Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne sukat jalkaan jos pidätte sandaaleja!
Ei tota teidän jalkojen lemua kestä sisätiloissa kukaan.
Kommentit (47)
Olisiko ongelmaa, jos olisin ollut enemmän sukat jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset lyhytvartiset sukat sandaaleissa on ruminta ikinä. Näin naisen, jolla oli mustat sandaalit ja valkoiset lyhytvartiset sukat. Koominen näky.
Mikä on kenenkin mielestä koomista. Joidenkin mielestä koomisia on ihmiset, jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan tekee niin kuin muotilehti käskee.
Mulla ainakin ihan maalaisjärki sanoo, et jos pistää sandaalit niin en laita sukkia, koska se on niiden sandaaleiden idea... en seuraa muotilehtiä, juurikin ihan niillä omilla aivoillani lasken yks yhteen että ei sukkia sandaaleihin. Mut löytyy niitä typeryksiäkin näköjään, jotka laittaa ne sukat sandaaleihin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sun pointtias, juurikin sukat jalassa jalat hikoo ja löyhkää kun muhii siellä.
Jos kokeilisit tuota, niin huomaisit että ei hikoa ja haise.
Sukat eivät kuulu sandaaleihin. Ei näy muualla tätä sukat+sandaalit yhdistelmää kuin suomessa. Miten lämpimimmissä maissa kävellään sandaaleissa ilman sukkia, mutta suomijuntit laittavat sukat sandaaleihin, muutaman helleviikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset lyhytvartiset sukat sandaaleissa on ruminta ikinä. Näin naisen, jolla oli mustat sandaalit ja valkoiset lyhytvartiset sukat. Koominen näky.
Mikä on kenenkin mielestä koomista. Joidenkin mielestä koomisia on ihmiset, jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan tekee niin kuin muotilehti käskee.
Mulla ainakin ihan maalaisjärki sanoo, et jos pistää sandaalit niin en laita sukkia, koska se on niiden sandaaleiden idea... en seuraa muotilehtiä, juurikin ihan niillä omilla aivoillani lasken yks yhteen että ei sukkia sandaaleihin. Mut löytyy niitä typeryksiäkin näköjään, jotka laittaa ne sukat sandaaleihin 🤔
Sandaalien pointti ei ole olla ilman sukkia, vaan se että jalat hengittää paremmin. Ja tämä tavoitehan saavutetaan sekä sukilla että ilman, mutta sukkien kanssa on käytännöllisesti katsoen parempi, koska paljaat jalat hikoavat sandaaleissa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Sukat eivät kuulu sandaaleihin. Ei näy muualla tätä sukat+sandaalit yhdistelmää kuin suomessa. Miten lämpimimmissä maissa kävellään sandaaleissa ilman sukkia, mutta suomijuntit laittavat sukat sandaaleihin, muutaman helleviikon aikana.
Ulkomailla kävellään myös kengät jalassa sisällä, joten hajut ei pääse leviämään.
Harvemmin käytän sandaaleja, mutta kun käytän, niin en käytä niissä sukkia. Mutta en ikinä menisi sandaaleissa sellaiseen paikkaan, jossa kengät riisutaan. Esim. kylään mennessä on aina avokassukat kesäkengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sun pointtias, juurikin sukat jalassa jalat hikoo ja löyhkää kun muhii siellä.
Voin lyödä vetoa että haisee. Kun olen päivän ilman sukkia sandaaleissa, voin tunkea vaikka varpaat nenään eikä haise miltään. Mä olen siis kyllä itse sandaaleissa ilman sukkia raikkailla hajuttomilla jaloilla ja kaiken lisäksi en näytä edes tyhmältä! Mut hei, kulje sä ne sukat sandaaleissa saarnaamassa muille jalkojen löyhkästä, vaikka omat jalkasi ne siellä sukissa lemuaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen päivän ilman sukkia sandaaleissa, voin tunkea vaikka varpaat nenään eikä haise miltään.
