Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen poika aikoo muuttaa meille - katastrofi!

Vierailija
26.07.2018 |

Meillä rivarikolmio joten tilaa ei ole todellakaan liiaksi ja nyt mulle kerrotaan ilmoitusasiana, että miehen poika on muuttamassa meille lukio opintojen vuoksi!Mitä h*** teen tai sanon, eihän tämä näin voi käydä! Meillä kolmion ns toinen makuuhuone on mun työhuoneenani, ja täynnä tavaraa. Tämä kuulemma annetaan pojalle. APUA! Vuokrasopimus on molempien nimissä ja maksan puolet vuokrasta.

Kommentit (624)

Vierailija
521/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isän vastuu lapsestaan lopu siihen, kun elarit loppuu. Tee tilaa nuorelle ja pidä suusi kiinni. Tiesit kai lapsesta ennen yhteen muuttoa? Voitte sitten kulkea pojan kanssa yhdessä sinne kouluun:D

Taitaa olla vaan huono provo?

Vierailija
522/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei isän vastuu lapsestaan lopu siihen, kun elarit loppuu. Tee tilaa nuorelle ja pidä suusi kiinni. Tiesit kai lapsesta ennen yhteen muuttoa? Voitte sitten kulkea pojan kanssa yhdessä sinne kouluun:D

Taitaa olla vaan huono provo?

Ap on jo eronnut ja jättänyt miehen kantamaan vastuutaan isänä. Miehelle se ei sopinut, vaan hän olisi halunnut ap:n kantavan taloudellisen ja käytännön vastuun puolestaan.

Miksi jaksatte kommentoida lulematta koko ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n eropäätöstä arvostelevat taitavat olla itse niitä, jotka etsivät ulkopuolisia elättäjiä omille jälkikasvuilleen. Kukaan ei lapsen muuttoa ollut estämässä mutta ei kolmannen osapuolen tarvitse tätä lystiä maksaa - sitä varten lapsella on kaksi vanhempaa.

Meillä molemmilla on edellisestä liitosta lapsia ja kaksi yhteistä. Osallistumme molemmat kaikkien lapsien elättämiseen, asuvat viikko-viikkosysteemillä.

Urheiluvälineet, mopot, ajokortit, vaihto- oppilasvuodet, opinnoissa tukeminen näihin kaikkiin osallistuvat exät ja nyxät ja biovanhemmat, ei kellään niihin yksin rahat riittäisi.

Vierailija
524/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

522, Lapsettomalle joutuessaan maksumieheksi on eri kuin jos kummallakin on jo valmiiksi kaksi lasta ennestään ja yksi yhteinen.

Sehän meneekin sillon ihan oikein maksaa kaikki yhdessä.

Kaksi plus kaksi plus yhteinen?

Helppo ja ihan jo pakkokin sulattaa toisen kaksi lasta kun tuo *pottiin* myös itse kaksi lasta. Eiks vaan?

Lisänumerona lottopottiin se yhteinen, joka tottakai yhdessä kuuluu maksaakin.

Tässähän juuri aloittaja HUOM! lapsettomana ihmisenä olisi joutunut maksumieheksi miehen ja ex-vaimon pojalle, pahimpaan aikaan kun lapsilisät, elatusmaksut kohta loppuvat ja lukio maksaa.

Huoh teidän ajatuksenjuoksuanne.

Vierailija
525/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n eropäätöstä arvostelevat taitavat olla itse niitä, jotka etsivät ulkopuolisia elättäjiä omille jälkikasvuilleen. Kukaan ei lapsen muuttoa ollut estämässä mutta ei kolmannen osapuolen tarvitse tätä lystiä maksaa - sitä varten lapsella on kaksi vanhempaa.

Meillä molemmilla on edellisestä liitosta lapsia ja kaksi yhteistä. Osallistumme molemmat kaikkien lapsien elättämiseen, asuvat viikko-viikkosysteemillä.

Urheiluvälineet, mopot, ajokortit, vaihto- oppilasvuodet, opinnoissa tukeminen näihin kaikkiin osallistuvat exät ja nyxät ja biovanhemmat, ei kellään niihin yksin rahat riittäisi.

Oho.

