Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sitä ikäeroa sitten saa olla seurustellessa?

Vierailija
26.07.2018 |

Näin niinkun aikuisista ihmisistä puhuttaessa?

Kommentit (261)

Vierailija
241/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha laskukaava ikäeroille: vanhemman ikä /2 +7 = sosiaalisesti hyväksyttävä ikä nuoremmalle osapuolelle. Mitä nuorempia ollaan niin sitä pienempi on ns. hyväksyttävä ikäero.

Ei ole olemassa mitää hyväksyttävää tai ei hyväksyttävää ikäeroa, kunhan suhteessa ovat aikuiset. 

Vierailija
242/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi vauva.fi sivulla ikävään sävyyn miehistä- nainen -feministi....pistämään logiikka sinulla.

Ei sitten varmaan kannata tulla tänne, mene tosiäijät.fi palstalle, siellä varmaan saat empatiaa.

Et siis ole feministi?  Miksi muuten kommentoit ikävään sävyyn miehistä keskusteluun jossa kysyttiin mikä on sopiva ikäero parisuhteessa...?  

Aika jännä muuten kun pelkästään miestä on syytetty limaiseksi pervoksi jos sillä on nuorempi nainen mutta jos nainen on puuma ja sillä on nuorikko niin sehän on vaan hienoa näisden feministien mielestä.  

No niin, kertokaas miksi olette syyllistäneet VAIN miehiä?  Tässähän aiheena oli kuitenkin parisuhde. 

No minä olen nainen, jolla on 12 vuotta nuorempi miesystävä. Ikäisilleni ja vanhemmille miehille tämä on hyvin vaikea asia ja olen saanut ilkeää kuittailua. Lapsia emme yhdessä aio hankkia. Miksi miehille asia on niin vaikea hyväksyä?

Sun tarina ei ole uskottava. 

Tätä palstaa kun lukee niin vaikuttaa siltä että lähinnä naisia nämä ikäerot tuntuvat haittaavan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemusta nettideiteillä olemisesta, ole 45- vuotias nainen. Järjestään nelikymppiset miehet etsivät itseään nuorempaa, huimimmat jopa 20-vuotta nuorempaa naista. Itselleni on parikymppinen

tytär- enpä voisi ikinä kuvitella, että hän I nostuisi nelikymppiset miehestä. Hänen mielestään 25-vuotias on vanhempi mies. Miten ihmeessä miehet voivat kuvitella, että parikymppinen, nuori nainen voisi millään muotoa olla kiinnostunut keski-ikäisestä miehestä. Minusta oli todella surullista ja ikävää huomata tuo, ihan noiden nuorten naisten puolesta.

Jotenkin miehille on uskoteltu, että he vain ojentavat käden ja ottavat nuoremman kumppanin, kun tulevat tiettyyn ikään. Unohtaen, että nuoremmissa ikäluokissa on niin paljon enemmän miehiä, että nuorille naisille riittää kumppaneita. Olin nelljävitosten vuotta sitten nettideiteillä ja nykyinen kumppani löytyi kuukaudessa. En vastannut lainkaan niille miehille, jotka etsivät vain itseään nuorempia naisia. Tänä keväänä autoin ystävääni tekemään profiilin samoille sivuille. Yllätys yllätys siellä

oli paljon samoja tyyppejä kuin monta vuottasitten. Ystävä löysi itseään seitsemän vuotta nuoremman kumppanin viikossa.

Eli kun sun (nais)tuttavasi löysi 7 vuotta nuoremman miehen niin se on kiva juttu, mutta jos mies hakee nuorempaa niin hän limainen pervo.    Nauran sulle. 

Vierailija
244/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämän ketjun agenda?Esitetään keksitty tarina jostain pariskunnasta,jossa 22 vuoden ikäero. Haetaan hyväksyntää sille, että tuo asia on mukamas normi.No ei ole, on poikkeus,normi on Suomessa se että pariskunnat suunnilleen samanikäisiä.Tottakai miehet haaveilee nuoremmasta naisesta,mutta harvoin toteutuu.

En itsekään tajua ketjun tarkoitusta. Luuleeko joku, että ”feministien” virallisen hyväksynnän jälkeen nuorta naista alkaa kaatua kuin heinää. Vai onko tarkoitus muokata nuorten naisten mielipiteitä. En yhtään tajua. Ja miksi joku roikkuu pari päivää täällä selittämässä 22 vuotta nuoremmasta naisesta. Miksei se hengaa sen naisen kanssa?

Miksi Sinä roikut täällä pari päivää selittämässä ja rutisemassa toisten ihmisten parisuhteista. Miksi et hengaa miehesi kanssa? 

Vierailija
245/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämän ketjun agenda?Esitetään keksitty tarina jostain pariskunnasta,jossa 22 vuoden ikäero. Haetaan hyväksyntää sille, että tuo asia on mukamas normi.No ei ole, on poikkeus,normi on Suomessa se että pariskunnat suunnilleen samanikäisiä.Tottakai miehet haaveilee nuoremmasta naisesta,mutta harvoin toteutuu.

En itsekään tajua ketjun tarkoitusta. Luuleeko joku, että ”feministien” virallisen hyväksynnän jälkeen nuorta naista alkaa kaatua kuin heinää. Vai onko tarkoitus muokata nuorten naisten mielipiteitä. En yhtään tajua. Ja miksi joku roikkuu pari päivää täällä selittämässä 22 vuotta nuoremmasta naisesta. Miksei se hengaa sen naisen kanssa?

Miksi Sinä roikut täällä pari päivää selittämässä ja rutisemassa toisten ihmisten parisuhteista. Miksi et hengaa miehesi kanssa? 

Kuka on väittänyt, että tuon kommentin kirjoittajalla olisi mies?

Vierailija
246/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän se ottaa sitten kaaliin,jos joku nuorempi nainen täällä sanoo,että kokisi vastenmielisenä ajatuksen huomattavasti vanhemmasta miehestä. Se on heti feministien vihasaliitto kaikkia maailman miehiä vastaan ja kumma kun ei täällä lapsimorsiamia vastusteta. Totuus ei tunnu kivalta,mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Miksi ihmeessä jauhaa täällä tuota asiaa,kun on kerta näin femakkomiesvihamielinem paikka,ei kun vaan toteuttamaan asiaa todellisessa elämässä.

Miksi minua ottaisi kaaliin jos te vastenmieliset feministit ette hyväksy minua kumppaniksenne.  Kuvitteletteko että minä ikipäivänä haluaisin teitä. Vaikea kuvitella että kukaan mies haluaisi teitä, mutta ehkä sellaisiakin tohveleita löytyy.  

Minä kerroin että minulla on 22-vuotta nuorempi tyttöystävä josta TE menetitte hermonne ja hyökkäsitte minun ja kaikkien +40 miesten kimppuun.  

Ilmeisesti teitä vi*uttaa kun tiedätte että oma markkinarvonne deittimarkkinoilla on +40 ikäisenä täysi NOLLA. 

Vierailija
247/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän se ottaa sitten kaaliin,jos joku nuorempi nainen täällä sanoo,että kokisi vastenmielisenä ajatuksen huomattavasti vanhemmasta miehestä. Se on heti feministien vihasaliitto kaikkia maailman miehiä vastaan ja kumma kun ei täällä lapsimorsiamia vastusteta. Totuus ei tunnu kivalta,mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Miksi ihmeessä jauhaa täällä tuota asiaa,kun on kerta näin femakkomiesvihamielinem paikka,ei kun vaan toteuttamaan asiaa todellisessa elämässä.

Miksi minua ottaisi kaaliin jos te vastenmieliset feministit ette hyväksy minua kumppaniksenne.  Kuvitteletteko että minä ikipäivänä haluaisin teitä. Vaikea kuvitella että kukaan mies haluaisi teitä, mutta ehkä sellaisiakin tohveleita löytyy.  

Minä kerroin että minulla on 22-vuotta nuorempi tyttöystävä josta TE menetitte hermonne ja hyökkäsitte minun ja kaikkien +40 miesten kimppuun.  

Ilmeisesti teitä vi*uttaa kun tiedätte että oma markkinarvonne deittimarkkinoilla on +40 ikäisenä täysi NOLLA. 

Ja tarinointi senkun jatkuu... Fantasiamaailmoissa on näköjään niin mukava elää. :)

Vierailija
248/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuskin näillä feministifasisteilla mitään miestä on. 

Vierailija
249/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarinointi senkun jatkuu... Fantasiamaailmoissa on näköjään niin mukava elää. :)

Sinähän sen tiedät. 

Vierailija
250/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on viiden hengen mieshaaremi, seksikkäitä nuoria mallipoikia kaikki! ;) On on, usko pois! Tää on tosi, koska väitän netissä niin. :))

Vierailija
251/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä mitään sääntöä. Ajattelisin kyllä, että mitä nuorempi niin sen pienempi ikäero olisi suotavaa. Yli kaksikymppisillä muutama vuosi ja yli kolmekymppiset ovat jo aikuisia ja voivat käyttää omaa harkintaa. Oisko aikuisilla +-5 v max, jos halutaan tasaveroinen suhde suurinpiirtein yhteiset kokemukset jakaneen ihmisen kanssa, joka on elämässään suurinpiirtein samassa vaiheessa.

En jaksanut lukea läpi koko ketjua enkä siis tiedä onko tähän jo tartuttu, mutta siis anteeksi mitä ihmettä; oikeastiko mielestäsi (ja tällä hetkellä +60 yläpeukuttaneen mielestä) YLI kaksikymppisillä muutaman vuoden ero on ok ja vasta yli kolmekymppiset ovat niin aikuisia että voi olla enemmänkin? :D Anteeksi nyt, mutta eihän tämä ole millään tavalla realistista. Pikemminkin nimen omaan, jos nyt halutaan jotain sääntöjä sanella, niin ALLE kaksikymppisillä se "sopiva" ero voisi olla muutama vuosi ja sen jälkeen (=aikuisina) enemmänkin oman harkinnan mukaan. Aika käsittämätöntä mielestäni puhua yli kaksikymppisten parisuhteista kuin jostain yläasteseukkaamisesta. Itse olen nyt jo tukevasti 30+ ja naimisissa suunnilleen itseni ikäisen miehen kanssa, mutta koko ikäni olen pääsääntöisesti seurustellut jonkin verran vanhempien miesten kanssa, eikä yksikään noista suhteista kaatunut ikäeroon. Samanikäisessa ystäväpiirissä myös useita toimivia pariskuntia, joilla ikäeroa vähän +-10 vuotta (mies vanhempi) ja suhdetta takana jo yli vuosikymmen. Mielestäni n. 5 vuotta on lähtökohtaisestikin todella pieni ikäero paristuhteessa, tuskin huomattava puhuttaessa yli kaksikymppisistä. Ihmisten persoonat ja yhteensopivuus vaikuttavat ehdottomasti paljon enemmän kuin ikävuodet.

Vierailija
252/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja perusteluna käytetään julkkismiehiä. On julkkisnaisillakin nuorempia miehiä. Julkkisten elämässä on paljon asioita, joita ei taviksilla ole.

Taidat olla hieman simppeli. Ikäerot, suuretkin eivät ole mitenkään tuiki harvinaisia parisuhteissa.  Kukaan ei muuten ole käyttänyt perusteena julkkisMIEHIÄ vaan julkkiksia.  Voisin kertoa perusteena Virtasen perheenkin, mutta sehän olisi sinulle "valetta".

Vierailija
253/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on viiden hengen mieshaaremi, seksikkäitä nuoria mallipoikia kaikki! ;) On on, usko pois! Tää on tosi, koska väitän netissä niin. :))

Sä olet oikeasti todella säälittävä ihmistunkio. Jos sulla on tapana valehdella internetissä niin ei se sitä tarkoita että kaikki muutkin on yhtä vajaita.

Vierailija
254/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oikeasti kiinnosta muiden ikäerot ja muutkaan asiat heidän suhteistaan. Turha provo. Kun laillisuuden rajoissa mennään. Minä en kysele lupaa miltään av- raadilta.

En myöskään kiinnostu mistään vanhasta terassipossusta vain siksi, että joku tekee propagandaa siitä mitä saisi haluta ja mitä pitäisi.

Vierailija
255/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei oikeasti kiinnosta muiden ikäerot ja muutkaan asiat heidän suhteistaan. Turha provo. Kun laillisuuden rajoissa mennään. Minä en kysele lupaa miltään av- raadilta.

En myöskään kiinnostu mistään vanhasta terassipossusta vain siksi, että joku tekee propagandaa siitä mitä saisi haluta ja mitä pitäisi.

muuten ihan järkevä kirjoitus sinulta, mutta niinku mitä propagandaa? 

Vierailija
256/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne muokkausta jolla määrätään ne mukamas säännöt, että minkä ikäisen kanssa saa seurustella. Siis laki sanoo sen selkeästi. Osa on niin rassukoita, että kyselee muilta ihmisiltä luvan kaikkeen. Tälläinen asenne-muokkaus puree heihin.

Vierailija
257/261 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne muokkausta jolla määrätään ne mukamas säännöt, että minkä ikäisen kanssa saa seurustella. Siis laki sanoo sen selkeästi. Osa on niin rassukoita, että kyselee muilta ihmisiltä luvan kaikkeen. Tälläinen asenne-muokkaus puree heihin.

Täällä tuntuu aika monelle naiselle olevan ongelma jos kaksi täysi-ikäistä on vapaaehtoisesti yhdessä ikäerostaan huolimatta, joten asenne muokkausta kaivataankin moiselle suvaitsemattomuudelle. 

Vierailija
258/261 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras "uutinen" tälle vuodelle.  Feministit kierinee tuskissaan. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000005772658.html 

Vierailija
259/261 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras "uutinen" tälle vuodelle.  Feministit kierinee tuskissaan. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000005772658.html 

Olipa kutkuttavan herkullinen uutinen.

Vierailija
260/261 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin paljon , kuin hotsittaa.