No hyi helvetti! Meillä toimistolla kun jotkut naiset aina iltapäivästä tuulettelee paljaita sandaalijalkojaan pöydän alla, niin sen hemmetin kuvottavan löyhkän haistaa jo ovelta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lyödä vetoa että haisee. Kun olen päivän ilman sukkia sandaaleissa, voin tunkea vaikka varpaat nenään eikä haise miltään. Mä olen siis kyllä itse sandaaleissa ilman sukkia raikkailla hajuttomilla jaloilla ja kaiken lisäksi en näytä edes tyhmältä! Mut hei, kulje sä ne sukat sandaaleissa saarnaamassa muille jalkojen löyhkästä, vaikka omat jalkasi ne siellä sukissa lemuaa 👍
No kokeile äläkä oleta.
P.S. Mä en haistelis noita sun sandaaleissa muhineita jalkoja vaikka maksettais.
Sandaaleissa ei kuulu pitää sukkia. Missään olosuhteissa.
Joidenkin jalat haisee, toisten taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Housuissas haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla paljaat jalat sandaaleissa tai missä tahansa kengissä hankautuvat verille, joten on pakko pitää sukkia kaikissa kengissä. Kotosalla olenkin mieluiten paljasjaloin. Kadehtien katselen vaan niitä paljasjalkoja, jotka läpsyttelevät tuolla helteessä ilman sukkia. Mulle yksi lisäsyy inhota hellettä tämä sukkapakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat EIVÄT kuulu sandaaleihin. Hommaa pyykkipoika nenääsi.
Kyllä kuuluu. Etenkin varrettomat sukat on noihin kätevät.
Oiskohan sellaisia varrettomia varvassukkia varvassandaaleihin? Ois varmaan söpöt.
Mulla on sellaiset, ostin Saksasta. En tosin käytä niitä sandaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat EIVÄT kuulu sandaaleihin. Hommaa pyykkipoika nenääsi.
Kyllä kuuluu. Etenkin varrettomat sukat on noihin kätevät.
Oiskohan sellaisia varrettomia varvassukkia varvassandaaleihin? Ois varmaan söpöt.
En tiedä miten varrettomia on, mutta ainakin japanissa on juuri varvassandaaleja varten sukkia, joissa isovarvas on eroteltu muista.
Japanissa muuten olen nähnyt paljonkin sukkia sandaaleissa. Sukat ovat yleensä kyllä paljon kauniimpia kuin jotkut kulahtaneet nilkkasukat.
Ei mulla ainakaan sandaaleissa jalat haise miltään kun ne saa niin paljon tuuletusta, melkein sama kuin kävelisi ilman kenkiä. Esim. ballerinoissa kyllä haisee kamalalta ja siksi en voi niitä käyttääkään kuumilla ilmoilla.
Ne jalathan on PESEMÄTTÖMÄT, kun ne haisee. Samalla voisi käyttää jalkadeodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
sä oot tota mieltä nyt mutta heti kun joku muotitalo, catwalk-malli tai muotikatalogi julkaisee kuvan, jossa supermallilla on sukat sandaaleissa, sinäkin oot että onpa hienon ja muodikkaan näköiset. Sen jälkeen keuhkoat seuraavat 5 vuotta kuinka epähygieenisiä, haisevia ja nolon näköisiä on paljaat jalat sandaaleissa. Usko pois. Muoti muuttuu, aina tulee vastaliike kaikelle. Kumma etteivät ole tuota jo keksineet esitellä, sukkakauppa kävis kesälläkin kuumana.
Mä en ymmärrä sun pointtias, juurikin sukat jalassa jalat hikoo ja löyhkää kun muhii siellä. Ilman sukkia jalat saa happea sandaaleissa eikä ala haista. Ja joo voi tulla jalat likaisemmaksi (tosin ei mulla kun on tosiaan ne kengät jalassa) mut ei se lika niissä haise vaan nimenomaan se jalkahiki.