Minä maksan yksin kaikki lapseni kulut, uusiomieheni ei osallistu niihin mitenkään. Olen ollut siinä käsityksessä, että tämä on reilua. Live and learn.

Vierailija
526/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Minä maksan yksin kaikki lapseni kulut, uusiomieheni ei osallistu niihin mitenkään. Olen ollut siinä käsityksessä, että tämä on reilua. Live and learn.

Meillä minulla yksi lapsi edellisestä liitosta. Uuden puolison kanssa kolme. Uusi puoliso kohtelee kaikkia lapsia tasavertaisesti, osallistuu kuluihin, harrastuksiin jne.

Lapseni on bioisällään pari viikonloppua kuussa ja lomilla.

Vierailija
527/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa harvinaisen ilkeä ja itsekäs ihminen. Upeata että poika sai lukiopaikan ja haluaa muuttaa isänsä luokse. Rivari on normaalisti tilavampi kun kerrostalo. Vuokraa jostain työhuone itsellesi, kukaan ei oikeasti voi olla tuollainen, onko trolli kyseessä?

Vierailija
528/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

527, ja kukaan ei oikeasti voi olla tuollainen kuin sinä?

Vierailija
529/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

525, aivan eri asia.

Jos teillä on jo kolme yhteistä lasta olette olleet kauan yhdessä.

Silloin ei enää paljoa haittaa sinun yksi lapsesi lisäksi, olette tottuneet suureen perheeseen.

Sitäpaitsi oletan, että miehesi tiesi kanssasi yhteen muuttaessaan, että lapsi asuu sinulla ja itse valitsi tilanteensa.

Sinun lapsesi ei vain yhtäkkiä muuttanut luoksesi kesken kaiken.

Lapsiperheen äidin ja niiden joilla on lapsia erilaisista suhteista on ihan eri katsantokanta asioihin.

Varsinkin naisilla, joilla itsellä on ollut lapsi tai lapsia sekä myös yhteisiä uuden miehen kanssa.

Aloittaja oli lapseton eikä myöskään yhteisiä lapsia miehensä kanssa.

Vierailija
530/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästösuunnitelma eli äiti ajatteli miehen maksavan pojan lukiot mutta käyttävän itse lapsilisät? Luulenpa että ääni kellossa muuttuu kun rahallinen osuus valkenee äidille. Mitä jos isällä ei ole varaa maksaa pojan lukiokustannuksia?

Vierailija
531/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti siis päätti että isä maksaa lukiot. Jos siellä on asuntola, niin poika muuttaa sinne ja tulee toisinaan isänsä luo jos pakko.

Vierailija
532/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan äiti siis päätti että isä maksaa lukiot. Jos siellä on asuntola, niin poika muuttaa sinne ja tulee toisinaan isänsä luo jos pakko.

Ei vaan ap sai tarpeekseen miehen k-pääksi paljastuneesta miehestä ja otti jo eron ja mies jäi raivoamaan, kun jäi kaksin pojan kanssa, eikä omin sanoin pärjää kotitöistä ja taloudellisesti ilman ap:ta. Nyt käy niin, että joko

-mies ja poika muuttavat kaksisteen pienempään ja halvempaan kuten kaksioon, eli jakavat huoneen tai toinen nukkuu olkkarissa, opettelevat yhdessä kotitöitä ja pojan äitk maksaa elareit

Tai

-mies ei otakaan poikaa, muuttaa yksiöön ja elää siellä läävässä

Tai

-mies menee lähiöpubiin ja etsii uuden kodinhoitajan ja maksajan häipänneen ap:n tilalle

Mitä näistä veikkaatte?

Vierailija
533/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei kyllä petä koskaan. Kuinka kauan teillä munahaukoilla kestää tajuta, että perheellisten miesten kanssa ei kannata ruveta suhteeseen, jos ei ole valmis hyväksymään miehen lapsia elämäänsä. Pitäkää housut jalassa.

Kauanko sinulla kestää tajuta, että jos otat eron miehestäsi, sinulla ei ole sen jälkeen enää mitään sananvaltaa - vaikka olisi kuinka yhteisiä lapsia - siihen, kuka hänen uusi puolisonsa on tai kuka hänet ottaa miehekseen. Elämä on valintoja.

