Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte jos perustetaan täysin oma AV ilman tyhmiä rajoituksia

Vierailija
26.07.2018 |

Oma foorumi johon ei miehiä päästetä trollaamaan. Puhua voi vuorokauden ympäri, viestejä ei moderoida nykyisen tiukalla linjalla. Kaikille naisille avoin ja kaikkien mielipiteet sallittuja lain puitteissa!

Mitä sanotte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun te akat lähdette täältä pois. Ette muuta teekään kun trollaatte ja vihaatte miehiä täällä.

Vauva.fi onkin täysin oikea foorumi miehille.

Yhtä lailla isille kuin äideillekin. 

Vierailija
2/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sieltä saa miehet pidettyä poissa kun tunkevat vauva-sivustollekin?

Löytyy niitä naisten ryhmiä jo nyt, jos sitä kaipaat. Itselleni on edellytys, että foorumilla on sekä naisia että miehiä. Muuten ei jaksa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun te akat lähdette täältä pois. Ette muuta teekään kun trollaatte ja vihaatte miehiä täällä.

Vauva.fi onkin täysin oikea foorumi miehille.

Yhtä lailla isille kuin äideillekin. 

On, on. Sitähän minä sanoinkin, täysin oikea isi-foorumi. Myös vela-sinkumiehille, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka lipsahtaa.

Vierailija
4/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perusta!

Vierailija
5/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään sukupuolirajoitettu foorumi. Ja itse tehdyt foorumit ei koskaan menesty.

Vierailija
6/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene sinä tuhkam*na takas hommalle

Vierailija
7/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mikään sukupuolirajoitettu foorumi. Ja itse tehdyt foorumit ei koskaan menesty.

Kyllä muuten menestyvät. On omaa kokemusta monen sadan käyttäjän foorumista. Sinne eivät hommatrollit edes päässeet. Mutta huom: se sitten maksaa, ilmaista ei  forkun pyörittäminen ole.

Vierailija
8/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä ja muistaa että yp on vastuussa foorumilla julkaistuista viesteistä joten siivota pitää ettei poliisi soita ovikelloa. Ihan mitä törkyä vaan ei  omallakaan foorumilla kannata pitää ettei joudu tuomarin eteen.

Vierailija
9/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten menestyvät. On omaa kokemusta monen sadan käyttäjän foorumista. Sinne eivät hommatrollit edes päässeet. Mutta huom: se sitten maksaa, ilmaista ei  forkun pyörittäminen ole.

No okei, "ei koskaan" oli vähän kärjistetty. Muokataan siis että itsetehdyt foorumit eivät lähes koskaan menesty.

Vierailija
10/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma foorumi johon ei miehiä päästetä trollaamaan. Puhua voi vuorokauden ympäri, viestejä ei moderoida nykyisen tiukalla linjalla. Kaikille naisille avoin ja kaikkien mielipiteet sallittuja lain puitteissa!

Mitä sanotte?

Eikös tuo ole just sitä kuplautumista?

Vierailija
11/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanotte?

Siitä vaan. Onnea yritykselle. Lain puitteiden vuoksi täälläkin on jouduttu rajoittamaan keskustelua.

Vierailija
12/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen sadan😂

Vierailija
13/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yli sensuuria roimasti esim. Viesteille mitä ei edes tarvitsisi poistaa.

Vierailija
14/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumissa vois olla esim.

- aina auki

- pois turha sensuuri

- kannustetaan hyvään keskusteluun

- äänestetään yhdessä muutoksista ja toteutetaan eniten ääniä saanut

- isit myös sallitaan jos enemmistö haluaa

Vierailija
15/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se olet heti tekemässä rajoituksia.

On niitä pelkästään naisille suunnattuja keskustelupalstoja. Googleta ja mene niihin.

Vierailija
16/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen lopen kyllästynyt kun foorumi mennyt niin huonoksi. Ei ole muita foorumeita jossa kävisi oikeasti porukkaa enemmän kuin 50.. tai onhan Suomi24 mutta se on täysi vitsi

Vierailija
17/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan oma osa mihin voi postata intiimejä kuvia miesten mieliksi, herutusta, huomio hu*rausta ym.

Vierailija
18/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi