntoa väliaikaisesti nostava asia.
Miehen itsetunto on kriittisen tärkeä naisen mielestä, naisen itsetunto ei ole tärkeä miehen mielestä. Noin yleisesti. Toki, auttaahan se naistakin, mutta ei mitenkään samalla painoarvolla.
HAH! Eihän tällä palstalla muuta väitetäkkään kuin että jos nainen ei saa miestä, se on itsevarmuuden puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tasoteoriaan liittyy oleellisesti eri osa-alueet ihmisessä. Eli mä en nyt vain voi saada sitä komeinta, henkisesti kypsintä, jlointa miestä, ellen itse ole vastaavasti tasokas yhtä monella ja yhtä oleellisella osa-alueella. Aivan naurettavaa väittää, että joku epäkypsä rumilus kelpaisi sellaiselle miehelle.
Tämähän riippuu ihan sen miehen preferensseistä, mitä hän haluaa. Kyllä omituiset rassukatkin joihinkin vetoaa ihan samalla tavoin kuin jotkut ottaa rescue-koiria espanjasta. Ihmismieli on omituinen. Ei sitä päältäpäin näe mikä kenenkin egoa hivelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
HAH! Eihän tällä palstalla muuta väitetäkkään kuin että jos nainen ei saa miestä, se on itsevarmuuden puutetta.
Itsetunto ja-varmuus on ehkä vähän eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sukupuolesta riippumatta hyvin epävarma ihminen harvoin onnistuu parisuhteessa, ellei luota tai kelpaa edes itsellensä, miksi joku muu luottaisi tai kelpuuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?
Ei kai kukaan kiistä, että tuollainen teoria on olemassa. Jatkuvastihan täällä miesasiamiehet siitä jauhavat.
Se, onko tuolla teorialla mitään tekemistä käytännön elämän kanssa, on sitten jo ihan toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap?
Juuri vastasin ks ylempi viestini kommenttisi yläpuolella.
Eli et tiedä mistä puhut. Asia selvä. Miksi tuhlaat ihmisten aikaa netissä idioottimaisuuksillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Koska tämä on naisten palsta, huomattava osa naisista projisoi omia mieltymyksiään miehiin.
Täältä saa myös usein lukea kuinka pituus olisi viehättävä piirre naisella, ei ole. Tietyn pisteen jälkeen pituus on merkittäväkin haittatekijä. Projisoivat naiset eivät ymmärrä, että sukupuolilla on eroa, mieltymyksissäkin.
Vielä kun te pahvit ymmärtäisitte, ettei kukaan ole sitä väittänyt. Te olette käsittäneet väärin, koska olette hölmöjä, ja siitä tulee se raivoisa vastarinta.