Miten saan linnun ulos talosta! Auttakaa! Se on ihan sekasin ja menee seiniä päin. Olen piilossa makuuhuoneessa
Äsken Menin keittiöön ja lintu oli lentänyt kaapin päälle ja lymyili siellä. Hyvä ettei lentänyt mua päin...pakenin sitten makkariin. Miten saan Sen pois?!? Tämä ei sitten ole mikään Provo vaan mulla on lintukammo ja tilanne päällä
Kommentit (37)
Avaa kaikki ikkunat ja ovet ulos selälleen.
Viimeksi talossa oli jänis. Seuraavaksi ehkä hiiri? Ja hiirikammo?
Jos et uskalla mennä avaan ovea/ikkunaa niin soita joku avuksi
Kaikki ikkunat pimeiksi, erhot ja kaihtimet kiinni. Valot pois. Sitten se yksi ovi tai ikkuna läheltä linnun olopaikkaa auki ja siitä kaikki hyttysverkot pois jne, jotta on mahdollisimman kirkas. Se lentää valoa kohti, kunhan alkaa taas tajuta asioita.
Vierailija kirjoitti:
Äsken Menin keittiöön ja lintu oli lentänyt kaapin päälle ja lymyili siellä. Hyvä ettei lentänyt mua päin...pakenin sitten makkariin. Miten saan Sen pois?!? Tämä ei sitten ole mikään Provo vaan mulla on lintukammo ja tilanne päällä
Kaikki valot pois, yksi ikkuna/ovi auki, muut pimeiksi. Lintu osaa mennä valon perään ulos.
Sulje muiden huoneiden ovet, ettei lentele ympäri kämppää.
Avaat ikkunat ja odotat, että lintu lentää ulos. Voit toki yrittää pyydystää sitä lierihatulla jos sellasen omistat.
Lintuhan ei sulle mitään tee ja pelkää enemmän sinua kuin sinä sitä.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Taidat katsoa Modernia Perhettä Netflixistä.
Meille tuli lokki sisään pari viikkoa sitten. V*ttu mikä show. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Niinku samoin ei oo Provo ja en katso kyseistä sarjaa. Tää ei oo eka kertaa kun asunto on tulee lintuja. Asun kattohuoneistossa ja ikkunat aukeaa vain puoliks niistä on ennenkin tullu lintuja. Ennen kämppiksen poikakaveri saanu ne ulos mut nyt oon yksin. Kaipaisin oikeesti jotain vinkkiä. Lintuun en käsin koske
Leivänmurusista/pullanmurusista polku ulos
Avaa ikkunat auki keittiöstä ja jos siellä on ovi, niin pistä se kiinni. Voit myös laittaa ikkunalaudalle vettä, siemeniä tms. houkutinta, niin lintu hoksaa reittinsä vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi talossa oli jänis. Seuraavaksi ehkä hiiri? Ja hiirikammo?
Meillä ei sentään jänistä ole mökissä ollut, mutta lepakko, lintuja ja mäyrä ollaan sieltä pyydystetty pihalle:) Melkosta puuhaa.
Yksi ikkuna tai ovi auki ja muihin verhot eteen, lintu lentää valoa kohti.
Onko ovesta mahdollisuus mennä ulos
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ikkunat pimeiksi, erhot ja kaihtimet kiinni. Valot pois. Sitten se yksi ovi tai ikkuna läheltä linnun olopaikkaa auki ja siitä kaikki hyttysverkot pois jne, jotta on mahdollisimman kirkas. Se lentää valoa kohti, kunhan alkaa taas tajuta asioita.
Näin oon saanut kaikki sisälle tulleet linnut ulos!
Vierailija kirjoitti:
Yksi ikkuna tai ovi auki ja muihin verhot eteen, lintu lentää valoa kohti.
Olohuoneessa on ainoastaan yksi ikkuna jotka avautuu vain puoliksi ja kuut over suljin ettei pinrltu paaset muihin huoneisiin. Tuosta kattoikkunasta on vähän vaikea päästä pois..
Mitä enemmän saat verhoilla tai kaihtimien avulla peittämällä vähennetyksi valoa huoneesta, sen parempi. Sitten vaan yksi (mahdollisimman pieni sivuikkuna on paras) auki ja huoneen ovi kiinni. Lintu lentää kyllä piankin siitä silloin pimeähköstä huoneesta ulos ,valoa ja aurinkoa kohti vapauteen .
Mietin jos heitän ison laatikon sen päälle ja laitan kannen ja kuljetan katolle jotenkin. Onnistuiskohan