Munahaukka, oli hän kuka tahansa, joutuu hyväksymään miehen jälkikasvun. Halusi tai ei. Aina voi tietenkin lähteä lätkimään, jos tilanne ei miellytä.

Ja sinä kuulostat siltä, ettet ole saanut munaa vuosiin :)

Viimeksi tunti sitten aviomieheltä, ydinoerheessä :). Miten sulla? Onko luola jo umpeutunut?

Juu aivan varmasti sait - mielikuvituksessasi. Toisia munahaukoiksi haukkujat ovat itse hemmetinmoisessa puutteessa.

Kiitos kysymästä, minulla on ihan säännöllinen ja hyvä seksielämä miesystäväni kanssa.

Vierailija
534/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanneratkaisu olisi että poika muuttaisi opiskelija-asuntoon mutta en ymmärrä miksi pitää tunkea meille! t. ap

Koska hänellä ei ole rahaa ja hän joutuisi otamaan lainaa jo lukio-opintoihin kun hän saa asua luonanne ilmaiseksi ja säästää lainanottonsa sitten yliopisto-opintoja varten.

Vierailija
535/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika jo valmis asumaan yksin.  Jos vanhemmat vuokraisivat hänelle yksiön puoliksi ja maksaisivat hänen syömisensä.  Jäisikö hän hunningolle vai osaisiko jo pitää huolta itsestään. Tietysti tuonikäisenä olisi hyvä vielä asiua kotona mutta tuntuu että näissä avioero-uusperheissä välitetään kaikesta muusta mutta EI lapsista.

Vierailija
536/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa luovuttas omaa henkilökohtasta tilaa toisen penikalle.

Miten paljon onkaan rumia itsekkäitä ihmisiä :( 

Maksaa puolet vuokrasta mutta omii kokonaisen yhden huoneen omaan käyttöönsä.

Lukiopäivät ovat pitkiä.. Tuskin teet töitä sen pidempään.  Eli huonesta riittää teille molemmille.

Vierailija
537/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa luovuttas omaa henkilökohtasta tilaa toisen penikalle.

Miten paljon onkaan rumia itsekkäitä ihmisiä :( 

Maksaa puolet vuokrasta mutta omii kokonaisen yhden huoneen omaan käyttöönsä.

Lukiopäivät ovat pitkiä.. Tuskin teet töitä sen pidempään.  Eli huonesta riittää teille molemmille.

Ja niinä harvoina päivinä kun poika on kotona työaikanasi voit tehdä töitä makkarissasi tai olkkarissa.  Eli mistä kiikastaa? -  Ehkä siitä kun joutuu tekemään lämmintä ruokaa säännöllisesti ja se olet kai sinä.  Siivoamista riittää kahdesta miehestä emnemmän kuin yhdestä.  Onko hän viikonloput äidillänsä?

Vierailija
538/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies toimi naisystäväänsä kohtaan tökerösti, mutta poikaansa kohtaan esimerkillisesti. Kokonaisuutena minusta enemmän kunnioitettavaa kuin moitittavaa toimintaa. Ihan liian moni pistää uuden puolison aiemman liiton lasten edelle. Jokaisella vanhemmalla on kuitenkin ensisijaisesti velvollisuuksia alaikäisiä lapsiaan kohtaan, ja vasta sen jälkeen tulee kaikki muut. Tai näin sen minusta pitäisi olla, mutta valitettavan harvoin on.

Vierailija
539/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on loppuelämäntuntuinen suhde niin tuskin joku 2,5 v. siinä välissä haittaa.  Lukiopojat eivät istu siinä teidän olkkarissa tv-tä tuijottaen, he joko lukevat tai ovat kavereidensa luona (koska teillä tuskin voi olla... poikaparka).

Jos sinä olisit fiksu niin ottaisit pojan siihen perheeseen ja olisit hänen kanssaan ja....ja....

Vierailija
540/624 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te kommentoijat ymmärrä, että kyse ei ole apn itsekkyydestä vaan siitä miten asia on alunperinkin hoidettu? Että kumppanille ilmoitetaan, ei edes kysytä etukäteen, että sopiiko? Minusta todella moukkamaista toimintaa mieheltä.