Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sitä ikäeroa sitten saa olla seurustellessa?

Vierailija
26.07.2018 |

Näin niinkun aikuisista ihmisistä puhuttaessa?

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöllä ja Haukiolla 28 vuotta

Vierailija
2/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä mitään sääntöä. Ajattelisin kyllä, että mitä nuorempi niin sen pienempi ikäero olisi suotavaa. Yli kaksikymppisillä muutama vuosi ja yli kolmekymppiset ovat jo aikuisia ja voivat käyttää omaa harkintaa. Oisko aikuisilla +-5 v max, jos halutaan tasaveroinen suhde suurinpiirtein yhteiset kokemukset jakaneen ihmisen kanssa, joka on elämässään suurinpiirtein samassa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aivan liikaa. Sale on selkeästi vanhentunut viimeisen vuoden aikana. Oneksi rouvan tuskin tarvitsee omaishoitajaksi ryhtyä kun eläke riittää hoidon järjestämiseen. Säälittää kyllä tuo pariskunta.

Vierailija
4/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v saa olla, se ei vielä ole ikäero eikä mikään. Mutta 20 v on jo liikaa, sukupolven mittainen ikäero.

Vierailija
5/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tein aikaisemman aloituksen ja kerroin että ikäeromme on seurustelusuhteessa 22 vuotta niin aloitus poistettiin (kahdesti).  Kuitenkin presidentillämme on ihan ok olla vielä isompi ikäero suhteessaan? 

Vierailija
6/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin huvittaa. Seurustelussa ei ole ikärajoja.

Vierailija
7/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 v saa olla, se ei vielä ole ikäero eikä mikään. Mutta 20 v on jo liikaa, sukupolven mittainen ikäero.

Mikä siinä on liikaa jos kerran ihmiset rakastavat toisiaan. Kai sitä nyt saa sentään itse kumppaninsa valita? 

Vierailija
8/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, että mies on minua yli 10 vuotta vanhempi. Olen aina mieltynyt vanhempiin miehiin.

N24

Vierailija
9/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aivan liikaa. Sale on selkeästi vanhentunut viimeisen vuoden aikana. Oneksi rouvan tuskin tarvitsee omaishoitajaksi ryhtyä kun eläke riittää hoidon järjestämiseen. Säälittää kyllä tuo pariskunta.

miten niin liikaa?  Kaikki me vanhenemme ja suhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen. 

Vierailija
10/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä olisi jos molemmat olisi syntyneet samana vuonna. Silloin siinä on jo monta kuukautta ikähaitaria muttei mene liiallisuuksiin.

Vierailija
11/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun tein aikaisemman aloituksen ja kerroin että ikäeromme on seurustelusuhteessa 22 vuotta niin aloitus poistettiin (kahdesti).  Kuitenkin presidentillämme on ihan ok olla vielä isompi ikäero suhteessaan? 

Ois kiva tietää mikä lienee moderaattorin motiivi poistella kyseisiä keskusteluja?  

Vierailija
12/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kun on valmis kestämään tai antamaan kumppanin kestää. Minä en ottaisi 20 vuotta nuorempaa miestä siksi koska en vaan millään kestäisi sitä ajatusta että hän joutuis hyväkuntoisena ja mahdollisesti vielä työikäisenäkin käyttämään kaiken vapaa-aikansa seniilin vaimonsa hoitamiseen. Vaikka joku mies sen itse kestäisikin, niin minulle ajatus olla sellainen vaimo on ehdottomasti no no.

Vierailija
13/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvä olisi jos molemmat olisi syntyneet samana vuonna. Silloin siinä on jo monta kuukautta ikähaitaria muttei mene liiallisuuksiin.

Parasta lienee että tutustuvat jo synnärillä? 

Vierailija
14/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää mikä lienee moderaattorin motiivi poistella kyseisiä keskusteluja?  

Palstan säännöissä kielletään trollaaminen. Ensimmäisessä viestissäsi ei lukenut muuta kuin ikäeronne ja kysymys ärsyttääkö tai harmittaako tms. Onko se mielestäsi sopiva keskustelunavaus?

Vierailija
15/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon kun on valmis kestämään tai antamaan kumppanin kestää. Minä en ottaisi 20 vuotta nuorempaa miestä siksi koska en vaan millään kestäisi sitä ajatusta että hän joutuis hyväkuntoisena ja mahdollisesti vielä työikäisenäkin käyttämään kaiken vapaa-aikansa seniilin vaimonsa hoitamiseen. Vaikka joku mies sen itse kestäisikin, niin minulle ajatus olla sellainen vaimo on ehdottomasti no no.

Säkö tiedät että susta tulee seniili ja vielä minä vuonna? 

Vierailija
16/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervopappa joka kutsui makuuhuoneeseen todistamaan seksiänne? Miksi ihmeessä sinun on niin kovasti todisteltava jotain, onko päässäsi kuitenkin pieni ääni joka sanoo että ei meillä mitään yhteistä tässä suhteessa ole...

Vierailija
17/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan säännöissä kielletään trollaaminen. Ensimmäisessä viestissäsi ei lukenut muuta kuin ikäeronne ja kysymys ärsyttääkö tai harmittaako tms. Onko se mielestäsi sopiva keskustelunavaus?

Se nimenomaan oli hyvin sopiva aloitus, koska eräässä toisessa ketjussa kyseinen ikäero sai useat eri ihmiset pois tolaltaan vaikka kyse on täysin normaalista asiasta. 

Eli kyse ei ollut trollaamisesta.  

Vierailija
18/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, että mies on minua yli 10 vuotta vanhempi. Olen aina mieltynyt vanhempiin miehiin.

N24

Onko sinulla iskän kanssa ongelmia vai kiinnostaako taloudellinen turvallisuus?

Vierailija
19/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervopappa joka kutsui makuuhuoneeseen todistamaan seksiänne? Miksi ihmeessä sinun on niin kovasti todisteltava jotain, onko päässäsi kuitenkin pieni ääni joka sanoo että ei meillä mitään yhteistä tässä suhteessa ole...

Jos kerran todisteita haluat.  Millainen todiste sinulle riittää? Valokuva jossa ollaa käsi kädessä?  Sitähän voi pitää kädestä vaikka tytärtään.   

Onko sulla päässä joku ääni joka huutaa että toisten rakkaussuhde/onni on väärin koska sinulla on joku pakkomielle ikäerosta? 

Vierailija
20/261 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee raja siinä, et jos toine vois olla toisen lapsi. Eli varmaa joku 15 ehoton maksimi.