Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne sukat jalkaan jos pidätte sandaaleja!
Ei tota teidän jalkojen lemua kestä sisätiloissa kukaan.
Kommentit (47)
NE sukat kuuluvat NIIHIN sandaaleihin!
Vierailija kirjoitti:
Sukat EIVÄT kuulu sandaaleihin. Hommaa pyykkipoika nenääsi.
Toi asenne on vaan naistenlehtien aivopesun tulosta. Käytännön seikat menee muodikkuuden edelle.
Mitä ne sukat siihen hajuun auttaa? Jalat hikoo enemmän ja hajua tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu. Etenkin varrettomat sukat on noihin kätevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu. Etenkin varrettomat sukat on noihin kätevät.
Oiskohan sellaisia varrettomia varvassukkia varvassandaaleihin? Ois varmaan söpöt.
Mä laitan aina kengät jalkaan ennen sandaaleja. Toimii sukkiakin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Sukat imee sitä syntyvää kosteutta ja pitää ainakin osan hajusta sisällään. Ja jos on puhtaat sukat, niin se pyyhkinpesuaineen tuoksu myös peittää niitä hajuja. Paljaista jaloista ne lemut taas leviää vapaasti ympäristöön ja kaiken lisäksi vielä tarttuu joka paikkaan kun paljain jaloin kuljetaan matoilla ja parketeilla.
Jos vaikka pesis jalkansa, KUNNOLLA päivittäin.
Laitoin värikkäät varvassukat tavallisiin sandaaleihin ja minulle sanottiin, että tuollaisissa sandaaleissa ei yleensä kuuluisi pitää sukkia ollenkaan.
En käytä sukkia sandaaleissa, enkä käytä paitaa helteellä. Saat rauhassa katsoa manboobsejani sekä hiestä kiilteleviä kainalokarvojani. Ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka pesis jalkansa, KUNNOLLA päivittäin.
Paljaat jalathan likaantuu heti kun tuolla kaupungilla vähän kävelee. Sukat poistaisi tämänkin ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Haistele ja katsele rauhassa vaan, ei tule sukkia minun jalkoihin 😚
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, koska mulla on just toisinpäin. Jos on sandaalit paljaissa jaloissa, niin ne hikoilee kuin ois kuomat jalassa ja sukkien kanssa taas pysyy melkein kuivina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat imee sitä syntyvää kosteutta ja pitää ainakin osan hajusta sisällään. Ja jos on puhtaat sukat, niin se pyyhkinpesuaineen tuoksu myös peittää niitä hajuja. Paljaista jaloista ne lemut taas leviää vapaasti ympäristöön ja kaiken lisäksi vielä tarttuu joka paikkaan kun paljain jaloin kuljetaan matoilla ja parketeilla.
Mihin sä ne sandaalit hukkasit, kun kuljet paljain jaloin?
Sellaiset lyhytvartiset sukat sandaaleissa on ruminta ikinä. Näin naisen, jolla oli mustat sandaalit ja valkoiset lyhytvartiset sukat. Koominen näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistele ja katsele rauhassa vaan, ei tule sukkia minun jalkoihin 😚
No meille et sisälle sitten ainakaan tulisi niillä lemujaloillasi mattoja pilaamaan.
-ap
Jos ihan vaan pesisit joskus ne jalkasi.
Onkohan liiasta paljain jaloin olosta helteellä haittaa? Varpaita kuumottanut jo viikon ajan enkä sandaaleitakaan voi pitää, koska aurinko paistaa paljaisiin jalkoihin ja varpaita särki heti ulkoa tultuani?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset lyhytvartiset sukat sandaaleissa on ruminta ikinä. Näin naisen, jolla oli mustat sandaalit ja valkoiset lyhytvartiset sukat. Koominen näky.
Mikä on kenenkin mielestä koomista. Joidenkin mielestä koomisia on ihmiset, jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan tekee niin kuin muotilehti käskee.