Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sitä ikäeroa sitten saa olla seurustellessa?

Vierailija
26.07.2018 |

Näin niinkun aikuisista ihmisistä puhuttaessa?

Kommentit (261)

Vierailija
201/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi vauva.fi sivulla ikävään sävyyn miehistä- nainen -feministi....pistämään logiikka sinulla.

Ei sitten varmaan kannata tulla tänne, mene tosiäijät.fi palstalle, siellä varmaan saat empatiaa.

Et siis ole feministi?  Miksi muuten kommentoit ikävään sävyyn miehistä keskusteluun jossa kysyttiin mikä on sopiva ikäero parisuhteessa...?  

Aika jännä muuten kun pelkästään miestä on syytetty limaiseksi pervoksi jos sillä on nuorempi nainen mutta jos nainen on puuma ja sillä on nuorikko niin sehän on vaan hienoa näisden feministien mielestä.  

No niin, kertokaas miksi olette syyllistäneet VAIN miehiä?  Tässähän aiheena oli kuitenkin parisuhde. 

Vierailija
202/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai miehet on sitä mieltä, että 10-20 vuoden ikäero on ok. Oikeasti voisi olla isompikin, mutta eivät kehtaa sanoa. "20-vuotias olisi paras" terveisin Pappa 55...

Käykää kattomassa nettideiteillä-kaikilla yli 30-vuptiailla miehillä toiveissa nuorempi, useimmilla jopa tuo 20 vuotta nuorempi nainen.....

Eipä kannata ihmetellä, jos ei flaksi käy - pitäähän sitä nuorta ja tiukkaa pllua saada vaikka itse olisi oman ikäisensä näköinen tai vanhemman.Miehet pitävät itseään järjestään keskimääräistä komeampana("komeaksi haukuttu") ja nuorekkaana.....

Ettekö Te tajua, että miten kuvottavia Te olette.Ei minua 30- vuotiasta näistä kiinnosta 40-vuotiaat miehet, saatikka sitten vanhemmat.Yäk, tosi kuvottavaa.....

10 vuoden päästä olet itsekin 40 v. Edelleen kuvottavaa?

Toisen rupsahtamisen hyväksyy samassa tahdissa kuin omansa. 20-vuotiaana se 30-vuotias olisi kuvottanut. -eri

Joo mutta tätä miehet eivät tunnu ymmärtävän. Hamassa nuoruudessani kun olin vasta vähän päälle parikymppinen, eräs reippaasti yli nelikymppinen mies vetit pultit siitä kun annoin pakit. Tivasi vaikka kuinka kauan mikä se syy siihen oli, niin kerroin sitten rehellisesti, että ensinnäkin ikäero. Siihen tämä mies vaan huudahti "kai sä ämmmä tajuut, että sinäkin vanhenet?!!". No juu-u, mutta kun minä olen nelikymppinen, niin hän on jo kuusikymppinen. Miehet vissiin luulee, että heidän vanheneminen pysähtyy kolmenkympin jälkeen. :D 

Niin ja miten moni mies näkee tuttaviensa vanhenevan, mutta jostain omituisesta syystä itseä pidetään viriilinä poikkeuksena.

Entä miten moni nainen kokee asian näin?  Ai niin, eihän naisissa ole ikinä mitään outoa.  

Harvempi nainen kuitenkaan tavoittelee 10-30 vuotta nuorempia miehiä pariutumismielessä, vaan lähinnä ikäluokkaansa kuuluvia miehiä. Että tässä asiassa naiset ovat hieman fiksumpia ja realistisempia. 

Miten niin?  Tosi monet naiset etsivät itseään huomattavasti nuorempia miehiä.  Eli tässä asiassa naiset eivät ole yhtää fiksumpia eikä realistisempia, vaikkei todellisuudessa nuo ominaisuudet tähän asiaan mitenkään liitykään. 

En ole eläessäni törmännyt naiseen (siis henkilökohtaisesti tuntenut ketään sellaista) joka on ihan etsimällä etsinyt 10-30 vuotta nuorempia miehiä. 

Juu, on vain puuma-miehiä, ei puuma-naisia. 

Toisekseen sillä ei ole mitään merkitystä minkä ikäistä kumppania kukin hakee, asia ei kuulu muille pätkän vertaa kun niille kahdelle ihmiselle jotka yhteen päätyvät kunhan ovat täysikäisiä.   Ymmärrätkö? 

Ymmärrän, ymmärrän. Kunpa vain miehetkin hyväksyisivät mukisematta ne pakit nuoremmilta naisilta, eivätkä jäisi tivaamaan tyhmiä. Se nyt vaan on jo tilastollinen fakta, että useimmat ihmiset pariutuvat ikäistensä kanssa. Ja hyvä näin. 

Eiköhän miehet hyväksy pakit ihan yhtä mukisematta/mukisemalla naisen iästä riippumatta eli älä sotkeudu epäolennaisiin seikkoihin.

Niin, mitä sitten vaikka useimmat pariutuvatkin ikäistensä kanssa?  Hypäätkö kaivoo koska naapurikin hyppäsi?  Ja hyvä näin.

Ei ne hyväksy mukisematta, tämän olen naisena todistanut monen monta kertaa.

Ja nytkin huomaa miten ärtyneitä miehet täällä palstalla ovat, kun naiset ovat ilmoittaneet, että huomattavasti vanhemmat miehet eivät oikein innosta. 

Osaatko lukea? Tuossahan oli:  mukisematta/mukisemalla ja IÄSTÄ RIIPPUMATTA.

Olen huomannut vain kuinka ärtyneitä ja suorastaan agressiivisia feministit ovat kun mies kertoi että hänellä on 22 vuotta nuorempi avovaimo.

Edelleenkään se että jollain miehellä olisi 22 vuotta nuorempi vaimo ei häiritse, vaan tuossa tapauksessa ärsytti se että se oli täysin keksitty tarina. Tai jos oletetaankin että tarina olisi totta, niin miksi tää ukko jankuttaa ja leveilee sillä? Se että yhdellä ukolla on nuorempi puoliso, ei tee ilmiöstä mitenkään yleistä. Papat täällä ärtyy kun nuoret naiset eivät lämpene niille. 

Älä valehtele. Sinä et tiedä onko jollain minkä ikäinen puoliso, onhan näitä ihan julkkiksissakin joilla ikäeroa on jopa yli 20 vuotta. Tottakai sitä löytyy taviksistakin. 

Ei ollut mitään leveilyä vaan ainoastaan kerrottiin miten on asian laita josta palstan feministi sekopäät veti herneen nenään. 

Ei kukaan ole varsinaisesti väittänyt että ilmiö olisi yleinen mutta se on täysin luonnollinen ja on typerää haukkua ihmisä sen takia että pariskunnalla on ikäeroa.  

Täällä ei ole ärtynyt ketkään muut kuin palstan feministit.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, mikä tämän kinastelun taustalla on? Miksi miehille näyttää olevan tärkeintä, että vanhemmat naiset suuttuvat jostakin ikäerosta. Ketä kiinnostaa, jos aikuisista ihmisistä kyse.

Taustalla on se kun feministit eivät kestä että miehellä on jopa 22-vuotta nuorempi puoliso. Naisille he sen ilmeisesti suovat, koska eivät ole sanallakaan puhuneet että se olisi epäsopivaa. 

Vierailija
204/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta nettideiteillä olemisesta, ole 45- vuotias nainen. Järjestään nelikymppiset miehet etsivät itseään nuorempaa, huimimmat jopa 20-vuotta nuorempaa naista. Itselleni on parikymppinen

tytär- enpä voisi ikinä kuvitella, että hän I nostuisi nelikymppiset miehestä. Hänen mielestään 25-vuotias on vanhempi mies. Miten ihmeessä miehet voivat kuvitella, että parikymppinen, nuori nainen voisi millään muotoa olla kiinnostunut keski-ikäisestä miehestä. Minusta oli todella surullista ja ikävää huomata tuo, ihan noiden nuorten naisten puolesta.

Vierailija
205/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai miehet on sitä mieltä, että 10-20 vuoden ikäero on ok. Oikeasti voisi olla isompikin, mutta eivät kehtaa sanoa. "20-vuotias olisi paras" terveisin Pappa 55...

Käykää kattomassa nettideiteillä-kaikilla yli 30-vuptiailla miehillä toiveissa nuorempi, useimmilla jopa tuo 20 vuotta nuorempi nainen.....

Eipä kannata ihmetellä, jos ei flaksi käy - pitäähän sitä nuorta ja tiukkaa pllua saada vaikka itse olisi oman ikäisensä näköinen tai vanhemman.Miehet pitävät itseään järjestään keskimääräistä komeampana("komeaksi haukuttu") ja nuorekkaana.....

Ettekö Te tajua, että miten kuvottavia Te olette.Ei minua 30- vuotiasta näistä kiinnosta 40-vuotiaat miehet, saatikka sitten vanhemmat.Yäk, tosi kuvottavaa.....

Toisen rupsahtamisen hyväksyy samassa tahdissa kuin omansa. 20-vuotiaana se 30-vuotias olisi kuvottanut. -eri

Joo mutta tätä miehet eivät tunnu ymmärtävän. Hamassa nuoruudessani kun olin vasta vähän päälle parikymppinen, eräs reippaasti yli nelikymppinen mies vetit pultit siitä kun annoin pakit. Tivasi vaikka kuinka kauan mikä se syy siihen oli, niin kerroin sitten rehellisesti, että ensinnäkin ikäero. Siihen tämä mies vaan huudahti "kai sä ämmmä tajuut, että sinäkin vanhenet?!!". No juu-u, mutta kun minä olen nelikymppinen, niin hän on jo kuusikymppinen. Miehet vissiin luulee, että heidän vanheneminen pysähtyy kolmenkympin jälkeen. :D 

Niin ja miten moni mies näkee tuttaviensa vanhenevan, mutta jostain omituisesta syystä itseä pidetään viriilinä poikkeuksena.

Entä miten moni nainen kokee asian näin?  Ai niin, eihän naisissa ole ikinä mitään outoa.  

Harvempi nainen kuitenkaan tavoittelee 10-30 vuotta nuorempia miehiä pariutumismielessä, vaan lähinnä ikäluokkaansa kuuluvia miehiä. Että tässä asiassa naiset ovat hieman fiksumpia ja realistisempia. 

Miten niin?  Tosi monet naiset etsivät itseään huomattavasti nuorempia miehiä.  Eli tässä asiassa naiset eivät ole yhtää fiksumpia eikä realistisempia, vaikkei todellisuudessa nuo ominaisuudet tähän asiaan mitenkään liitykään. 

En ole eläessäni törmännyt naiseen (siis henkilökohtaisesti tuntenut ketään sellaista) joka on ihan etsimällä etsinyt 10-30 vuotta nuorempia miehiä. 

Toisekseen sillä ei ole mitään merkitystä minkä ikäistä kumppania kukin hakee, asia ei kuulu muille pätkän vertaa kun niille kahdelle ihmiselle jotka yhteen päätyvät kunhan ovat täysikäisiä.   Ymmärrätkö? 

Ymmärrän, ymmärrän. Kunpa vain miehetkin hyväksyisivät mukisematta ne pakit nuoremmilta naisilta, eivätkä jäisi tivaamaan tyhmiä. Se nyt vaan on jo tilastollinen fakta, että useimmat ihmiset pariutuvat ikäistensä kanssa. Ja hyvä näin. 

Eiköhän miehet hyväksy pakit ihan yhtä mukisematta/mukisemalla naisen iästä riippumatta eli älä sotkeudu epäolennaisiin seikkoihin.

Niin, mitä sitten vaikka useimmat pariutuvatkin ikäistensä kanssa?  Hypäätkö kaivoo koska naapurikin hyppäsi?  Ja hyvä näin.

Ja nytkin huomaa miten ärtyneitä miehet täällä palstalla ovat, kun naiset ovat ilmoittaneet, että huomattavasti vanhemmat miehet eivät oikein innosta. 

Olen huomannut vain kuinka ärtyneitä ja suorastaan agressiivisia feministit ovat kun mies kertoi että hänellä on 22 vuotta nuorempi avovaimo.

Edelleenkään se että jollain miehellä olisi 22 vuotta nuorempi vaimo ei häiritse, vaan tuossa tapauksessa ärsytti se että se oli täysin keksitty tarina. Tai jos oletetaankin että tarina olisi totta, niin miksi tää ukko jankuttaa ja leveilee sillä? Se että yhdellä ukolla on nuorempi puoliso, ei tee ilmiöstä mitenkään yleistä. Papat täällä ärtyy kun nuoret naiset eivät lämpene niille. 

Älä valehtele. Sinä et tiedä onko jollain minkä ikäinen puoliso, onhan näitä ihan julkkiksissakin joilla ikäeroa on jopa yli 20 vuotta. Tottakai sitä löytyy taviksistakin. 

Ei ollut mitään leveilyä vaan ainoastaan kerrottiin miten on asian laita josta palstan feministi sekopäät veti herneen nenään. 

Ei kukaan ole varsinaisesti väittänyt että ilmiö olisi yleinen mutta se on täysin luonnollinen ja on typerää haukkua ihmisä sen takia että pariskunnalla on ikäeroa.  

Ja mulla on mieshaaremi. On totta, koska väitän netissä niin!! Hehe, hän vertaa julkkiksia taviksiin, söpöä. :) Joo joo, ja on tooooosi yleistä se, että tavispariskunnilla on iso ikäero, joo joo. 

Vierailija
206/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeminen on ilmeisen vaikeaa kun pää on täynnä feminististä miesvihaa.

Vierailija
207/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä fantasioita vaikkapa nuoresta naisesta. Todellisuus hän on sitten ihan toinen juttu.

Vierailija
208/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet tällä palstalla, kun tämä on täynnä feministisiä miesvihaajia?Turhaan hakkaat päätäsi seinään täällä, mene muhinoimaan sen 22-vuotiaan (mielikuvitus)tyttöystäväksi kanssa

Vierailija
209/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi vauva.fi sivulla ikävään sävyyn miehistä- nainen -feministi....pistämään logiikka sinulla.

Ei sitten varmaan kannata tulla tänne, mene tosiäijät.fi palstalle, siellä varmaan saat empatiaa.

Et siis ole feministi?  Miksi muuten kommentoit ikävään sävyyn miehistä keskusteluun jossa kysyttiin mikä on sopiva ikäero parisuhteessa...?  

Aika jännä muuten kun pelkästään miestä on syytetty limaiseksi pervoksi jos sillä on nuorempi nainen mutta jos nainen on puuma ja sillä on nuorikko niin sehän on vaan hienoa näisden feministien mielestä.  

No niin, kertokaas miksi olette syyllistäneet VAIN miehiä?  Tässähän aiheena oli kuitenkin parisuhde. 

Missä kommentissa on ylistetty naista joka ihannoi isoja ikäeroja (+10 vuotta) niin päin, että mies on nuorempi?

Vierailija
210/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai korkeintaan 2 ikäeroa saa olla... ei sen enempää minun mielestä

Vierailija
211/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on mieshaaremi. On totta, koska väitän netissä niin!! Hehe, hän vertaa julkkiksia taviksiin, söpöä. :) Joo joo, ja on tooooosi yleistä se, että tavispariskunnilla on iso ikäero, joo joo. 

Jaa haaremi?  Olet siis muslimi?  Minähän en voi sille mitään jos sinulla on tapana valehdella, mutta sun valehtelu ei tarkoita sitä että kaikki muutkin valehtelisi.

Kuka väitti ikäero on tooosi yleistä, ei tietääkseni kukaan.     Mietin vaan että olitko koulukiusaaja vaiko uhri?  Psyykkeeltään normaali ihminen ei tuollaisia kirjoittele. Onko sulla paha olla? 

Vierailija
212/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ilkeitä miesvihaajia, koska eivät ihaile romanttisessa mielessä vanhempia miehiä. :(

Vierailija
213/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa palstan feministit puolustaisivat samalla intohimolla islamin uhriksi joutuneita lapsimorsiamia, jotka voivat olla jopa alle 10 vuotiaita. 

Mutta ei....  näitä kiinnostaa vaan jos suomalaisella miehellä sattuu olemaan itseään reilusti nuorempi naisystävä. 

Vierailija
214/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ilkeitä miesvihaajia, koska eivät ihaile romanttisessa mielessä vanhempia miehiä. :(

Ovatko?   Noh, sinulla on oikeus mielipiteeseesi. 

Vierailija
215/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole feministi?  Onko niin etova aihe?  

Joo, hyi hitto. Minusta ei ainakaan olisi feministiksi.

Vierailija
216/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku täällä sanoo eriävän mielipiteen ton yhen äijän mielipiteeseen, niin on heti miehiä vihaava feministi. Taidat itse vihata naisia ja syvästi ja erityisesti feministejä, koska ajavat tasa-arvoa.

Tuleepa mieleen ihan sellainen asia kuin reaktionmuodostus, eli ihminen alkaa vihaamaan asiaa, jota ei voi saada -helpompi kestää asia.

Vierailija
217/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ikäeroa olla vaikka kuinka paljon aikuisilla ihmisillä. Mitä väliä ikäerolla, jos pari rakastaa ja sopii yhteen. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi mies. Mitään perhettä ei perusteta, vaan lapset molemmilla jo eikä yhteen ole tarkoitus muuttaa. Viihdymme yhdessä. Tunteet on vahvat. Minä olen 39v, mies on 62v. Läheiset eivät ole paheksuneet mitenkään suhdettamme.

Vierailija
218/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa palstan feministit puolustaisivat samalla intohimolla islamin uhriksi joutuneita lapsimorsiamia, jotka voivat olla jopa alle 10 vuotiaita. 

Mutta ei....  näitä kiinnostaa vaan jos suomalaisella miehellä sattuu olemaan itseään reilusti nuorempi naisystävä. 

En ole feministi. Itseäni ei vain kiinnosta ruveta ison ikäeron suhteeseen. Muut tehkööt mitä lystää. En ole myöskään ihmisaktivisti. Että silleen, hyvää yötä. 

Vierailija
219/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun nyt Tulin lukemaan tätä ketjua. Kato, täällä on toi sama äijä, joka on monta muutakin ketjua täällä aloittanut ja kommentoinut. Eipä ole message muuttunut yhtään....

Vierailija
220/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei puhuttu lapsimorsiamista, joten turha vetää sitä tähän. Kyllähän se keinuttaa , kun ajoimme häviää...