Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Pokka pitää sijoittuisi Suomeen niin millainen se olisi?

Vierailija
26.07.2018 |

”Hyacinth” varmaan ainakin asuisi Espoossa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinthin kesämökiltä on "ihana merinäköala" - jos kiipeää kuivan maan mökin katolle, niin näkee pienen kaistaleen merta kaukaisuudessa.

Vierailija
42/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Hyacinth unelmoi moderneista design-klassikoista mutta joutuu tyytymään Ikea-kalusteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyancinthin bravuurilaulu olisi Einojuhani Rautavaaran Finlandia oopperasta Kaarle-kuninkaan metsästys.

Vierailija
44/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi olisi tyyliin Rinne, mutta Hyacinth korostaisi sen olevan "Rinnè".

Vierailija
45/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinth ja Richard asuisivat siistissä mukavassa rivitaloasunnossa Vantaalla, vaikka Hyacinth haluaisi asua suuressa modernissa merenrantahuvilassa Westendissä.

Vierailija
46/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Hyacinth unelmoi moderneista design-klassikoista mutta joutuu tyytymään Ikea-kalusteisiin.

Tai sitten Hyacinthilla olisi myös muutamia oikeaita Design-klassikoita, joita varjelee kuin pyhintä aarrettaan. Sitten kylään tulisi örisevä Onslow, joka erehtyisi luulemaan jotain Arabian kippoa tuhkakupiksi. Hyacinth myös keksisi tarinoita vanhoille huonekaluilleen. Joku ruma ja vanha lipasto olisi ollut Kustaa IV Aadolfin hovirakennuksessa tärkeiden asiakirjojen säilyttämistä varten ollut lipasto. Oikeasti Hyacinth olisi hankkinut sen kirpparilta muutamalla kympillä tietämättä sen taustoja lainkaan. 

Vierailija
47/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinèe

Tai sitten Sikiö, mikä oikeasti lausuttaisiin Dziö'ö

Vierailija
48/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se olisi joku Tynnyri (lähellä ämpäriä eli bucket) mutta Hyacinth sanoisi aina että hän on Tynnér :D Sitä e:tä oikein ärsyttävästi venyttäen.

Vierailija
49/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Hyacinth olisi nimeltään Kukka-Maaria :DDD

Yksi siskoista olisi Viola.

Vierailija
50/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthin sisko ainakin asuisi rikkaan miehensä kanssa Kauniaisissa.

joo ja niillä olisi poni ja pari luksusmaasturia, ison kivitalon lisäksi.

Vierailija
51/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinthin suuri aarre olisi Chanelin laukku, mikä sitten kulkisikin mukana joka paikassa. "Oooh! Täällähän minun Chanelini oli! Olenhan kertonut, että minulla on Chanelin laukku?"

Vierailija
52/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinth joisi siideriä shampanjalasista takapihan pienellä terassilla, ja vilkuttelee grillitassuja ja makkaraa grillaaville naapureille ylimielisinä ja paheksuen koska parilla isomahaisella, hikisellä naapurin miehellä ei ole paitaa päällä :D

Vierailija
53/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthin suuri aarre olisi Chanelin laukku, mikä sitten kulkisikin mukana joka paikassa. "Oooh! Täällähän minun Chanelini oli! Olenhan kertonut, että minulla on Chanelin laukku?"

Tuohan on kuin suoraan sieltä Lempäälän blogikodista!!! :D

Vierailija
54/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin eräs vanha tuttu joka asui ennen Espoon Suvelassa, mutta väitti kaikille asuvansa Espoon Tuomarilassa, koska se oli vieressä oleva parempi kaupunginosa :DDDD

Vierailija
55/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälitti aina se Richard kun Hyacinth ärsytti sitä samalla kun se ajoi autoa, ja Hyacinth puuttui jokaiseen pyöräilijään, ohikulkijaan jne.

Vierailija
56/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasta puheenollen, tämä Onslowia näytellyt mies kuoli eturauhassyöpään vuonna 2012, 68-vuotiaana.

https://i.pinimg.com/originals/67/89/e4/6789e4d37a168aca495cd5c322924c6…

Vierailija
57/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyasinth teeskentelisi olevansa ruotsinkielinen. Ei asuisi Espoossa, vaan Vantaalla, mutta valehtelisi asuvansa Espoossa jne. Teeskentelisi olevansa/miehensä olevan akateeminen, jota kiertäisi ilmauksella "korkeakoulutettu" (sh-oppilaitos/teku -> amk).

Asuinpaikasta luulisin, että Suomen Hyacinth asuisi "Kauniaisissa". Siis toki Espoon puolella, mutta ihan siinä rajalla eli käytännössä siis Kauniaisissa. Tai kuten joku jo mainitsi, Hyacinthin osoite voisi löytyä sopivasti kaupunginosien nimiä sekoitellen. Ei tarvitse kuin lukea kiinteistönvälittäjien luonnehdintoja, niin johan löytyy (esim. Etu-Kallio). Ehkä Leppävaara voisi olla "Albergan kartanon mailla" tai Espoon keskus "ihan kaupungin keskustassa".

Vierailija
58/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthin sisko ainakin asuisi rikkaan miehensä kanssa Kauniaisissa.

joo ja niillä olisi poni ja pari luksusmaasturia, ison kivitalon lisäksi.

Luulen että Westend olisi myös Hyacinthin mieleen rikkaan siskon asuinpaikkana.

Vierailija
59/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähähähä mä olen nauranut vedet silmissä näille teidän herättämille mielikuville :D :D :D

Vierailija
60/88 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Nanna ja Jere kelpaa? Tai Martina?