Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastaat provoon 0/5 ja näin nostat sitä?

Vierailija
26.07.2018 |

Musta nää provot saa ylettömän määrän huomiota ja siksi niitä jotkut tehtaileekin.
Joten älä reagoi niihin mitenkään, jos haluut ne pois täältä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juuri nämä provotehtailijat itse vastaavat itselleen. 

Vierailija
2/51 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmoita asiattomaksi" -painike rohkeasti käyttöön. Trollaaminen on kielletty palstan säännöissä, joten mitään perustelujakaan ei tarvitse edes kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/6

Vierailija
5/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
6/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi vielä mitään.

Jotkut vastailevat omaan aloitukseen monta kertaa. (Ikis)

Vierailija
7/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/0 kirjoitti:

Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.

Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.

Vierailija
8/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan arvostella

Vierailija
9/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.

Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.

Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.

Vierailija
10/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma uskoo kaiken.

Siksi haluan opastaa heitä.

Vierailija
11/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin lihaville pitää kertoa lihavuudestaan.

Vierailija
12/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi ihmiset lopettaa myös esim. huomion antamisen sink ku mie hel le. Ihminen, jonka tarkoituksena on levittää pahaa oloa ympärilleen, lopettaa, kun huomaa epäonnistuvansa.

Vierailija
13/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotta minuakin tyhmemmät tajuavat, että kyse on provosta.  Sehän pilaa sen provon. Provo toimii vain jos edes joku siihen uskoo.

Kyselyyn tekeekö miehesi sinulle usein kermapiirakkaa tuli jo ainakin yksi ihan oikea reseptikin. En vaan ehtinyt kirjottaa ylös.

Vierailija
14/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli käy niitä pitkiä provoja, joissa on nähty vaivaa, eikä kukaan ole niihin vastannut.

Mahtaa turhauttaa provontekijää.

Vierailija
16/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä pisteytys oikein tarkoittaa?

Vierailija
17/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat noin paremmin yp:n nähtävillä poistoa varten.Poistopyynto on luonnollisesti  lähetetty jo  ennen replaa.

Vierailija
18/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset provot, joiden tarkoitus ei ole ärsyttää ketään, kuten se mökkijärvijuttu, on mun mielestä ok.

Vierailija
19/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen itsensäkadottamisprovoon kirjoittelin, vaikka tiesin, että oli provo. Ensinnäkin itse aihe oli kiinnostava ja siellä oli monia muitakin hyviä asiallisia kommentteja kuin mun kirjoittamat. Toiseksi oli viihdyttävää väitellä sen tarinoitsijan kanssa, kun se puhui itsensä niin monta kertaa pussiin.

Vierailija
20/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.

Käsittääkeseni sä kyllä toivotit mut pois täältä (v....?) ja se jos mikä on välittämistä mun mielipiteestä ja varsinkin sen mun mielipiteen esittämisen estämistä. Kiitos kuitenkin tän ketjun nostosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi